Баланс магазину

Останнє оновлення : 17.01.2022

В особистому кабінеті продавця баланс показує суму на вашому особистому рахунку, з якого відбувається оплата за доступ до онлайн-платформи та списання комісії (роялті) за проданий товар.

Баланс магазину показується на панелі управління та в розділі «Мій баланс».

Баланс магазину складається із суми «На рахунку ТМ», суми «На рахунку платформи» й «Сірої зони».

На рахунку ТМ — сума, з якої стягується комісія за продані товари;

На рахунку платформи — сума, з якої стягується плата за використання платформи й онлайн-сервісів;

Сіра зона — заморожена сума комісії за замовленням, які надійшли, вона списується остаточно після виконання замовлення або повертається на баланс магазину, якщо замовлення скасоване. У підсумковому полі показується поточний стан рахунку за вирахуванням заблокованої комісії.

Процес списання комісії

З розміром комісії (роялті) в категоріях ви можете ознайомитися в договорі, а для доданих товарів розмір комісії вказаний в розділі комісії по товарах. Комісія списується в пропорції:

  • 60 % від суми комісії — з рахунку за використання торгових марок (ТМ);
  • 40 % від суми комісії — з рахунку за використання програмного забезпечення (сайт, особистий кабінет тощо.).

*також першого числа кожного місяця стягується щомісячна оплата доступу до платформи в розмірі 100 грн, яка не залежить від кількості замовлень.

Приклад:
Ви продали товар за 100 грн., при цьому розмір роялті за категорією, в якій знаходився товар, становить 15%. У такому разі 9 грн. — буде списано з рахунку за використання торгових марок (ТМ) та 6 грн. — з рахунку за використання програмного забезпечення.

Поповнення балансу

Сформувати рахунок для поповнення балансу ви можете в спеціальному рядку на панелі управління особового кабінету та в розділі «Мій баланс». Для цього введіть необхідну суму у відповідному полі та натисніть на кнопку «Поповнити рахунок». Рахунок буде згенерований упродовж декількох хвилин та з’явитися на сторінці рахунків на оплату.

Сума яку ви вводите в рядку для поповнення в рахунку на оплату буде автоматично розділена на два пункти:

  • передоплата роялті за користування торговими марками Rozetkа;
  • передоплата за доступ до інтернет-сайту www.rozetka.com.ua і онлайн-сервісів на ньому.

Система автоматично розділяє суму поповнення, щоб на балансі вашого магазину було 60 % від суми — на рахунку ТМ, 40 % — на рахунку платформи. Поповнити окремо один із рахунків неможливо

Зверніть увагу. Для кожного поповнення необхідно формувати новий рахунок на оплату. Якщо ви не встигли оплатити рахунок протягом 3-х днів, сформуйте новий рахунок та оплатіть його.

Оплатити сформований рахунок ви можете:

  1. Онлайн. У розділі рахунків на оплату натисніть на значок картки в рядку виставленого рахунку. Відкриється вікно в новій вкладці, де необхідно ввести реквізити для оплати й підтвердити транзакцію. Кошти на баланс магазину надходять протягом робочого дня.
  2. У відділенні банку через касу або термінал. Кошти надійдуть на рахунок протягом 3-х робочих днів. При оплаті обов’язково вказуйте:
    • в полі платник — ліцензіата за договором;
    • в полі призначення платежу — номер і дату договору та рахунку.

Кредитний період

Якщо підсумковий баланс негативний, магазину надається кредитний період на 4 дні. Вам необхідно поповнити рахунок на суму, що перевищує заборгованість, інакше магазин буде автоматично заблокований, а товари стануть неактивними й недоступними до замовлення на сайті.

У разі заборгованості ви побачите інформаційне попередження в особистому кабінеті продавця, а також повідомлення про заборгованість будуть приходити активним менеджерам магазину, у яких включена нотифікація щодо «Інформації про Баланс» до поповнення балансу або блокування магазину. При негативному балансі ранжування ваших товарів у пошуковій видачі не змінюється.


Близькі за темою

Як повернути кошти, що залишилися на балансі після розірвання договору?
Як швидко оплата надходить на баланс магазину?
Чи можна не оплачувати створений рахунок на поповнення балансу?
Поповнили рахунок, а оплата не відображається в особистому кабінеті. Що робити?

Чи була інформація корисною?