Рус Укр

FAQ

FAQ

Загальні питання

Чи можу я почати роботу як фізична особа, громадянин України?

Ні, ми працюємо тільки з зареєстрованими суб'єктами підприємницької діяльності. Це фізичні особи-підприємці, юридичні особи та компанії нерезиденти.

Як зв'язатися з керівництвом?

Щоб зв'язатися з керівництвом напишіть звернення використовуючи форму зворотного зв'язку в особистому кабінеті, тема: Зворотній зв'язок керівнику → Зв'язатися з керівництвом.

Чи можу я поставити ціну на ROZETKA вище, ніж на своєму сайті?

Ви можете встановити ціну товару для ROZETKA на ваш розсуд, але ми рекомендуємо розміщувати товар за ціною, аналогічною вашому сайту.

Мені пропонують допомогу в виході на платформу ROZETKA Маркетплейс, я можу їм довіряти?

Ми не співпрацюємо зі сторонніми організаціями та ресурсами, тому вони не можуть гарантувати вам успішний початок роботи на ROZETKA Маркетплейс. Якщо ви вирішили скористатися такими послугами, ви приймаєте всі пов'язані ризики. Рекомендуємо самостійно заповнити заявку на нашому сайті, і ми зв'яжемося з вами щоб обговорити наше співробітництво.

Чи можна відправляти свої товари на склад ROZETKA, щоб вона далі займалася доставкою для покупця?

Так, використовуйте фулфілмент від ROZETKA.

Хто мій менеджер / куратор?

Інформація про вашого менеджера знаходиться в розділі "Контакти". Більш детально про підтримку ви можете прочитати тут.

Скільки часу необхідно щоб почати продавати на ROZETKA Маркетплейс?

Орієнтовний термін виходу на платформу становить від 2-х тижнів до 2-х місяців і залежить від кількості товарів, якості підготовки вашого прайс-листа товарів для ROZETKA та наявності необхідних документів.

Чому підтримка довго відповідає?

Всі звернення ми опрацьовуємо в порядку черги. Зазвичай надаємо відповідь протягом дня, але для вирішення деяких питань потрібно більше часу.

Як змінити назву магазину / логотип?

В особистому кабінеті продавця напишіть звернення, з темою: Аккаунт, особистий кабінет, API → Зміна даних про продавця і в роботі магазину. Прикріпіть до звернення новий логотип, після чого ми підготуємо додаткову угоду для зміни даних в договорі. Логотип / назва повинна відповідати нашим вимогам.

Чи можна відправити товар для покупця в пункт видачі ROZETKA?

Так, лише коли продавець використовує фулфілмент від ROZETKA. В іншому разі використовуйте ті способи доставки, які використовує ваш магазин.

Чи можливо створити два магазини з різним асортиментом, назвою, логотипом, але з одним ФОП/юр.особою?

Ні, не можливо. Допускається створення одного магазину на одну юридичну особу або фізичну особу підприємця (ФОП).

Як призупинити роботу магазину на час відпустки / у разі продажу лише сезонних товарів?

Щоб тимчасово призупинити роботу вашого магазину в налаштуваннях графіку роботи вкажіть період відсутності та активуйте опцію «Приховувати товари».

Якщо ви продаєте лише сезонні товари, і не приймає замовлення в інший проміжок часу, напишіть звернення в особистому кабінеті продавця , з проханням призупинити роботу магазину, терміном призупинення і причинами, якими воно викликане. Тема: Аккаунт, особистий кабінет, API → Зміна даних про продавця і в роботі магазину.

Як активувати магазин після блокування?

Після завершення періоду блокування, ваш магазин буде активований автоматично.

Чи можна використовувати власну торгову марку в якості назви для магазину?

Ні, назва магазину повинна бути унікальною та відповідати вимогам до назви та логотипу.

Товари

Як видалити товари в особистому кабінеті?

Ми не видаляємо товари. Ви можете їх самостійно деактивувати (зробити недоступними для купівлі), вказав для них статус "нема в наявності" в прайс-листі.

Чому на сайті показані не всі параметри товару, що вказані йому в прайс-листі?

На сайті для товару показаны лише ті параметри, які передбачені в структурі категорії ROZETA, якщо відповідних параметрів в категорії немає, вони не будуть показані для товару на сайті.

Чи можна продавати товари, яких немає на складі, але ми привозимо їх «під замовлення»?

Так, можна, але на сторінці товару повинні бути вказані умови оплати і терміни доставки товару. Детальніше: Товари «під замовлення».

Чому мій товар згрупований з товами інших продавців?

Однакові товари різних продавців групуються для зручності покупців.

Як ROZETKA ставиться до «накручування» відгуків?

Ми видаляємо такі відгуки та застосовуємо санкції до продавців, які займаються шахрайством на сайті.

