Рус Укр

Чому заблокований магазин

Останнє оновлення : 26.03.2021

Блокування магазину — це обмеження можливості продавати товари на нашому сайті. Під час блокування всі товари стають недоступними для замовлення, при цьому замовлення що надійшли раніше, необхідно обробити.

Причини, через які магазин може бути заблокований:

Детальна причина блокування буде вказана у відповідному повідомленні на e-mail. У повідомленні вказані причини, терміни блокування і кроки для відновлення роботи магазину. Питання, уточнення та спірні ситуації пишіть, скориставшись формою зворотного зв'язку в особистому кабінеті продавця, тема: Аккаунт, Особистий кабінет, API → Блокування магазину за порушення правил.
Наша мета не покарати вас, а показати які напрямки необхідно поліпшити, щоб відповідати нашим стандартам роботи і очікуванням покупців. Ці показники важливі, оскільки якість обслуговування і клієнтський сервіс — це пріоритетні напрямки для всіх продавців на ROZETKA.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Дмитро Шаповалов
2021.07.27 06:54
Доброго дня.Поясніть як розуміти :" низький рівень виконання замовлень".Категорія товару взуття,має розмір,повноту,особливості стопи.Як ви його розрахували?Скільки найменьш він можке бути при кількості товару в 4500 пар взуття)та розміри які виходять з обігу.Дякую.
Башара Алеся
2021.05.24 01:34
Кто отвечает за работу менеджеров в личном кабинете продавца?????
ROZETKA Маркетплейс
2021.05.26 02:48

Добрый день, если вы хотите связаться с руководителем, опишите подробно сложившуюся ситуацию, воспользовавшись формой для обратной связи, тема:  Обратная связь руководству → Вопросы сопровождения магазина и сотрудничества.