Блокування магазину — це обмеження можливості продавати товари на ROZETKA. При блокуванні всі товари продавця стають недоступними до замовлення, при цьому замовлення, які надійшли раніше, продавець зобов’язаний опрацювати.
Причини, через які магазин може бути заблокований:
- заборгованість на рахунку більше 7-х днів (автоматичне блокування);
- низька якість роботи продавця;
- продаж неякісного, неоригінального товару (підробка, копія тощо), товару, який не відповідає заявленому опису чи характеристикам або товару, продаж якого заборонений на маркетплейсі;
- обман, шахрайство чи введення в оману покупця;
- махінації з рейтингом продавця;
- махінації з картками товарів на сайті;
- маніпуляції з замовленнями, відгуками тощо, що вводять в оману покупців або адміністрацію сайту;
- продаж товару дорожче, ніж продавець вказав на сайті ROZETKA;
- додавання додаткових платежів до вартості товарів, яка вказана на сайті, (за пакування, оформлення, перевірку тощо) без попередження та узгодження з покупцем;
- ігнорування звернень покупців по гарантії або з метою заміни/повернення товару;
- передача (продаж) аккаунту третій особі;
- юридична особа / ФОП з якою підписаний договір, знаходиться в процесі припинення діяльності;
- порушення правил та умов чи положень договору;
- надання покупцям контактів і маркетингових пропозицій свого сайту або інших магазинів, що може відвести клієнта з сайту ROZETKA (блокування на 30 днів без можливості дострокової активації);
- дії індивідуального характеру, які адміністрація відносить до таких, що можуть привести до репутаційних, фінансових чи правових втрат.
Причина та термін блокування вашого магазину будуть вказані в e-mail повідомлені про блокування.
Мета блокування магазину — показати, які напрямки у вашій роботі необхідно поліпшити, щоб відповідати нашим стандартам та очікуванням покупців. Ці параметри дуже важливі, оскільки якість обслуговування та клієнтський сервіс — це пріоритетні напрямки для продавців на ROZETKA Маркетплейс.
Як розблокувати магазин
Ми хочемо, щоб ви проаналізували причини, чому ваш магазин заблокований. Напишіть у відповідь на лист про блокування, які дії ви приймете, щоб виправити ситуацію що склалася. Пам'ятайте, одних слів недостатньо, і якщо ви не виправите ситуацію насправді, то в майбутньому ваш магазин може бути заблокований повторно на більший термін.
Уточнення та у випадках спірних ситуацій, ви можете написати звернення у кабінеті продавця, тема: «Аккаунт, особистий кабінет, API → Блокування магазину за порушення правил».