Рус Укр

Баланс магазину

Останнє оновлення : 28.07.2021

В особистому кабінеті продавця баланс показує суму на вашому особистому рахунку, з якого відбувається оплата за доступ до онлайн-платформи та списання комісії (роялті) за проданий товар.

Баланс магазину показується на панелі управління та в розділі «Мій баланс».

Баланс магазину складається із суми «На рахунку ТМ», суми «На рахунку платформи» й «Сірої зони».

На рахунку ТМ — сума, з якої стягується комісія за продані товари;

На рахунку платформи — сума, з якої стягується плата за використання платформи й онлайн-сервісів;

Сіра зона — заморожена сума комісії за замовленням, які надійшли, вона списується остаточно після виконання замовлення або повертається на баланс магазину, якщо замовлення скасоване. У підсумковому полі показується поточний стан рахунку за вирахуванням заблокованої комісії.

Процес списання комісії

З розміром комісії (роялті) в категоріях ви можете ознайомитися в договорі, а для доданих товарів розмір комісії вказаний в розділі комісії по товарах. Комісія списується в пропорції:

  • 60 % від суми комісії — з рахунку за використання торгових марок (ТМ);
  • 40 % від суми комісії — з рахунку за використання програмного забезпечення (сайт, особистий кабінет тощо.).

*також першого числа кожного місяця стягується щомісячна оплата доступу до платформи в розмірі 100 грн, яка не залежить від кількості замовлень.

Поповнення балансу

Сформувати рахунок для поповнення балансу ви можете в спеціальному рядку на панелі управління особового кабінету та в розділі «Мій баланс». Для цього введіть необхідну суму у відповідному полі та натисніть на кнопку «Поповнити рахунок». Рахунок буде згенерований упродовж декількох хвилин та з’явитися на сторінці рахунків на оплату.

Сума яку ви вводите в рядку для поповнення в рахунку на оплату буде автоматично розділена на два пункти:

  • передоплата роялті за користування торговими марками Rozetkа;
  • передоплата за доступ до інтернет-сайту www.rozetka.com.ua і онлайн-сервісів на ньому.

Система автоматично розділяє суму поповнення, щоб на балансі вашого магазину було 60 % від суми — на рахунку ТМ, 40 % — на рахунку платформи. Поповнити окремо один із рахунків неможливо.

Зверніть увагу. Для кожного поповнення необхідно формувати новий рахунок на оплату. Якщо ви не встигли оплатити рахунок протягом 3-х днів, сформуйте новий рахунок та оплатіть його.

Оплатити сформований рахунок ви можете:

  1. Онлайн. У розділі рахунків на оплату натисніть на значок картки в рядку виставленого рахунку. Відкриється вікно в новій вкладці, де необхідно ввести реквізити для оплати й підтвердити транзакцію. Кошти на баланс магазину надходять протягом робочого дня.
  2. У відділенні банку через касу або термінал. Кошти надійдуть на рахунок протягом 3-х робочих днів. При оплаті обов’язково вказуйте:
    • в полі платник — ліцензіата за договором;
    • в полі призначення платежу — номер і дату договору та рахунку.

Кредитний період

Якщо підсумковий баланс негативний, магазину надається кредитний період на 4 дні. Вам необхідно поповнити рахунок на суму, що перевищує заборгованість, інакше магазин буде автоматично заблокований, а товари стануть неактивними й недоступними до замовлення на сайті.

У разі заборгованості ви побачите інформаційне попередження в особистому кабінеті продавця, а також повідомлення про заборгованість будуть приходити активним менеджерам магазину, у яких включена нотифікація щодо «Інформації про Баланс» до поповнення балансу або блокування магазину. При негативному балансі ранжування ваших товарів у пошуковій видачі не змінюється.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Коментар залишений анонімно
2021.07.22 03:06
Здравствуйте! В примечании сейчас два номера договора-если оплачивать через приватбанк, не помещается из-за ограниченного кол-ва символов. Я могу оплачивать двумя платежами, по суммам и примечаниям каждого из договоров в счете? Значок карты во всех счетах, даже только что созданных, светится серым-этим способом оплатить не могу из-за этого.
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.30 08:35

Добрый день. Номер договора всегда один. В примечании вы можете указать номер договора и номер счета. Вы оплачиваете счет одним платежом, после оплаты система автоматически зачислит оплаченную сумму на счет ТМ и ПО. Значок карты неактивен, если счет уже оплачен.

Коментар залишений анонімно
2021.07.12 09:50
Здравствуйте, хочу оплатить онлайн, но значок карты светиться серым и является неактивным. Нажимаю на него и ничего не происходит. Подскажите, пожалуйста, как оплатить онлайн?
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.13 06:55

Добрый день. Серым цветом подсвечиваются неактивные счета. Это счета, которые вы уже оплатили или у которых истек срок для оплаты. Сформируйте новый счет и оплатите.

Коментар залишений анонімно
2021.06.30 06:41
як скасувати рахунок ? неправильно вказана сума для оплати
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.30 12:08

Вам не потрібно скасовувати рахунок. Сформуйте новий рахунок і оплатіть.

GTG
2021.06.25 01:17
При запросе на пополнения баланса, счет не присылаем ваша система, только приходят письма пустые с тексом. Какая причина? Прошу разобраться, устранить и прислать счет с реквизитами для внесения оплаты ! Спасибо.
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.30 07:56

Причиной может быть проведение технических работ. Попробуйте выставить счет еще раз, в случае возникновения повторных  неисправностей, напишите обращение с темой: Финансы и документооборот → Вопросы по балансу магазина.

Коментар залишений анонімно
2021.06.19 04:23
Здравствуйте! Подскажите есть ли корреляция между суммой на балансе и количеством заказов? То есть, к примеру, выше ли процент заказов у продавца с балансом 5-10 тыс грн, чем у продавца с балансом меньше 1 тыс грн?
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.23 10:18

Добрый день. Нет, количество заказов не зависит от суммы на балансе.

Москалюк Александра
2021.06.19 10:45
Добрый день. у меня с Розеткой договор как ФОП, могу ли пополнить баланс своего магазина картой, которая оформлена на другого человечка, не на меня?
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.23 10:16

Добрый день. Нет, платеж должен быть отправлен от лица, с которым заключен договор.

Василенко Олег
2021.06.05 11:07
Добрый день. Могли ли я пополнить баланс с помощью карты?
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.07 08:33

Добрый день. Да, для этого в разделе счетов на оплату нажмите на значок карты в строке сформированного счета, введите реквизиты карты и подтвердите оплату.

Удовиченко Лариса
2021.06.04 10:55
Добрый день. Скажите, пожалуйста, где можно сформировать счет для оплаты
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.04 01:13

Добрый день. В разделе мой баланс введите сумму пополнения в специальном поле и нажмите «Пополнить счет». Сформированный счет отобразиться на странице счетов на оплату.

Коментар залишений анонімно
2021.06.02 02:34
Добрый день. Скажите, пожалуйста, где можно найти конкретную информацию про размер комиссии? Хочу стать вашим клиентом, но нужно узнать информацию про размер комиссии
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.04 08:03

Добрый день. Информацию о размере комиссии для всех категорий товаров вы можете узнать у нашего менеджера, после подачи заявки на сотрудничество.