Поширені запитання
Орієнтовний термін становить від 2-х тижнів до 2-х місяців і залежить від кількості товарів, якості підготовки прайс-листа товарів для ROZETKA та наявності необхідних документів для підписання договору.
Ні, ми співпрацюємо лише з зареєстрованими суб'єктами підприємницької діяльності. Це може бути фізична особа-підприємець, юридична особа або компанія нерезидент.
Заборонено розміщувати на ROZETKA Маркетплейс товари за цінами, необґрунтовано вищими за вартість цих товарів у ваших інших точках збуту.
Для товарів, які ви продаєте виключно на ROZETKA Маркетплейс, ціна не має бути необґрунтовано вищою за середню ринкову вартість станом на день розміщення, з огляду на аналіз цін аналогічного товару на інших конкурентних торговельних майданчиках.
Зверніть увагу, що такі дії можуть призвести до блокування товару, категорії товарів або вашого магазину загалом.
Так, співробітники ROZETKA можуть запросити документи, що підтверджують походження товару, у випадках, якщо встановлена підозріла ціна, є скарги/підозри, що товар не оригінальний тощо.
Ні. Можлива реєстрація лише одного магазину продавця на один ФОП чи юридичну особу.
Ми не співпрацюємо зі сторонніми організаціями та ресурсами, тому вони не можуть гарантувати вам успішний початок роботи на ROZETKA Маркетплейс. Якщо ви вирішили скористатися такими послугами, ви приймаєте всі пов'язані ризики.
Рекомендуємо вам самостійно заповнити заявку на сайті й наш представник зв'яжеться з вами, щоб обговорити можливість співпраці.
Інформація про вашого менеджера підтримки відображається в кабінеті продавця в розділі «Контакти».
Щоб тимчасово призупинити роботу вашого магазину в налаштуваннях графіку роботи додайте період відсутності.
Якщо у вашого магазину лише сезонні товари й ви не приймаєте замовлення в інший проміжок часу, зверніться в службу підтримки вказавши причину та терміни, в які магазин не працює.
Зверніться до служби підтримки за темою «Акаунт, особистий кабінет, API» → «Зміна даних про продавця і в роботі магазину». Нова назва магазину має відповідати правилам маркетплейсу.
Ні, назва магазину повинна бути унікальною та відповідати вимогам.
Так, продавці маркетплейсу можуть надсилати замовлення у магазини ROZETKA долучившись до програми доставки у магазини ROZETKA або використовуючи фулфілмент від ROZETKA. В іншому разі використовуйте ті способи доставки, які є у вашого магазину.
Так, для цього використовуйте фулфілмент від ROZETKA.
Якщо магазин заблокований за низькі показники успішності, він буде розблокований після закінчення зазначеного терміну (якщо продавець надав інформацію про те, яким чином він поліпшить роботу магазину).
Якщо магазин заблокований через невирішене звернення від покупця — він буде активований, лише після вирішення питання з клієнтом.
В розділі «Переписка з ROZETKA» напишіть відповідне звернення за темою «Зворотний зв'язок керівнику» → «Зв'язатися з керівництвом».
Щоб зв'язатися з керівництвом в розділі «Переписка з ROZETKA» напишіть звернення за темою «Зворотній зв'язок керівнику» → «Зв'язатися з керівництвом».
If your company wants to sell products on ROZETKA Marketplace you need to have a regional office in Ukraine. It should be legally registered business in Ukraine.
Your company should have process of order processing, delivery, managing customers requests and Return/Exchange processes. Also, you need to know our content requirements and accept our Rules and сonditions.
To register as a new seller on ROZETKA Marketplace, please, complete the registration form, and we'll contact you.
Обмеження щодо кількості товарів немає, але якщо ви хочете продавати товари, які вже представлені на маркетплейсі іншими продавцями, і ваша пропозиція не надає явної переваги для покупців (менша ціна, безкоштовна доставка), ми можемо відмовити в розміщенні такого товару на ROZETKA.
Так, може. Ми рекомендуємо продавцям вказувати назву товарів спираючись на аналоги, розміщені на сайті від продавця ROZETKA.
