Зв'язок з менеджером

Опубліковано : 16.07.2020

На всіх етапах роботи вашого магазину на ROZETKA Маркетплейс вас супроводжує і консультує персональний менеджер, з яким ви можете зв'язатися в робочі дні з 9:00 до 18:00.

Чим може допомогти персональний менеджер

Менеджер по роботі з новими продавцями (зв'язок телефоном та по e-mail).
Супроводжує вас від підготовки до початку роботи й до моменту активації вашого магазину. Проконсультує з питань:

  • умови співпраці;
  • тарифи й розмір комісії;
  • асортимент товарів;
  • інструменти збільшення продажів;
  • підготовка прайс-листа (каталогу) товарів;
  • документи для підписання договору.

Менеджер адаптації (зв'язок телефоном та по e-mail).
Супроводжує вас протягом 90 днів після активації магазину. Допоможе у розв'язанні питань з наступних тем:

Менеджер підтримки (зв'язок через форму "задайте нам питання" в особистому кабінеті).
Після закінчення періоду адаптації (перші 90 днів роботи) вас супроводжує служба підтримки. Для зв'язку з менеджером (куратором) доступна форма для зворотного зв'язку — «Задайте нам питання» знизу сторінки, або на сторінці «Контакти» — опція «Зв'язатися з нами». Вибравши відповідну тему питання і заповнивши необхідні поля, ваше повідомлення автоматично буде направлено профільному співробітнику. Використання форми зворотного зв'язку сприяє швидкому й ефективному розв'язанню вашого питання.

Всі звернення обробляються по черзі. Зазвичай менеджер надає відповідь протягом робочого дня, але для розв'язання технічних питань може знадобитися більше часу.

Менеджер розвитку (зв'язок через телефон та e-mail).
Працює з магазинами, що володіють передумовами до активного росту і розвитку, і консультує з питань:

  • збільшення обсягів продажів;
  • поліпшення якості обслуговування покупців;
  • поліпшення контенту;
  • оптимізація карток товару (максимальне наповнення інформацією);
  • розширення асортименту;
  • маркетингові інструменти платформи;
  • забезпечення кращого цінової пропозиції.

Також, в залежності від теми звернення, над вашим працюють:

Відділ контролю якості, з питань:

Відділ технічної підтримки, з питань:

  • технічні проблеми або збої в роботі особового кабінету та API;
  • помилки у відображенні на сайті та в особистому кабінеті товарів, замовлень, відгуків;
  • пропозиції стосовно доопрацювання особистого кабінету, мобільного додатка тощо.

Для продавців ROZETKA Маркетплейс працює гаряча лінія постійної інформаційної служби (044) 503-03-03 по буднях з 9:00 до 18:00.

Зверніть увагу. Для покупців існує окрема вхідна лінія за номером (044) 502-10-79. Основні завдання: консультація покупців за загальними питаннями про товари, допомога в оформленні замовлень, створення звернень до продавців.