Рус Укр

Назва товару

Останнє оновлення : 19.05.2021

Назву товару необхідно формувати з ключових слів, які користувачі використовують при пошуку. Щоб товар максимально оптимізувати для SEO, його назва повинна відповідати формулі:

Тип Бренд Модель Колір Характеристики Артикул

Тип товару — вказується завжди з великої літери та відповідає на питання «Що це?» (Рюкзак, Футболка, Стіл обідній, Ноутбук).

Брендвиробник товару, необхідно прописати точно так само, як зазначено в атрибуті <vendor>.

Модель — модель товару.

Колір — вказується відповідно до кольору товару на фото латиницею або кирилицею. Якщо колір складається з двох значень (Фіолетовий + Жовтий), то перший колір вважається основним кольором товару.

Характеристики — відмінні властивості, що впливають на вибір товару (розмір, обсяг пам'яті, діагональ). Вказуються в одиницях виміру і повинні точно відповідати параметрам і опису товару. Для вказання одиниць виміру використовуйте скорочені позначення.

Артикул — індивідуальний номер товару, який робить назву товару унікальною. Бажано вказувати артикул виробника товару.

Вимоги до зазначення назви:

  • у прайс-листі не може бути двох товарів з абсолютно однаковою назвою;
  • довжина не повинна перевищувати 255 символів. Оптимальна довжина назви для SEO до 60 знаків;
  • не повинна містити розділових знаків (коми, крапки, тире, дефіси), крім тих, що мають відношення до найменування моделі;
  • бренд, вказаний в назві та в тезі <vendor> повинен бути однаковим;
  • спеціальні символи, які можуть бути в назві (λ, Ω, ™ , ½, @, ^, * і т.п.) замінюйте на альтернативні скорочення.
  • не пишіть назву товару тільки великими літерами;
  • назва може бути російською та українською мовами, а також включати англомовні слова (бренди, модель й т.п.). Інші мови в назві не допускаються.

В xml прайс-листі російську назву необхідно передавати в тезі <name>, а українське в тезі <name_ua>. Якщо назва вказана тільки російською мовою, воно буде перекладена на українську автоматично.

Заборонено в назві товару використовувати:

  • слова, які не є характеристиками товару, наприклад "Акція", "Знижка", "Розпродаж", "Новинка", "Від виробника";
  • адресу сайту або співзвучний текст, який переведе покупця на сторонній сайт;
  • слово "Original / Оригінал" (виключення запчастини до телефонів). На ROZETKA продається лише оригінальна продукція;
  • слово "Уцінка". Ви можете продавати тільки нові товари, Б/В і Refurbished;
  • назву вашого магазину на ROZETKA;
  • жаргонізми.

Рекомендуємо формувати назву товарів за аналогією з продавцем ROZETKA в обраній категорії.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Коментарі відсутні