Внесіть зміни у вашій системі управління товарами, щоб вони відобразились в xml прайс-листі, який підключений до магазину на маркетплейсі. Після чого, відправте оновлені товари на модерацію.
Внесіть зміни у вашій системі управління товарами, щоб інформація передавалася в XML прайс-лист, який під'єднаний до вашого магазину на ROZETKA. Ціна та наявність товару оновлюються автоматично після синхронізації даних. Час останньої синхронізації ви можете побачити в розділі товарів.
Також ви можете керувати ціною та наявністю товарів в кабінеті продавця.
Час додавання/оновлення товарів залежить від кількості товарів, їх особливостей, правильності заповнення прайс-листа і завантаженості наших модераторів. Фіксованих термінів немає, товари опрацьовуються по черзі.
Модерація товарів — це перевірка правильності заповнення інформації про товар відповідно до наших вимог та налаштування зв'язку прайс-листа магазину з каталогом сайту ROZETKA.
Зверніться безпосередньо до продавця, використовуючи форму «Запитати про товар» на сторінці товару або «Запитати продавця» на сторінці продавця, з проханням прибрати товар з продажу, у зв'язку з порушенням авторських прав. У разі відсутності реакції з боку продавця, напишіть звернення на b2c@rozetka.com.ua. Додайте скрін раніше відправленого запиту продавцеві, а також документи, що підтверджують ваші авторські права.
Для кожної одиниці асортименту (інший колір, розмір) необхідно створити окрему позицію у прайс-листі. На сайті ROZETKA такі товари будуть згруповані з можливістю обрати товар за вказаним параметром (характеристикою). Детальніше про різновиди товару
Ні. На сайті ROZETKA всі товари продаються лише у роздріб.
Статус «немає в наявності» встановлюється з наступних причин:
Рекомендуємо дочекатися синхронізації. Якщо проблема залишилася, зверніться в службу підтримки.
Ні, залишити відгук про товар можливо лише після оформлення замовлення, проте всі зареєстровані користувачі можуть поставити запитання про товар.
В кабінеті продавця в розділі «Відгуки про товари» виберіть потрібний відгук і відкрийте його, далі введіть ваш коментар в спеціальному полі та відправте. Ваша відповідь з'явиться на сторінці товару під відгуком покупця.
Ваш товар згрупований з аналогічними товарами інших продавців, тому старі та нові відгуки відображаються одним списком, при цьому у відгуках зазначено, для якого продавця він був залишений.
Ми видаляємо такі відгуки та застосовуємо санкції до продавців, які займаються шахрайством на сайті.
На маркетплейсі однакові товари від різних продавців групуються на одній сторінці, щоб покупцям було зручно знаходити та обирати потрібні товари.
Переконайтеся, що у всіх товарів правильно заповнений необхідний параметр для групування і повідомте, які товари ви хочете згрупувати, написавши звернення з темою: Робота з товарами, прайс-лист → Питання про групування товарів.
Якщо ваш товар був згрупований з такими ж товарами інших продавців помилково (у вас інша модель / характеристики тощо), звеніться в службу підтримки за темою «Робота з товарами, прайс-лист» → «Питання про групування товарів».
Якщо ваш товар згрупований правильно, то видалити його з групи неможливо.
Замовляючи товар на ROZETKA, покупці впевнені в його наявності. Коли ви скасовуєте замовлення через відсутність товару на складі, це негативно впливає на ставлення покупця, залишену ним оцінку, рейтинг вашого магазину, а також може призвести до блокування магазину
Допускається однотонний фон пастельного відтінку. Насичені (яскраві) кольори на фоні не допускаються.
Ви можете розмістити на фото водяний знак (вотермарку) з назвою вашого магазину на маркетплейсі ROZETKA.
На більшість категорій встановлена мінімальна і максимальна ціна товару для його публікації на сайті. Це ціна, нижче і вище якої, товар не може бути розміщений. Мінімально допустима ціна встановлена відповідно до мінімальної ціни товарів в конкретних категоріях, тому не варто вводити в оману покупця, вказуючи невиправдано низьку ціну — такі товари приховуються системою.
