Блокування за заборгованість на рахунку

Останнє оновлення : 22.11.2022

Продавцю на маркетплейсі надається кредитний період на 7 днів з моменту початку заборгованості. Попередження про заборгованість надходить на e-mail власника магазину та відображається у кабінеті продавця, де вказаний термін, що залишився до моменту блокування та сума, на яку необхідно поповнити баланс магазину.

Якщо баланс не поповнити до закінчення кредитного періоду, акаунт магазину буде автоматично заблокований. Всі замовлення, які надійшли раніше, не скасовуються, їх необхідно опрацювати.

Для активації магазину, необхідно поповнити баланс на суму, що перевищує заборгованість. Сформувати рахунок для поповнення балансу можна на панелі управління кабінету продавця або у розділі «Баланс».

Після того як кошти надійдуть на баланс магазину, його статус автоматично зміниться на “Активний” і протягом години стануть активними товари.

Ми рекомендуємо контролювати баланс вашого магазину та не допускати заборгованості. Враховуйте, що банківський переказ може займати до 3-х робочих днів.

При блокуванні за заборгованість щомісячна плата за доступ до платформи списується в повному розмірі (згідно з договором про співпрацю). У разі, якщо кошти на баланс надійшли, але магазин не був автоматично активований, напишіть звернення у кабінеті продавця, тема: “Фінанси та документообіг → Питання по балансу магазину”.


Близькі за темою

Баланс магазину
Як швидко оплата надходить на баланс магазину?
Поповнили рахунок, але оплата не відображається в особистому кабінеті. Що робити?

Чи була інформація корисною?