Зв'язок з менеджером

Опубліковано : 06.01.2021

На всіх етапах роботи вашого магазину на ROZETKA вас супроводжує і консультує персональний менеджер, з яким ви можете зв'язатися в робочі дні з 9:00 до 18:00.

Чим може допомогти персональний менеджер

Менеджер по роботі з новими продавцями (зв'язок телефоном та по e-mail).
Супроводжує вас від підготовки до початку роботи й до моменту активації вашого магазину. Проконсультує з питань:

  • умови співпраці;
  • тарифи й розмір комісії;
  • асортимент товарів;
  • інструменти збільшення продажів;
  • підготовка прайс-листа (каталогу) товарів;
  • документи для підписання договору.

Менеджер адаптації (зв'язок телефоном та через форму «Задайте нам питання» в особистому кабінеті).
Супроводжує вас протягом 90 днів після активації магазину. Допоможе у розв'язанні питань з наступних тем:

Менеджер підтримки (зв'язок через форму «Задайте нам питання» в особистому кабінеті).
Після закінчення періоду адаптації (перші 90 днів роботи) вас супроводжує служба підтримки. Для зв'язку з менеджером (куратором) доступна форма для зворотного зв'язку — «Задайте нам питання» знизу сторінки, або на сторінці «Контакти» — опція «Зв'язатися з нами». Вибравши відповідну тему питання і заповнивши необхідні поля, ваше повідомлення автоматично буде направлено профільному співробітнику.

Всі звернення обробляються по черзі по міру їх надходження. Зазвичай менеджер надає відповідь протягом робочого дня, але для розв'язання технічних питань може знадобитися більше часу. Для швидшого та ефективного розгляду питання і надання відповіді, будь ласка, перераховуйте всі питання в одному зверненні.

Менеджер розвитку (зв'язок через телефон та e-mail).
Працює з магазинами, що володіють передумовами до активного росту і розвитку, і консультує з питань:

  • збільшення обсягів продажів;
  • поліпшення якості обслуговування покупців;
  • поліпшення контенту;
  • оптимізація карток товару (максимальне наповнення інформацією);
  • розширення асортименту;
  • маркетингові інструменти платформи;
  • забезпечення кращого цінової пропозиції.

Також, в залежності від теми звернення, над вашим запитанням працюють:

Відділ контролю якості, з питань:

  • робота з замовленнями (тема: Обслуговування замовлень → Консультації по роботі з замовленнями, Запит інформації про покупця, Оспорити скаргу, відновлене замовлення і т.д., Допомога в спірних питаннях);
  • списання комісії за замовлення (тема: Фінанси та документообіг → Коригування комісії за замовлення);
  • блокування магазину (тема: Аккаунт, Особистий кабінет, API → Блокування магазину за порушення правил);
  • модерація відгуків (тема: Рейтинг, відгуки → Питання щодо рейтингу продавця, Питання щодо відгуків про продавця і товари);

Відділ технічної підтримки, з питань:

  • технічні проблеми в роботі ОК і API (тема: Аккаунт, Особистий кабінет, API → Несправності в ОК, Питання по API);
  • проблеми з надходженням онлайн оплати за замовлення (тема: Оплата і доставка замовлень → Проблеми з отриманням оплати);
  • пропозиції щодо покращення (тема: Пропозиції щодо покращення → Інтерфейс ОК, мобільний додаток, Функціональність).

Для продавців ROZETKA Маркетплейс працює гаряча лінія постійної інформаційної служби (044) 503-03-03 по буднях з 9:00 до 18:00.

Зверніть увагу. Для покупців існує окрема вхідна лінія за номером (044) 502-10-79. Основні завдання: консультація покупців за загальними питаннями про товари, допомога в оформленні замовлень, створення звернень до продавців.