Редагування товару

Останнє оновлення : 24.09.2024

Інформація про ваші товари передається за посиланням на xml прайс-лист, який підключений до профілю магазину на маркетплейсі. Оновлення інформації відбувається щогодини, час останньої синхронізації відображається в кабінеті продавця в розділі «Товари».

Ціна, наявність товару, артикул та значення характеристики «Доставка/Оплата» оновлюються на сайті автоматично, згідно з даними в прайс-листі. Зміна іншої інформації: назва товару, зображення, текстовий опис, додавання/видалення характеристик — потребує модерації.

Як редагувати інформацію про товар на маркетплейсі

  1. Внесіть зміни у вашій системі управління контентом (ваш сайт, Pricecreator, кабінет Prom тощо) та переконайтеся, що зміни є у XML прайс-листі, який підключений до вашого магазину на маркетплейсі.
  2. Дочекайтеся синхронізації даних, щоб зміни відобразилися в розділі «Товари» → «На підтвердження».
  3. Виберіть один або декілька товарів та натисніть «Підтвердження оновлення». Автоматично буде створена заявка для оновлення товарів.

Інформація про товари буде оновлена на сайті дотримуючись черги. Термін оновлення залежить від кількості та особливості змін у товарах, а також завантаженості наших модераторів.

У розділі «Товари» → «На оновлення» відображаються товари зі статусом оновлення:

  • Очікує підтвердження — це позиції, в яких система розпізнала зміни. Такі товари вимагають підтвердження з вашого боку, щоб ці зміни відобразилися на сайті ROZETKA.
  • У черзі на оновлення — це позиції, які вже відправлені на оновлення та очікують на модерацію.
  • Відхилено — це товари, які не пройшли модерацію. Такі позиції вимагають правок відповідно до причини, вказаної в полі «Причина відхилення». Після усунення помилки та синхронізації з прайс-листом, статус оновлення зміниться на «Очікує підтвердження», після чого ви зможете повторно надіслати ці позиції на модерацію.

Якщо ви виправили помилку, вказану в полі «Причина відхилення», а статус товару залишається «Відхилено», потрібно дочекатись наступної синхронізації з прайс-листом, або запустити її самостійно. Для цього в розділі «Управління товарами» → «Управління прайс-листами» натисніть меню та оберіть пункт «Синхронізувати».

Інформацію про всі створені заявки ви можете побачити в розділі «Управління товарами» → «Заявки на модерацію». За результатами модерації ви отримаєте звіт: які оновлення були здійснені, а які відхилені.

Тип заявки залежить від статусів товарів. Якщо ви оновлюєте товари, частина з яких активні, а частина приховані — будуть створені дві окремі заявки: «Додавання/зміна інформації в існуючих товарах» та «Перевірка прихованих товарів».

Якщо товар має позначку, будь ласка, ознайомтеся з тим, що вона означає, і чи можна такий товар додати на маркетплейс.

Можливі помилки. «Перевірте коректність введених даних» – показується, якщо ви намагаєтеся додати в заявку лише товари, які мають статус «Відхилено» або «У черзі на оновлення».

Змінювати інформацію про товар, який вже був опублікований на маркетплейсі, на абсолютно інший товар — заборонено. Оскільки позиція вже має певний рейтинг та на сторінці товару можуть бути відгуки, такі дії розцінюються як «підміна товару». Подібні навмисні дії можуть призвести до блокування магазину.

Товари на підтвердження

Товари, інформація про які змінилася в прайс-листі, відображаються в розділі «Товари» → «На оновлення». Залежно від змін, товари можуть бути віднесені до наступних груп:

  1. На оновлення — товари, у яких є зміни в фотографіях / назві / описі / параметрах. Щоб ця інформація оновилась на сайті вони мають пройти повторну модерацію (навіть додавання пробілу чи коми розпізнається системою як оновлення). Щоб система розпізнала оновлення фотографій товару потрібно, щоб в прайс-листі змінилося url-посилання на зображення.
  2. Аномальна ціна — товари, де можливо вказана помилкова ціна.
  3. Підтвердження ціни — товари, які стали неактивними, оскільки їх ціна різко змінилася (понад 3 рази у більшу, чи у 2 рази в меншу сторону).

Щоб підтвердити ціну для товарів у вкладці «Аномальна ціна» та «Підтвердження ціни», оберіть потрібні товари та натисніть «Підтвердити ціну». Ціна буде оновлена відразу.

Зверніть увагу! Заборонено змінювати id товару у вашому прайс-листі, інакше товари стануть неактивними (перейдуть у статус «Немає в наявності»).


Близькі за темою

Як змінити ціну та наявність товару?
Скільки часу займає додавання / оновлення товарів?
Як прибрати мої товари з сайту ROZETKA?

Чи була інформація корисною?