Останнє оновлення: 28.07.2025

    Назву товару необхідно формувати з ключових слів, які покупці використовують при пошуку. Щоб товар максимально оптимізувати для SEO, його назва повинна відповідати формулі:

    Тип товару Бренд Модель Колір Характеристики (Артикул)

    Тип товару — вказується з великої літери та відповідає на питання «Що це?» (Сумка, Футболка, Ноутбук тощо).
    Бренд — назва торгової марки / виробника товару.
    Модель — назва/код моделі виробу.
    Колір — вказується кирилицею або латиницею відповідно до кольору товару на зображенні. Якщо колір складається з декількох значень (фіолетовий + жовтий), то перший колір вважається основним (переважним) у товарі.
    Характеристики — відмінні властивості, що впливають на вибір товару та можуть використовуватись при пошуку, наприклад: розмір, потужність, діагональ екрана тощо. Значення в назві повинні відповідати характеристикам товару і текстовому опису. Щоб вказати одиниці виміру використовуйте скорочені позначення: см, W, " тощо.
    Артикул — індивідуальний номер/код товару. Рекомендуємо використовувати артикул виробника товару та вказувати його в дужках.

    Рекомендуємо формувати назву товарів за аналогією з продавцем ROZETKA в обраній категорії.

    Вимоги до назви товару

    • максимальна кількість символів — 255, оптимальна довжина для SEO — до 60 знаків;
    • у прайс-листі не може бути двох товарів з абсолютно однаковою назвою;
    • ТМ/бренд, вказаний в назві товару та в полі виробник, має бути однаковим;
    • назва не повинна містити розділових знаків (коми, крапки, тире, дефіси), крім тих, що мають відношення до найменування моделі;
    • не вказуйте назву лише великими літерами;
    • спеціальні символи, які можуть бути в назві (λ, Ω, ™ , ½, @, ^, * тощо) замінюйте на альтернативні скорочення;
    • назва товару може бути російською та українською мовами, а також включати англомовні слова (бренд, модель тощо). В xml прайс-листі російську назву необхідно передавати в тегу <name>, а українську — в тегу <name_ua>. Якщо назва вказана лише російською мовою, вона буде перекладена на українську автоматично. Інші мови в назві товару не допускаються;
    • для одягу в назві товару обов'язково вказувати розмір, а для дитячого одягу — зріст;
    • назва не має містити повного переліку характеристик товару або опису (варіації типу товару в назві).

    В назві товару заборонено:

    • використовувати слова, які не є характеристиками товару, наприклад: «Від виробника», «Оновлена версія», «Покращений», «Топовий», чи маркетингові: «Акція», «Знижка», «Розпродаж», «Новинка»;
    • використовувати адресу сайту або співзвучний текст, який переводить покупця на сторонні інтернет-ресурси;
    • використовували жаргонізми;
    • додавати слово «Original/Оригінал» (виключення — запчастини до телефонів);
    • вказувати назву вашого магазину на маркетплейсі;
    • використовувати графічні елементи чи будь-які інші символи/знаки, які привертають увагу та не стосуються найменування моделі виробу;
    • вказувати назву країни (для цього використовуйте характеристики Країна реєстрації бренду та Країна-виробник).

    Близькі за темою

    Багатомовність. Інформація про товари українською та російською мовами
    Чи може назва ваших товарів збігатися з уже наявними на маркетплейсі товарами?

    < Вимоги до оформлення інформації про товари
    Чи була інформація корисною?