Як оновити ціну та наявність товару?

Внесіть зміни в XML прайс-лист, інформація обновиться автоматично після синхронізації з вашим прайс-листом.

Чи можна додати оптові ціни на товар?

Ні. На сайті ROZETKA всі товари продаються тільки в роздріб.

Чому до мого нового товару доданий старий відгук?

Ваш товар згрупований з аналогічними товарами інших продавців, тому старі і нові відгуки відображаються одним списком, при цьому у відгуках зазначено для якого продавця він був залишений. Детальніше: Відгуки про товар

Чому моїх товарів немає на сайті?

Основні причини, чому ваші товари не показуються на сайті:ими причинами приховування є:

  • товари ще не були промодеровані;
  • такі товари заборонені для продажу на сайті;
  • товари неправильно розподілені до категорій.

Детальніше: Неактивні товари

Як відповісти на відгук про товар?

У розділі відгуків про товари виберіть потрібний відгук і відкрийте його. Введіть ваш коментар в спеціальному полі та підтвердіть відправлення. Ваша відповідь з'явиться на сторінці товару під відгуком покупця. Детальніше: Відгуки про товар

Чому в особистому кабінеті немає фото товарів?

Основними причинами є:
Помилки при вказанні посилання на фотографію товару;
Фотографії були видалені або переміщені з місця їх зберігання;
Змінилось посилання на фотографії;
На вашому сервері встановлено обмеження на завантаження фотографій; Присутній запит логіна/паролю для доступу до фотографій.

Як додати товарам позначку «Tільки в Розетці»?

Позначка «Тільки в Розетці» доступна лише для товарів продавця ROZETKA і не може бути додана для товарів інших продавців. Детальніше: Ознаки товару

Чи потрібно повідомляти про оновлення інформації про товари або додавання нових?

Так, якщо ви додали нові товари або внесли зміни у вже представлені товари, повідомте в зверненні через форму зворотного зв'язку, щоб ми промодерували такі товари. На сайті автоматично оновлюється лише ціна і наявність товару.

Як захистити фото своїх товарів від копіювання?

Ви можете розмістити на фотографії водяний знак (вотермарку) з назвою або логотипом вашого магазину на сайті ROZETKA.

Як вказати, що товар представлений в асортименті?

Різновиди товару оформляються окремими товарними пропозиціями в прайс-листі. На сайті вони будуть згруповані на одній сторінці товару за вказаним параметром, наприклад за кольором або розміром. Детальніше: Різновиди товару.

Якщо видалити товар з прайс-листа, він перестане відображатися на ROZETKA?

Ні, товар перейде в статус «Немає в наявності» і залишиться відображатись в загальному каталозі сайту, а також буде показуватись в особистому кабінеті продавця в розділі неактивних товарів вкладка «Видалені з прайсу».

Чому заборонено змінювати id доданих на ROZETKA товарів?

Не можна щоб сьогодні в вашому прайс-листі товар з "id = 45" це чайник, а завтра під цим же id стала сукня. Такі дії ми розцінюємо як підміну товарної позиції, і товар може бути прихований з сайту.

Оновити інформацію про активний товар на інший неможливо, тому що:

  • товар з самого початку додається в конкретну категорію і при зміні назви/параметрів/опису для одного id, в результаті вийде що в категорії чайники з’являться сукні;
  • у товару можуть бути відгуки, а змінивши його на інший, відгуки не будуть відповідати товару;
  • в особистому кабінеті зберігається історія продажів по конкретному товару.

Для додавання нових товарів використовуйте унікальні нові id, під якими ви не надавали товари для ROZETKA.

Я додав нові товари в прайс-лист. Як їх вивести на сайт?

Повідомте про додавання нових товарів за допомогою форми зворотного зв'язку, тема: «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання нових товарів». Після модерації товари будуть виведені на сайт. Детальніше: Додавання нових товарів.

Як додати товару короткий опис фотографією?

Короткий опис товару формується автоматично на основі основних характеристик товару.

Чому товар знаходиться в статусі «Немає в наявності»?

Статус «немає в наявності» встановлюється з наступних причин:

  • для товару вказано значення available="false" в прайс-листі;
  • товар замовили в кількості вказаних вами залишків;
  • ще не пройшла синхронізація з вашим прайс-листом;
  • пошкоджена структура xml прайс-листа;
  • посилання на ваш прайс-лист не працює;
  • магазин заблокований.

Рекомендуємо дочекатися синхронізації. Якщо проблема залишилася, напишіть звернення, вибравши тему: «Робота з товарами, прайс-лист → Питання по статусам товарів».

Що робити, якщо на сайті ROZETKA немає відповідної категорії для вашого товару?

