Рус Укр

Оновлення товарів

Останнє оновлення : 29.07.2021

Інформація про всі товари продавця передається за посиланням на xml прайс-лист, що підключене до акаунту на ROZETKA. Оновлення даних відбувається щогодини, а час останньої синхронізації показаний в розділі товарів.

Інформація про ціну і наявність, а також артикул і значення параметра «Доставка/Оплата» товарів оновлюється автоматично, згідно з даними в прайс-листі, інші зміни та оновлення товарів вимагають модерації.

Як оновити інформацію про товари на ROZETKA

  1. Внесіть зміни у товари на вашому ресурсі управління товарами (ваш сайт, Pricecreator, кабінет Prom тощо) і переконайтеся, що зміни є у XML прайс-листі, який підключений до вашого магазину на ROZETKA.
  2. Перевірте оновлену версію прайс-листа на наявність помилок, використовуючи ресурс для перевірки XML.
  3. Повідомте про оновлення товарів, створивши звернення через форму зворотного зв'язку в особистому кабінеті, тема: «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання/оновлення інформації в товарах». При необхідності менеджер може додатково запросити опис проведених змін.

Товари будуть оновлені на сайті дотримуючись черги. Термін застосування оновлень залежить від кількості змін в товарах, їх особливостей, а також нашого загального завантаження.

Інформація про оновлені в прайс-листі товари показується в розділі товарів «На підтвердження». Залежно від внесених змін, товари будуть розділені на 3 можливі групи (якщо товарів в групі немає, вкладка не показується):

  1. На оновлення — товари, у яких було змінено назву / опис / параметри та інше. Такі оновлення потребують підтвердження з вашого боку (навіть додавання пробілу або коми розпізнається системою як оновлення).
  2. Аномальна ціна — товари, які не показані на сайті, оскільки в них вказана ціна, яку система розпізнала як можливо помилкову (на нашу думку).
  3. Підтвердження ціни —  товари, які стали неактивними (нема в наявності), оскільки їхня ціна різко змінилася (більш ніж в 3 рази) в більшу або меншу сторону.

Щоб підтвердити зміни в таких товарах, вам необхідно написати звернення з темою «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання/оновлення інформації в товарах».

Якщо різка зміна ціни відбулась для активного товару, після виправлення ціни товар автоматично повернеться в попередній розділ. Якщо нова ціна, яку ви вказали коректна, підтвердьте її у звернені.

Зверніть увагу. Для оновлення фотографій товару необхідно щоб змінилося посилання на фото,  а також заборонено змінювати id товару в вашому прайс-листі, в такому разі товари стануть неактивними (отримають статус «Немає в наявності»).

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Фатеев Дмитрий
2021.07.26 10:41
Добрый день. По какой причине товары резиновая плитка есть в наличии в pricecreator, а в кабинете пишет, что нет в наличии?
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.30 12:00

Добрый день. Проверьте корректность отображения наличия товара в ссылке на прайс-лист, а также обратите внимание на время прохождения последней синхронизации, возможно, данные не успели обновиться.

Тимків Наталія Володимирівна
2021.07.22 10:26
Доброго дня! Нам потрібно видалити із прайсу товари, яких вже немає в наявності. Раніше зверталися із цим проханням. Але були проблеми із вигрузкою прайсу XML і Ваші спеціалісти не змогли усунути цю проблему. Проханням допомогли внести зміни в прайст. Дякую.
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.26 10:50

Доброго дня. Ви маєте самостійно видаляти товари з прайс-листа. Ми не маємо доступу до вашого прайс-листа, а лише отримуємо інформацію з нього за посиланням, яке ви надали.

Любовь
2021.07.12 12:59
Не получается зайти в личный кабинет сервиса Pricecreator. Не принимает пароль
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.13 07:33

Воспользуйтесь функцией по восстановлению пароля. Подробнее здесь.

Петрик Наталья
2021.07.06 10:01
Добрый день. Вынужденны были отклонить заказ (№708377112)поскольку информация на сайте Rozetka не совпадает с нашим сайтом откуда собственно должна обновляться. Это уже не первая подобная ситуация, когда не по нашей вине клиент остается не доволен. Просьба внести изменения, обновления. И как в дальнейшем избежать подобного рода ошибок?
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.07 02:02

Добрый день. Чтобы избежать подобных ситуаций, контролируйте чтобы изменения, которые вы вносите в вашей системе управления (на сайте), отображались в ссылке на xml прайс-лист, которая подключена к вашему магазину на ROZETKA. Учитывайте время на синхронизацию данных, а также помните, что обновления, которые не касаются цены и наличия требуют модерации. 

Лада Троценко
2021.06.15 07:49
В нашей системе управления товарами (кабинет Prom.ua) добавлены новые товары(соблюдены все требования:характеристика товара,производитель,студийное фото и т.д.)Как вывести эти товары на маркетплейс Rozetka? Раньше все было просто это сделать через HUB.TATET, теперь как это делать? Пишу в тех.поддержку Lexx.me, присылают ссылки на бесконечные инструкции...в них ничего не понятно!