Додати новий товар

Останнє оновлення : 04.04.2024

Наразі продавець маркетплейсу керує товарами у своїй системі — власний сайт, сервіс Priceсreator, кабінет компанії на Prom тощо, а інформація про товари передається в xml прайс-лист, який підключений до облікового запису продавця на ROZETKA. Тому створювати нові позиції та вносити зміни в раніше додані товари необхідно саме у вашій системі.

В кабінеті продавця ви можете керувати ціною та наявність товару, якщо зміните тип синхронізації, проте щоб додати новий товар, дотримуйтесь цієї інструкції.

Як додати товари на маркетплейс

  1. Додайте нові позиції в XML прайс-лист, який підключений до вашого магазину на ROZETKA.
  2. Перевірте прайс-лист на наявність помилок.
  3. Дочекайтеся синхронізації даних (протягом години), щоб позиції з’явилися в кабінеті продавця в розділі «Товари» → «Нові».
  4. Відправте нові товари на модерацію.

Щоб відправити нові товари на модерацію, в кабінеті продавця в розділі «Товари» → «Нові» виберіть одну або декілька позицій та натисніть «Відправити на модерацію». Вибрані товари відображатимуться в розділі «Товари» → «На модерації». Зображення для нових товарів будуть завантажені після модерації.

Модерація — це перевірка інформації про товар на відповідність вимогам маркетплейсу та налаштування зв’язку вашого прайс-листа з каталогом сайту ROZETKA.

Ваші товари будуть додані на сайт почергово. Термін додавання залежить від кількості позицій, правильності заповнення інформації про товари та завантаженості модераторів.

Інформацію про створені заявки ви можете побачити в розділі «Управління товарами» → «Заявки на модерацію». За результатами модерації ви отримаєте звіт: які товари додані, а які приховані та з якої причини.

Правила додавання нових товарів

  • Не створюйте дублі товарів. Не додавайте одну і ту ж позицію в прайс-лист декілька разів, змінивши назву товару чи артикул.
  • Виключіть з прайс-листа товари, які заборонені для продажу на маркетплейсі.
  • Одяг для дітей розділений на категорії: Одяг для малюків, Одяг для хлопчиків та Одяг для дівчаток. В одязі для малюків розміщуються товари розміром до 86 см включно, починаючи з розміру 92 см товари розміщуються в категорії одяг для хлопчиків або одяг для дівчаток.
  • Взуття необхідно розділяти за категоріями в залежності від розміру:
    • дитяче взуття: 15 — 39 розмір;
    • жіноче взуття: 34 — 43 розмір;
    • чоловіче взуття: 39,5 — 55,5 розмір.
  • Для товарів із категорій Декоративна косметика та Фарбування підготуйте палітру кольорів.
  • Ювелірні прикраси з медичного золота розміщуються в розділі Біжутерія.
  • Велосипеди розміщуються в категорії в залежності від діаметра коліс:
    • Дитячі велосипеди — менше ніж 20";
    • Велосипеди — від 20" і більше.
  • Сертифікати розміщуються в категорії Подарункові сертифікати, а грошові та дисконтні сертифікати неможливо додати на маркетплейс.
  • Послуги розміщуються у відповідній категорії без зазначення бренду/виробника та з докладним описом того, що входить до послуги за вказану ціну. Детальніше про продаж послуг на маркетплейсі

Під час додавання нових товарів враховуйте, якщо аналогічні товари вже представлені на маркетплейсі іншими продавцями і ваша пропозиція не надає явних переваг для покупців (менша ціна, безкоштовна доставка або ін.), ми можемо відмовити в розміщенні такого товару.

Зверніть увагу! Ваш товар може бути прихований з сайту за зверненням правовласника контенту, якщо при створенні позиції ви використали контент інших продавців маркетплейсу чи продавця ROZETKA. Для уникнення неприємних ситуацій ми рекомендуємо використовувати власний унікальний контент.


Близькі за темою

Що робити, якщо на сайті ROZETKA немає відповідної категорії для вашого товару?
Чи є обмеження щодо кількості товарів, які продавець може розмістити на маркетплейсі?

Чи була інформація корисною?