Ви можете подати заявку на створення нової категорії. Для цього напишіть звернення (тема: Робота з товарами, прайс-лист → Питання про категорії та параметри категорій), вказавши необхідну інформацію для створення нової категорії на сайті.

Що робити, якщо на сайті ROZETKA немає потрібної характеристики товару або її значення?

Характеристику, якої немає на нашому сайті, ви можете вказати в тезі <param name="Додаткові характеристики"><!CDATA[...]]></param> та/або в текстовому описі товару.

Якщо на сайті відсутнє потрібне значення характеристики, вказуйте його для характеристики, і ми додамо це значення під час модерації вашого товару. Детальніше: Характеристики товару

Чому товари приховують чи переносять в іншу категорію?

Ми постійно працюємо над удосконаленням навігації, оновленням структури сайту, та створюємо нові категорії на сайті, щоб пошук і вибір товарів був простим, зрозумілим і зручним для покупця. Тому ваші товари, для яких необхідно зробити доопрацювання в результаті таких змін, будут приховані з сайту.

Вам необхідно внести зміни в прайс-лист, слідуючи інструкціям зазначеним в e-mail розсилці, та повідомити про оновлення товарів. Чим оперативніше ви проведете потрібні зміни товарів, тим швидше вони знову будуть доступні покупцям для замовлення.

Як дізнатися id (код) товару на сайті ROZETKA?

Код товару (він же id), це цифрове значення, яке вказано в розділі товарів та на сторінці вашого товару на сайті ROZETKA.

Чи може назва моїх товарів співпадати з уже існуючими на сайті?

Так, можуть. Більш того, ми рекомендуємо вказувати назви товарів, спираючись на аналоги, розміщені на сайті від продавця ROZETKA. Це допоможе згрупувати товари з аналогічними на сайті.

Чи може залишити відгук про товар клієнт, який його не купував?

Ні, залишити відгук про товар може лише користувач, який купив цей товар, а всі зареєстровані користувачі можуть поставити питання про товар, на яке ви повинні відповісти.

Від ROZETKA надійшов запит на підтвердження оригінальності товару. Які документи необхідно надати?

Оригінальність товару доводять документи, які підтверджують походження товару. Перелік необхідних документів буде вказаний в повідомленні із запитом.

Як змінити категорію для товару в прайс-листі?

Внесіть зміни у вашій системі роботи з товарами, щоб вони відобразилися в xml прайс-листі, який підключений до вашого магазину на ROZETKA. У товару має змінитися значення <categoryId> (ID категорії) в прайс-листі. Після проведених змін необхідно повідомити про оновлення товару.

Якщо ви працюєте з товарами в Pricecreator скористайтеся інструкцією. Також ви можете отримати консультацію написавши звернення з темою: Робота з товарами, прайс-лист → Питання по вивантаженню XML.

Що робити, якщо торгова марка на сайті розміщується з порушенням авторських прав?

Зверніться безпосередньо до продавця, використовуючи форму «Запитати про товар» на сторінці товару або «Запитати продавця» на сторінці продавця, з проханням прибрати товар з продажу, в зв'язку з порушенням авторських прав. У разі відсутності реакції з боку продавця, напишіть звернення на b2c@rozetka.com.ua. Додайте скрін раніше відправленого запиту продавцеві, а також документи, що підтверджують ваші авторські права. Детальніше: Захист авторських прав

Як встановити ярлик "Зроблено в Україні"?

Зараз ярлик встановлений тільки у товарів продавця ROZETKA. Ми працюємо над алгоритмом, щоб встановити цей ярлик для інших продавців. Коли він стане доступний, ми сповістимо вас в e-mail розсилці.

Як оновити інформацію про товар?

Внесіть зміни у вашій системі управління товарами, щоб вони відобразились в xml прайс-листі, який підключений до вашого магазину на ROZETKA. Після чого напишіть запит на оновлення інформації, використовуючи форму зворотного зв'язку, тема: «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання/оновлення інформації в товарах». Детальніше: Оновлення товарів

Чому в моїх товарах вказана неправильна ціна?

Можливі причини:

  • ще не пройшла синхронізація з прайс-листом;
  • товар знаходиться в статусі "Нема в наявності";
  • помилки при вказанні вартості товару в прайс-листі;
  • некоректно вказана валюта в прайс-листі;
  • допущені помилки в структурі xml файлу.
Як згрупувати товари за розміром або кольором?

Переконайтеся, що у всіх товарів коректно заповнений необхідний параметр для їх угруповання. Повідомте, які товари ви хочете згрупувати, написавши звернення, з темою: Робота з товарами, прайс-лист → Питання про групування товарів. Детальніше: Групування товарів

Скільки часу займає додавання/оновлення товарів?