Побачити товари, які не відповідають мінімальній чи максимальній ціні в категорії, ви можете в кабінеті продавця, у вкладці «Аномальна ціна» (якщо такі товари є). Якщо ціна товару реальна її необхідно додатково підтвердити, для цього виберіть товар(и) зі списку та натисніть «Підтвердити ціну».
Позначка «Тільки в ROZETKA» доступна виключно для товарів продавця ROZETKA і не може бути встановлена для товарів інших продавців маркетплейсу.
Не можна, щоб сьогодні в вашому прайс-листі товар з "id = 45" це Чайник, а завтра під цим же id стала Сукня. Такі дії ми розцінюємо як підміну товарної позиції й товар може бути прихований з сайту.
Змінити інформацію в активному товарі на інший неможливо, тому що:
Для додавання нових товарів використовуйте унікальні значення id, під якими ви не надавали товари для ROZETKA.
Щоб товари вашого магазину не показувалися на сайті ROZETKA, напишіть звернення з темою: Робота з товарами, прайс-лист → Додавання/оновлення інформації в товарах, вказавши id товарів і причину, чому ви хочете їх прибрати.
Ваші товари будуть приховані з сайту і будуть відображалися лише в розділі неактивних товарів в кабінеті продавця.
Код товару (він же id) — це цифрове значення, яке вказано в розділі «Товари» у кабінеті продавця та на сторінці товару на сайті ROZETKA.
Характеристику, якої немає в структурі категорії сайту ROZETKA, ви можете вказати в параметрі «Додаткові характеристики» або в текстовому описі товару.
Якщо відсутнє потрібне значення характеристики — вказуйте його в прайс-листі, і це значення буде додано під час модерації товару.
При додаванні нових товарів на маркетплейс, вони розміщуються у відповідній категорії сайту ROZETKA, і якщо ви вважаєте що товар потрібно перенести в іншу категорію, будь ласка, напишіть аргументоване звернення в службу підтримки (тема «Робота з товарами, прайс-лист» → «Запитання про категорії та параметри категорій»).
Ви можете подати заявку для створення нової категорії.
На сторінці товару можуть відображатися лише ті характеристики, які передбачені в структурі категорії сайту ROZETKA. Якщо відповідних характеристик в категорії немає — вони не будуть показуватися на сторінці товару на сайті.
Щоб переглянути, які характеристики не відображаються та чому, в розділі «Товари» знайдіть потрібну позицію та натисніть «Детальніше». Відкриється сторінка із загальною інформацією про товар, у блоці «Характеристики» відображено, які з них пов’язані з характеристиками ROZETKA та відображаються на сайті, а які залишились незв'язаними та по якій причині.
Код УКТЗЕД потрібно вказувати як характеристику товару. Ця інформація не відображається на сторінці товару, але автоматично додається в чек під час його фіскалізації в кабінеті продавця.
Після внесення змін в товари необхідно відправити їх на модерацію. Детальніше про оновлення товарів
Ні, товар перейде в статус «немає в наявності» і залишиться відображатись в загальному каталозі сайту, а також буде показуватись в кабінеті продавця в розділі неактивних товарів, у вкладці «Видалені з прайсу».
Можливі причини:
Перевірте ціну, яка вказана для товару в XML прайс-листі. Зміну ціни в 3 рази в більшу, чи у 2 рази в меншу сторону, ми вважаємо помилковою.
Щоб через помилки в прайс-листі або збій в передачі даних неправильні ціни ваших товарів не показувалися на сайті, товари стають неактивними та відображаються у вкладці «Підтвердження ціни». Щоб підтвердити, що ціна правильна, виберіть товар(и) зі списку та натисніть «Підтвердити ціну». Ціна товару буде оновлена відразу і товар стане активним.
Видалити товари в кабінеті продавця неможливо.
Ми постійно працюємо над удосконаленням навігації та оновленням структури сайту, створюємо нові категорії щоб пошук і вибір товарів був простим, зрозумілим та зручним для покупця. Тому ваші товари, для яких необхідно внести зміни в результаті таких оновлень, будут приховані з сайту.
Вам необхідно внести зміни в такі товари і повторно відправити їх на модерацію. Чим оперативніше ви проведете потрібні зміни товарів, тим швидше товари знову будуть доступні покупцям для замовлення.
