Промо опис товару (rich content)

Останнє оновлення : 09.05.2024

Для просування товарів та підвищення продажів у продавців маркетплейсу є можливість додати на сторінку товару промо опис (rich-контент), який заміняє стандартний текстовий опис товару.

Rich-контент (промо опис, опис з картинками, контент А+) — це медіаконтент, який може містити відео, графічні та текстові елементи, що представляють ваш продукт більш привабливо.

Rich-контент може допомогти клієнтам краще ознайомитися з функціями продукту, способами його експлуатації, продемонструвати його переваги над іншими товарами на ринку, сформувати точне уявлення про продукт, викликати у покупців зацікавлення вашим брендом, що є ключем для стимулювання купівлі та підвищення впізнаваності товару та бренду.

На маркетплейсі доступний промо опис двох видів: шаблонний або кастомний.

Шаблонний — це стандартний rich-контент, створення якого здійснюється за допомогою типізованих блоків і виключає індивідуальну кастомізацію.

Кастомний — це унікальний rich-контент, розроблений для певного товару чи групи товарі з використанням індивідуального стилю.

Послуга створення rich-контенту є платною, щоб ознайомитися з цінами та процесом створення rich-контенту, зверніться до нас на e-mail: bd_market@rozetka.com.ua.

Чи була інформація корисною?