Час додавання/оновлення товарів залежить від кількості товарів, їх особливостей, правильності заповнення прайс-листа і нашої завантаженості. Фіксованих термінів немає, товари обробляються в порядку черги. Орієнтовно може зайняти до декількох тижнів.

Оновили фотографії для товарів, а на сайті як і раніше показані старі, що робити?

Після внесення змін в прайс-лист, повідомте про оновлення товарів написавши звернення з темою «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання/оновлення інформації в товарах». Детальніше: Оновлення товарів

Змінили ціну на товар але вона не оновилась на сайті, а товар перейшов в статус «Немає в наявності». Що робити?

Перевірте ціну, яка вказана для товару в XML прайс-листі. Зміну ціни більш ніж в 3 рази в більшу чи в меншу сторону ми вважаємо помилковою.

Щоб через помилки в прайс-листі або збій в передачі даних неправильні ціни ваших товарів не показувалися на сайті, товари стають неактивними. Для підтвердження ціни товару вам потрібно повідомити що нова ціна правильна у зверненні з темою: «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання/оновлення інформації в товарах».

Чи можна додавати фото товару не на білому фоні?

Так, допускається однотонний фон будь-якого кольору, фон на вулиці, студійні фони.

Детальніше: Фотографії товару.

Як розгруппувати товар?

Якщо ваш товар був згрупований з такими ж товарами інших продавців помилково (у вас інша модель / характеристики, тощо), напишіть звернення з темою «Робота з товарами, прайс-лист → Питання про групування товарів». Якщо ваш товар згрупований правильно, то видалити його з групи неможливо.

Що значить мінімальна / максимальна ціна в категорії?

На більшість категорій встановлена ​​мінімальна і максимальна ціна товару для його публікації на сайті. Це ціна, нижче і вище якої, товар не може бути розміщений. Мінімально допустима ціна встановлена ​​за мінімальною ціною товарів в конкретних категоріях, тому не варто вводити в оману покупця, вказуючи невиправдано низьку ціну — такі товари приховуються системою.

Побачити товари, які не відповідають мінімальній/максимальній ціни в категорії, ви зможете в розділі товарів на підтвердження на вкладці «Аномальна ціна» (якщо такі товари є). Якщо ціна вашого товару реальна, необхідно підтвердити її написавши звернення в особистому кабінеті продавця, тема: Робота з товарами, прайс-лист → Перевірка і активація прихованих товарів.

Як пришвидшити процес модерації твоарів?

Слідкуйте за тим, щоб картка товару відповідала всім вимогам, а категорії, параметри та їх значення в прайс-листі були вказані відповідно до сайту ROZETKA.

Що таке модерація?

Модерація — це перевірка правильності заповнення інформації про товар відповідно до наших вимог та налаштування зв'язку вашого прайс-листа з каталогом сайту.

Чи є обмеження кількості товарів, що можна розмістити на ROZETKA?

Обмежень за кількістю товарів немає, але якщо ви хочете продавати товари, які вже представлені на сайті іншими продавцями і ваша пропозиція не надає явного зиску для покупців (ціна, безкоштовна доставка та ін.), ми можемо відмовити в розміщенні такого товару на сайті.

Як прибрати мої товари з сайту ROZETKA?

Щоб ваші товари не показувалися на сайті ROZETKA, напишіть звернення (тема: Робота з товарами, прайс-лист → Додавання/оновлення інформації в товарах), вказавши id товарів і причину, чому ви хочете їх прибрати.

Ваші товари будуть приховані з сайту, і будуть показуватися лише в розділі неактивних товарів вашого особистого кабінету продавця.

Замовлення

Коли ми зможемо приймати і обробляти замовлення?

Після поповнення рахунку і переведення магазину в статус «Активний» ваші товари будуть доступні для замовлення.

Як замінити ТТН в замовленні?

Необхідно повернути замовлення в статус «Обробляється менеджером», повторно встановити «Дані підтверджені. Очікує відправлення» → «Переданий в службу доставки» і вказати новий номер ТТН.

Як створити декілька ТТН до одного замовлення?

При необхідності створення декількох ТТН до замовлення використовуйте модуль "Нова Пошта".

Що робити, якщо необхідно відправити замовлення з додатковим товаром що не представлений на ROZETKA?

У замовленні, в статусі «Обробляється менеджером», натисніть «Редагувати замовлення», потім кнопку «Додатковий товар» і в новому рядку вкажіть вартість додаткового продажу.

Як змінити товар та суму у виконаному замовленні, якщо клієнт хоче замінити товар?

Редагувати успішно виконане замовлення неможливо. Замініть товар покупцю, після чого напишіть з особистого кабінету звернення, вказав номер замовлення та зміни, які ви зробили. Детальніше про обмін та повернення

Чому ROZETKA відновила скасоване замовлення?