Додати ТТН можливо до замовлення в статусі «Обробляється менеджером», «Комплектується. Дані підтверджені», «Запланована передача перевізнику». Для замовлення можна вказати лише один номер ТТН.
Необхідно повторно встановити замовленню статус «Обробляється менеджером» та вказати новий номер ТТН.
Встановіть замовленню статус «Обробляється менеджером», після чого в блоці «Адреса доставки» з'явиться значок олівця , натисніть на нього, щоб змінити інформацію про доставку. Ви можете вибрати лише ті способи та служби доставки, які налаштовані для вашого магазину.
Зв'яжіться з покупцем та проінформуйте його. Запропонуйте альтернативний товар або обговоріть терміни очікування замовленого товару. Якщо покупець відмовився, встановіть замовленню статус скасування «Немає в наявності».
Зверніть увагу! Такі ситуації ми вважаємо неприпустимими. Обов'язково встановлюйте актуальну інформацію про наявність, щоб покупці не могли оформити замовлення на товар, якого у вас немає.
Вкажіть в замовленні вартість додаткового продажу.
Редагувати виконане замовлення неможливо. Обміняйте товар покупцю, після чого напишіть звернення для перерахунку комісії по замовленню, тема: «Фінанси та документообіг» → «Коригування комісії по замовленню». У зверненні вкажіть номер замовлення та зміни, які ви зробили.
Напишіть повідомлення покупцеві використовуючи функціонал «Написати покупцеві» в замовленні. Також ви можете написати йому в месенджерах Viber/Telegram.
Якщо покупець не відповість протягом декількох днів, змініть статус замовлення на «Не вдалося зв'язатися» або «Невірні контактні дані», в залежності від ситуації.
Так, покупець отримує повідомлення в Viber або SMS, на електронну пошту, вказану під час реєстрації на ROZETKA, і в розділі «Моє листування» в кабінеті покупця.
Скасуйте замовлення самостійно в кабінеті продавця. Виберіть статус скасування відповідно до причини відмови.
З покупцями, чиї замовлення були скасовані, ми додатково зв'язуємось для перевірки якості обслуговування. Якщо клієнт підтверджує отримання товару, таке замовлення буде позначено як успішно виконане і з балансу магазину буде списана комісія. За махінації та ухилення від сплати комісії продавець може бути заблокований.
Скористайтеся інструкціями з налаштування способів оплати.
Для цього необхідно під'єднати оплату від платіжного провайдера RozetkaPay або LiqPay.
Для цього використовується спеціальне виділене поле на сторінці товару.
Якщо умови стосуються лише конкретного товару, додайте йому характеристику «Оплата/доставка» з потрібним текстом у вашому прайс-листі.
Якщо умови стосуються всього асортименту магазину, зверніться в службу підтримки за темою «Робота з товарами, прайс-лист» → «Додавання/оновлення інформації в товарах», та напишіть умови, які потрібно вказати.
Так, якщо є інші можливі способи оплати.
Щоб отримувати післяплату (накладений платіж) на розрахунковий рахунок ФОП/юридичної особи, у вас має бути укладений відповідний договір з поштовим перевізником.
Інструкція як отримувати післяплату на р/р з Нова Пошта ↗
Товар повинен бути проданий за ціною, яка була вказана для товару на момент оформлення замовлення. У разі відсутності такої можливості, необхідно зателефонувати покупцеві та повідомити про це. Після цього продавець може скасувати замовлення встановивши статус «Ціна змінилась».
Створюючи відправлення в модулі Нова Пошта, в блоці отримувача знайдіть потрібний поштомат за номером або адресою та оберіть його зі списку, що відкриється. Також ви можете створити відправлення в поштомат на сайті перевізника та додати номер експрес-накладної до замовлення, коли будете встановлювати йому статус «Передано до служби доставки».
Якщо кошти вже надійшли на ваш розрахунковий рахунок, тоді повернення необхідно виконати в кабінеті платіжного провайдера. Якщо оплата ще не підтверджена (в статусі «Очікує підтвердження»), тоді при скасуванні замовлення кошти повернуться автоматично.
