Блокування за заборгованість на рахунку

Опубліковано : 07.09.2020

Магазину надається кредитний період на 4 дні з моменту початку заборгованості. Повідомлення про заборгованість надходить на електронну пошту власника і зображена в особистому кабінеті, там же вказується термін, що залишився до моменту блокування, і сума, яку необхідно оплатити.

Якщо ви не поповните баланс протягом 4 днів, ваш магазин буде автоматично заблокований. Замовлення, що надійшли до цього моменту, не скасовуються, їх необхідно обробити.

Для активації магазину поповніть баланс на суму, що перевищує заборгованість. Сформувати рахунок для поповнення балансу ви можете на головній сторінці особистого кабінету або в розділі «Баланс».

Тільки після активації магазину товари перейдуть в активні та будуть доступні для замовлення. У разі, якщо кошти на баланс надійшли, а магазин не був автоматично активований ─ зверніться до вашого менеджера.

При блокуванні за заборгованість щомісячна плата за доступ до платформи списується в повному розмірі, згідно з договором про співпрацю. Ми рекомендуємо стежити за станом вашого балансу і не допускати заборгованості. При оплаті враховуйте що банківський переказ може займати до 3-х робочих днів.