З покупцями, чиї замовлення були скасовані, ми додатково зв'язуємося для перевірки якості обслуговування. Якщо клієнт підтверджує отримання товару, таке замовлення буде позначено як успішно виконане, і з балансу магазину буде вирахувана комісія. За махінації та ухилення від сплати комісії акаунт продавця може бути заблокований.

Що робити, якщо покупець скасував раніше підтверджене замовлення?

Скасуйте замовлення самостійно в особистому кабінеті, вибравши статус скасування, відповідно до причини відмови. Докладніше: Статуси замовлення.

Як додати ТТН до замовлення?

Замовлення в статусі «Дані підтверджені. Очікує відправлення» переведіть в статус «Передано в службу доставки» і вкажіть номер ТТН у відповідному полі. До замовлення можна додати лише один номер  ТТН.

Чи впливає кількість скасувань в замовленнях, які створюються через колл-центр, на рейтинг магазину?

Всі замовлення, незалежно від способу, яким покупець скористався для оформлення, беруть участь в розрахунку кількості скасувань і успішних замовлень.

Куди приходить покупцеві повідомлення і контакти продавця після оформлення замовлення?

Після оформлення замовлення клієнт отримує повідомлення в Viber або SMS, на електронну пошту вказану під час реєстрації на сайті ROZETKA і в розділ «Моє листування» особистого кабінету покупця.

Що робити, якщо покупець не відповідає на дзвінки, чи вказаний невірний контактний номер?

Напишіть повідомлення покупцеві, використовуючи кнопку «Написати покупцеві», яка знаходиться в замовленні під його контактними даними. Також ви можете написати йому в месенджерах. Якщо покупець не відповість протягом декількох днів, змініть статус замовлення на «Не вдалося зв'язатися з покупцем» або «Некоректні контактні дані» в залежності від ситуації.

Як змінити службу доставки в замовленні?

Змінити службу доставки, спосіб і адресу доставки / номер відділення можна лише в замовленні, в якому покупець вибрав оплату при отриманні. Щоб змінити інформацію про доставку встановіть замовленню статус «Обробляється менеджером» та проведіть необхідні зміни.

Зверніть увагу! Ви можете вибрати лише ті способи та служби доставки, які налаштовані для вашого магазину на ROZETKA.

Після внесення змін, покупець отримає лист на e-mail, де буде вказано попередню та оновлену інформацію. Зміна також відобразиться в замовленні в особистому кабінеті покупця.

Що робити якщо покупець зробив замовлення на товар, якого немає в наявності?

Зв'яжіться з покупцем та проінформуйте його. Запропонуйте альтернативний товар або обговоріть терміни очікування замовленого товару. Якщо покупець відмовився встановіть замовленню статус «Немає в наявності».

Зверніть увагу! Такі ситуації ми вважаємо неприпустимими. Обов'язково в прайс-листі встановлюйте актуальну інформацію про наявність позиції, щоб покупці не могли оформити замовлення на товар, якого немає у вас в наявності.

У процесі спілкування покупець відмовився від товару(ів) в замовленні. Запропонували альтернативу і покупець погодився. Що робити далі?

Видалити позиції і додати нові в замовлення можна тільки в статусі «Обробляється менеджером». Натисніть «Редагувати замовлення» і додайте новий товар, при цьому він повинен бути в наявності на сайті. Якщо додається товар не представлений на сайті, натисніть «Додатковий товар» і вкажіть вартість. Детальніше: Редагування замовлення.

Доставка та оплата

Чи можливо прибрати варіант оплати «готівкою»?

Готівкова форма оплати вказується для товарів як базова, і її неможливо прибрати. Ви можете запропонувати покупцям інші, додаткові способи оплати.

Що робити, якщо клієнт оформив замовлення з оплатою карткою, а потім скасував. Гроші йому повернуться автоматично чи від продавця потрібні якісь дії?

Якщо кошти вже надійшли на ваш розрахунковий рахунок, то повернення необхідно виконувати з Особистого кабінету платіжної системи. Якщо оплата не підтверджена (в статусі «Очікує підтвердження»), то кошти повернуться автоматично.

Чи можна підключити одночасно оплату картами Visa/MasterCard від ПриватБанк і Ощадбанк?

Ні, оплата картками Visa/MasterCard від ПриватБанк і Ощадбанк — взаємозамінні способи оплати. Якщо ваш банківський рахунок відкритий в ПриватБанку — ви можете підключитися до системи LiqPay. Якщо рахунок відкритий в будь-якому іншому банку України — ви можете підключитися до системи інтернет еквайрингу від Ощадбанк.

Що робити, якщо за час між надходженням нового замовлення і дзвінком покупцю, товар подорожчав?

Товар повинен бути проданий за ціною, яка була вказана на момент оформлення замовлення.