Для товарів маркетплейсу налаштована контекстна реклама, проводиться оптимізація для органічного пошуку, а також товари можуть відбиратись для реклами в Google Shoping.
За бажанням, продавці маркетплейсу можуть налаштувати рекламу на сайті ROZETKA та брати участь в промоакціях.
Рекомендуємо підтримувати конкурентні ціни, привести контент до ідеального стану, розширювати асортимент товарів, створювати комплекти «Разом дешевше», брати участь у промоакціях, робити знижки, а також використовувати рекламу товарів на сaйті ROZETKA.
Для проведення акції у вас є можливість встановити ціну зі знижкою, створити комплект товарів «Разом дешевше» та взяти участь в щотижневій промоакції.
Ви можете встановити будь-яку знижку на товар. Ми не регламентуємо її розмір, але рекомендуємо стежити за середньоринковою ціною і встановлювати знижку, яка не буде занадто низькою або завищеною.
Ні, відсоток комісії не змінюється і рахується саме від промо ціни, за якою ви продали товар.
Позначка «Топ продажів» встановлюється системою автоматично для товарів з найбільшою кількістю продажів в категорії за останні 14 днів.
Для того, щоб товари продавців маркетплейсу показувалися в рекламних оголошеннях Google Shopping, необхідно щоб вони відповідали всім правилам рекламного сервісу ↗, а перше фото товару було на білому або прозорому тлі, без текстових написів чи вотермарок.
На цей час ми не надаємо таку інформацію.
Видача формується відповідно до пошукового запиту покупця, та за замовчуванням сортування на сайті налаштоване за рейтингом товарів.
В середньому, щоб товар пройшов індексацію в Google проходить орієнтовно тиждень. Щоб позиція почала знаходитися за пошуковими запитами — орієнтовно місяць. По рекламі — відразу після модерації в Google Shopping (орієнтовно до тижня).
Необхідно перевірити:
Наразі бонусна програма діє лише для товарів продавця я продавця ROZETKA. Для купівлі товарів від інших продавців маркетплейсу використання бонусів недоступне.Детальніше про бонусний рахунок ↗
Ні, такі сервіси та пропозиції доступні лише продавцю ROZETKA. До таких сервісів та послуг відносяться:
Заборонено використання власних програм лояльності, тому що це веде покупців на сторонні ресурси.
Товари, які сюди потрапляють, відбираються системою автоматично.
Покупець може вибрати одну з цих кредитних програм, якщо ви налаштували їх для своїх товарів. За користування сервісом «Миттєва розстрочка» клієнт сплачує щомісячну комісію ПриватБанку 1,9%, а за користування «Оплатою частинами» — ні. Тому для покупця краще оплата частинами.
Перевірте ваш прайс-лист на наявність основних помилок використовуючи інструмент для перевірки XML.
Ви можете використовувати будь-які ресурси і програми, які дозволяють вам сформувати xml прайс-лист товарів, відповідно до наших вимог. Також для наших партнерів доступний сервіс для управління товарами «Pricecreator». Отримати доступ до якого ви можете у нашого менеджера, який допомагає вам з реєстрацією на маркетплейсі.
Стандартно синхронізація з вашим прайс-листом відбувається щогодини. Час останньої синхронізації відображається в розділі «Товари».
Після синхронізації на сайті автоматично змінюється лише ціна та наявність. Якщо в прайс-листі є зміна іншої інформації про товар, це буде відображенорозділі товарів «На підтвердження».
На сайті ROZETKA всі ціни вказуються в гривнях. Щоб ваша ціна була коректною, вказуйте валюту та курс у вашому прайс-листі.
Ми не рекомендуємо змінювати посилання, але якщо заміна все ж необхідна, спочатку переконайтесь що інформація за новим посиланням залишилася незмінною: id категорій, id товарів тощо. Після чого звеніться в службу пітримки за темою «Робота з товарами, прайс-лист» → «Питання щодо вивантаження XML» з проханням замінити посилання на прайс-лист.
При зазначенні id товарів допускається використання символів: Aa-Zz і 0-9. Заборонено використання кирилиці та пробілів.