У разі відсутності такої можливості, необхідно повідомити про це покупцеві в телефонному режимі та скасувати замовлення, вибравши статус «Відміна. Некоректна ціна на сайті».

Як підключити нові способи оплати?

Для підключення додаткових способів оплати дотримуйтесь вказівок описаних в інструкціях з підключення.

Зверніть увагу. Ви можете під'єднати прийняття оплати картками Visa/MasterCard тільки від одного банку на ваш вибір: ПриватБанк або Ощадбанк.

Як повідомити покупцю про додаткові умови оплати та доставки товару?

Для цього використовується виділене поле під ціною товару. Якщо особливі умови стосуються лише конкретного товару, додайте йому характеристику «Оплата/доставка» у вашому прайс-листі та напишіть звернення для оновлення товару на сайті. 

Якщо особливі умови оплати/доставки відносяться до всього асортименту, відправте текст в зверненні, з темою «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання/оновлення інформації в товарах».

Реклама та продажі

Яку оплату краще підключати: «Миттєву розстрочку» та/або «Оплату частинами»?

Покупець може вибрати одну з цих кредитних програм, якщо ви підключили їх до своїх товарів. За користування сервісом «Миттєва розстрочка» клієнт сплачує щомісячну комісію ПриватБанку 2,9%, а за користування «Оплатою частинами» — ні. Тому для покупця найбільш вигідний і оптимальний варіант — Оплата частинами. Чим більший термін кредиту може вибрати покупець, тим краще для покупця.

Як додати товару ознаку «Топ продажів»?

Ознака «Топ продажів» формується системою автоматично із товарів з найбільшою кількістю продажів в категорії за останні 14 днів.

Як підвищити продажі?

Ми рекомендуємо розширювати асортимент, підтримувати конкурентні ціни, приводити контент до ідеального стану, створювати комплекти товарів, брати участь у промо-розсилках і робити знижки на товар.

Чому створені комплекти товарів не відображаються на сайті?

Необхідно перевірити: встановлені терміни дії комплекту, наявність товарів з комплекту, відповідність способів доставлення та оплати.

Детальніше в інструкції: Комплекти товарів

Які товари інших продавців ROZETKA рекламує в Google Shoping?

Для того, щоб товари продавців Маркетплейс показувалися в рекламних оголошеннях Google Shoping, необхідно щоб перше фото товару було на білому або прозорому тлі, без текстових надписів чи вотермарок.

Чи можемо ми додати власні бонусні програми?

Заборонено використання власних програм лояльності через те, що це веде покупців на сторонні ресурси.

Який розмір знижки на товар можна встановити?

Ви можете встановити будь-яку знижку на товар, який продається. Ми не регламентуємо її розмір, але рекомендуємо стежити за середньоринковою ціною і встановлювати знижку, яка не буде занадто низькою або завищеною.

На товари з промо-ціною відсоток комісії змінюється?

Ні, відсоток комісії не змінюється при продажу товару за промо-ціною.

Як провести акцію?

Для проведення акцій на даний момент вам доступна можливість зробити знижку на товар, створити комплект товарів зі знижкою, та взяти участь в промо-розсилці.

Можна отримати статистику перегляду сторінок моїх товарів / категорій?

На даний момент ми не надаємо таку інформацію.

Що потрібно для того щоб товари рекламувались в Google Shopping?

Для того, щоб товари продавців Маркетплейс показувалися в рекламних оголошеннях Google Shopping, необхідно щоб вони відповідали всім правилам рекламного сервісу, а перше фото товару було на білому або прозорому тлі, без текстових написів чи вотермарок.

Як ROZETKA рекламуєте ваші товари?

Для товарів продавців Маркетплейс налаштована контекстна реклама і проводиться оптимізація для органічного пошуку. Додатково товари можуть брати участь в промо-розсилках, які ми відправляємо на e-mail всіх користувачів.

Як формується видача товарів на сайті під час пошуку та фільтрації?

За замовчуванням сортування на сайті налаштоване за рейтингом товарів.

Чи можемо ми користуватися сервісами і спеціальними пропозиціями продавця ROZETKA?

Ні, такі сервіси і пропозиції доступні лише продавцю ROZETKA. До таких сервісів та послуг відносяться:

  • видача товару в точках видачі ROZETKA;

  • підписка Premium;

  • сервісні центри ROZETKA;

  • бонусна програма;

  • оплата товарів подарунковими сертифікатами ROZETKA;

  • участь в акціях продавця ROZETKA.

Прайс-лист

Чи можемо ми вказувати в id товару букви і символи?

При вказівці id товарів допускається використання символів: Aa-Zz і 0-9. Заборонено використання кирилиці та пробілів.

Чи можна змінити поточне посилання на прайс-лист підключене до аккаунту?

Ми не рекомендуємо змінювати посилання, але якщо заміна все ж необхідна, переконайтеся, що основна інформація в прайс-листі залишилася колишньою: id категорій, товарів і т.п. Після чого повідомте про необхідність замінити посилання використовуючи форму зворотного зв'язку, тема «Робота з товарами, прайс-лист → Питання щодо вивантаження XML».

Як експортувати прайс-лист товарів з кабінету на Prom.ua?

Щоб сформувати каталог ваших товарів для ROZETKA використовуйте інструкцію із експорту товарів з Prom.ua.

Які помилки допущені в прайс-листі?

Перевірте ваш прайс-лист на наявність основних помилок використовуючи інструмент для перевірки XML. Детальніше: Перевірка прайс-листа (валідація).

Чи можна вказати в прайс-листі посилання на фото розташовані на Google Диску?

Ні, фотографії розміщені на Google Диску не будуть завантажені на ROZETKA. Ми рекомендуємо використовувати інші ресурси для зберігання фотографій.

Чи можна одночасно використовувати теги «price_promo» та «price_old»?

Так, ви можете використовувати дані теги одночасно для одного товару. В такому випадку, на сторінці товару буде відображено три ціни.

Чи можна додати на ROZETKA тільки частину товарів з прайс-листа?

Так ви можете додати тільки деякі товари з прайс-листа, в такому випадку повідомте список id товарів, використовуючи форму зворотного зв'язку.

Де розміщувати прайс-лист?

Ви можете завантажити прайс-лист на сервіс Pricecreator або інший доступний вам хостинг. Важливо, щоб ви постійно підтримували актуальну інформацію про ваші товари.

Які програми і ресурси використовувати для роботи з прайс-листом?

Ви можете використовувати будь-які ресурси і програми, які дозволять сформувати xml прайс-лист з каталогом ваших товарів.

Також нашим партнерам доступний сервіс Pricecreator для управління товарами. Отримати доступ до ресурсу можна у менеджера, який допомагає вам з реєстрацією на нашому торговому майданчику.

Як часто ROZETKA оновлює інформацію про товари?

За замовчуванням, синхронізація з вашим прайс-листом відбувається щогодини.

Якщо в прайс-листі були зміни, вони відображаються на сайті за кілька хвилин після синхронізації. Час останньої синхронізації відображається в розділі товарів.

Що робити якщо ціни на мої товари в іноземній валюті?

На сайті ROZETKA всі ціни вказані в гривні. Щоб ваша ціна відображалася коректно, вкажіть на початку прайс-листа необхідну валюту та її курс використовуючи тег <currency id="..." rate="..."/>, де id — код валюти (USD, EUR), rate — курс.

Далі вкажіть її в тезі <currencyId>...</currencyId> для товарних пропозицій в прайс-листі. На сайті ціна автоматично буде перерахована за вказаним курсом.

Докладніше: Вимоги до xml файлу

Чи можна змінювати в прайс-листі id категорій і товарів після їх додавання на ROZETKA?

Це заборонено. Активні товари перейдуть в статус «Немає в наявності», а нові товари не будуть додані на сайт. У виняткових випадках ви можете написати про необхідність заміни id використовуючи форму зворотного зв'язку, та дотримуватись подальших інструкцій від менеджера.

Комісія та платежі

Як повернути кошти, що залишилися на балансі після розірвання договору?

Після розірвання договору, ви отримаєте на e-mail шаблон заяви на повернення грошових коштів. Вам необхідно підписати його і відправити скан/фото копію документа у відповідь на отримане повідомлення, а оригінал документа надіслати поштою.

Детальніше: Закриття магазину.

Яку комісію мені потрібно платити для ROZETKA?

Розмір комісії залежить від категорії товарів. Ознайомитися з розміром комісії ви можете у нашого менеджера, після оформлення заявки на співпрацю.

Зареєстровані продавці можуть побачити розмір комісії в кабінеті продавця (для доданих категорій товарів), в договорі про співпрацю, або написавши звернення в підтримку.

Покупцеві надали знижку в момент узгодження замовлення по телефону. Чи буде перерахована в цьому випадку комісія?

Будь-яка надана покупцеві знижка — це особиста ініціатива продавця, яка не впливає на суму комісії. У цьому випадку розмір комісії залежить від ціни, яка була вказана при оформленні замовлення, і коригування списаної комісії проводитися не буде.

Чи можна не оплачувати створений рахунок на поповнення балансу?

Оплата сформованих рахунків не є обов'язковою. У разі помилки, ви можете сформувати новий рахунок і оплатити його.

Як перевірити надходження грошових коштів?

Перевірити надходження грошових коштів можна в особистому кабінеті. Для цього перейдіть в розділ "Баланс" і у вкладці "Історія транзакцій" буде зображена інформація по всіх поповненням і списань з балансу магазину. Також, загальні відомості по балансу відображаються в інформаційному блоці на головній сторінці особистого кабінету

Як швидко оплата надходить на баланс магазину?