Так, ви можете використовувати дані теги одночасно для товару, але такому випадку, на сторінці товару буде відображатись лише дві ціни: ціна зі знижкою буде переклеслена а промоціна буде виділена червоним.
Це заборонено. Активні товари перейдуть в статус «Немає в наявності», а нові товари не будуть додані на сайт. У виняткових випадках ви можете звернутись до служби підтримки з запитом про необхідність заміни id.
Так ви можете додати на маркетплейс лише ті товари, які бажаєте.
Ні, фотографії розміщені на Google Диску не будуть завантажені на ROZETKA.
Розмір комісії залежить від категорії товарів. Ознайомитися з розмірами комісії ви можете у нашого менеджера після оформлення заявки на співпрацю. Зареєстровані продавці можуть ознайомитися з тарифами в кабінеті продавця в розділі «Мій баланс» — «Історія тарифів».
Якщо ви надали покупцеві знижку для замовлення вартістю від 15 000 грн (незалежно від кількості товарів), ви можете скоригувати розмір комісії. Для цього, у відповідному замовленні у блоці «Товари» натисніть «Скоригувати комісію», вкажіть номер замовлення та загальну вартість замовлення, з урахуванням наданої вами знижки. На ваш запит комісія буде перерахована від фактичної вартості замовлення.
При оплаті карткою в кабінеті продавця кошти зараховуються протягом доби. При оплаті в касі банку або терміналі — до 3-х робочих днів.
Кошти надходять на баланс магазину протягом 3-х банківських днів. Якщо дані терміни вийшли й кошти не надійшли, відправте квитанцію про оплату для служби пітримки, тема: «Фінанси і документообіг» → «Питання по балансу магазину».
Оплата сформованих рахунків не обов'язкова. У разі помилки, ви можете сформувати новий рахунок і оплатити його.
У сформованому рахунку для поповнення балансу магазину на маркетплейсі ROZETKA вказані 2 послуги, оскільки одна послуга включає ПДВ, а інша ні — при проведенні платежу через Privat24 для бізнесу чи в касі банку необхідно правильно вказати призначення платежу, щоб такий платіж був успішно опрацьований.
Спочатку в кабінеті продавця сформуйте рахунок для поповнення на необхідну суму та завантажте його.
В сервісі Privat24 для бізнесу перейдіть у розділ «Платежі у гривні» та створіть «Гривневий платіж».
Заповніть реквізити платежу відповідно до виставленого рахунку. Платіж — без ПДВ, а в призначенні платежу обов'язково вкажіть номер рахунку та суму ПДВ, яка вказана в виставленому рахунку! Зверніть увагу, що поле «Призначення платежу» має обмеження кількості символів.
Підпишіть ключем та відправте оплату.
Гроші будуть зараховані на баланс магазину протягом трьох робочих (банківських) днів.
Після припинення співпраці та розірвання договору кошти, які залишились на балансі магазину, будуть автоматично повернені протягом 20 робочих днів на розрахунковий рахунок ФОП / юридичної особи, який вказаний в реквізитах договору. Повернення призупиненим ФОПам (якщо р/р в банку закритий) проводиться лише на особисті картки у форматі IBAN, і в такому разі з суми повернення будуть сплачені податки: ПДФО — 18% та ВЗ — 1.5%.
Зверніться в службу пітримки за темою «Фінанси і документообіг» → «Питання по актам, звіркам».
Ні, ми використовуємо сервіс електронного документообігу «Вчасно».
Зберігання товару на складі ROZETKA не обмежене за часом, додаткова плата за сезонний товар не стягується.
Ні, розмір комісії залишається незмінним. Вартість послуг фулфілменту тарифыкуэться та оплачуэться окремо, згідно з умовами договору логістичних послуг.
Ні, товар може реалізовуватись або зі складу ROZETKA, в межах програми фулфілменту, або зі складу продавця.
Так, у розрахунку рейтингу продавця враховуються і замовлення, які продавець виконав самостійно, і замовлення, які були виконані по фулфілменту.
Ні, послуги з пакування та комплектації замовлення виконуються на складі ROZETKA. Ви повинні надати товар в індивідуальному опакуванні. Детальніше про пакування товару
Так, покупець може повернути товар протягом 14 днів, якщо він відповідає умовам для повернення товару.