При оплаті за допомогою сервісу LiqPay кошти зараховуються протягом дня.

У разі оплати через відділення банку або банківський термінал — до 3-х робочих днів.

Поповнили рахунок, а оплата не відображається в особистому кабінеті. Що робити?

Грошові кошти зараховуються на рахунок протягом 3-х банківських днів. Якщо дані терміни вийшли, а оплата все ще не була зарахована, відправте квитанцію про оплату через форму зворотного зв'язку, тема: «Фінанси і документообіг» → «Питання по балансу магазину».

Як повернути/перерахувати списану комісію при поверненні/заміні товару?

Напишіть звернення в кабінеті продавця вибравши тему: «Фінанси і документообіг» → «Коригування комісії по замовленню». До звернення прикріпіть фото/скан копію квитанції про повернення коштів покупцеві або фото/скан копію ТТН відправленого нового товару на заміну.

Документообіг та акти

У яких випадках необхідно підписувати додаткову угоду до основного договору?

Додаткова угода підписується в разі зміни юр.особи, пролонгації, зміни реквізитів (назви магазину, логотип, ПІБ, IBAN) або продажу товарів, які потребують додаткові дозволи, сертифікати та ін.

Як отримати акт звірки взаєморозрахунків?

Запросіть акт в зверненні з особистого кабінету продавця, вибравши тему «Фінанси і документообіг» → «Питання по актам, звіркам».

Що таке додаткова угода і чому її потрібно підписувати?

Це документ, який необхідно підписати для зміни/доповнення пунктів в основному договорі. Зокрема в додатковій угоді можна змінити назву/логотип магазину або реквізити.

Чи можуть акти приходити в електронному вигляді в M.E.Doc.?

Ні, ми використовуємо електронний документообіг Вчасно.

Як отримати щомісячний звіт про продажі?

Звіт створюється системою автоматично на підставі успішно завершених замовлень і знаходиться в розділі «Мій баланс» → «Звіти про продані товари».

Для коректного формування звітів вам необхідно своєчасно змінювати статуси замовлень. Детальніше: Звіт про продані товари.

Фулфілмент

Чи може покупець повернути фулфілмент товар в точці видачі ROZETKA?

Поки такої можливості немає, але ми працюємо над цим. Зараз вам необхідно самостійно прийняти такий товар від покупця при поверненні або обмін.

Чи можна продавати один і той же товар одночасно по фулфілменту і зі свого складу?

Ні, кожна конкретна товарна позиція продається або зі складу ROZETKA, в рамках програми фулфілмент, або з вашого складу.

Чи можна відправити товар на склад ROZETKA поштовою службою?

Так, ви можете відправити партію товару вартістю до 100 тис. грн за допомогою однієї з поштових служб. Якщо вартість товару перевищує 100 тис. грн знадобиться ваша особиста присутність або присутність уповноваженого представника від вас або перевізника (послуга «Контроль поштучного передачі» від НП).

Фулфілмент товари мають перевагу в пошуковій видачі на сайті?

Ні, фулфілмент не впливає на ранжування товарів на сайті. Фулфілмент товари отримують додатковий фільтр: «Інші продавці (товар на складі Розетки)».

Чи змінюється комісія роялті для фулфілмент товарів?

Ні, розмір роялті залишається колишнім. Вартість послуг фулфілменту оплачується окремо згідно умов договору.

Чи можна змінити формат продажу товару з фулфілмент на стандартний — з власного складу?

Так, ви в будь-який час можете подати запит на зняття товару з фулфілменту і забрати його залишки зі складу ROZETKA, якщо такі є.

Як продавати сезонні товари по фулфілмент? Чи є додаткова плата за зберігання товару і обмеження по терміну?

Зберігання товару на складі ROZETKA не обмежена за часом, додаткова плата за сезонний товар не стягується.

Чи треба упаковувати товар для відправки перед доставкою на склад ROZETKA?

Ні, послуги з пакування та комплектації замовлення виконуються на складі ROZETKA і оплачуються окремо. Ви повинні надати товар в індивідуальній упаковці. Детальніше про упаковку товару

Які існують вимоги до штрих-коду для фулфілмент товарів?

Штрих-код може бути довільним і розташований в будь-якому місці упаковки. Детальніше про маркування товару

Хто заповнює гарантію для фулфілмент товарів?

Якщо гарантія на товар надається виробником і його авторизованими сервісними центрами - ви повинні самостійно заповнити всі необхідні документи.

Якщо ви самі виконуєте гарантійне обслуговування по товару, ми можемо роздрукувати гарантійний талон за стандартами ROZETKA і заповніть його вашими даними.