Так, можуть. Умови участі для товарів фулфілменту не відрізняються від звичайних, відмінність лише в тому, що враховується залишок товарів на складі ROZETKА, а не вказаний у прайс-листі продавця. Детальніше про участь в промоакціях
Штрих-код може бути довільним і розташований в будь-якому місці упакування. Детальніше про маркування товару для фулфілменту
Ні, фулфілмент не впливає на ранжування товарів в пошуковій видачі, проте на сайті фулфілмент товари потрапляють в фільтр Продавець – ROZETKA.
Якщо гарантія на товар надається виробником і його авторизованими сервісними центрами, продавець має самостійно заповнити гарантійні документи. Якщо ви, як продавець, самостійно виконуєте гарантійне обслуговування товару, ми можемо надрукувати гарантійний талон за стандартами ROZETKA і заповнити його вашими реквізитами.
Так, ви можете відправити партію товару вартістю до 100 тис. грн за допомогою однієї з поштових служб. Якщо вартість товару перевищує 100 тис. грн знадобиться ваша особиста присутність або присутність уповноваженого представника від вас або перевізника (наприклад, послуга «Контроль поштучної передачі» від Нова Пошта).
Так, продавець маркетплейсу в будь-який час може подати запит на зняття товару з фулфілменту і забрати його залишки зі складу ROZETKA, якщо такі є.
Пройдіть реєстрацію за допомогою анкети та повідомте заповнені дані менеджеру ROZETKA для надання доступу. Доступ надається тільки за запитом.
Змінити логін можливо тільки за допомогою поточної пошти. Необхідно вийти з кабінету Pricecreator та в полі авторизації натиснути на "Згадати пароль", ввести поточну пошту кабінету, буде відправлена форма для зміни даних. Якщо на пошту не приходить лист з формою — зверніться в технічну підтримку Pricecreator.
Для зміни пароля необхідно вийти з кабінету Pricecreator, в полі авторизації натиснути на "Згадати пароль", вказати поточну пошту (логін) кабінету, на пошту буде відправлена форма для зміни даних. Якщо на пошту не приходить лист з формою — зверніться в технічну підтримку Pricecreator
Додати товари в кабінет Pricecreator можливо 3 способами, ручне створення позицій, за допомогою таблиці Excel та за допомогою файлу XML. Покрокова інструкція та відеоінструкція додання товару.
Експортуйте товари з кабінету prom у форматі YML. Скопіюйте сформоване посилання YML з товарами та завантажте їх у розділі "Імпорт XML". Покрова інструкція імпорту XML.
Масово оновити ціни, наявність та залишки можливо за допомогою Excel та XML.
Видалити масово зображення в Pricecreator неможливо. Видалення зображень можливо в картці товару або в розділі "Утілити" — "Перегляд зображень". Можливо перезаписати зображення за допомогою XML, старі зображення будуть видалені, а нові (з файлу) будуть завантажені в кабінет. Перед імпортом файлу XML натисніть на "Оновити зображення" й зображення будуть перезаписані.
Видалити товар можливо по одній картці товару або масово по категоріях. Після видалення товар знаходяться в кошику й частково показуються в кабінеті, якщо потрібно повністю видалити товар — потрібно очистити кошик.
Ціни, наявність та залишки оновлюються автоматично протягом години. Якщо зміни були в описі, назві, фотографіях чи параметрах — потрібно підтвердження змін. Відправити товари на підтвердження можливо самостійно через кабінет продавця, у розділі "На підтвердження".
Згідно з роботою з посиланням XML Pricecreator:
1. Доступне тільки ROZETKA, стороннім сервісам вивантаження заблоковане.
2. Заблокована можливість завантажити XML або переглянути вивантаження за допомогою браузера.
Для вивантаження всіх товарів, скористайтесь розділом "Робота с параметрами", товари будуть вивантажено в Excel.
Для надання сформованого посилання XML менеджеру ROZETKA, перейдіть на головну сторінку кабінету, натисніть на «Скопіювати посилання в буфер» та прикріпіть скопійоване посилання у звернені до підтримки ROZETKA.