Зв'язок з менеджером

Опубліковано : 07.04.2021

На всіх етапах роботи вашого магазину на ROZETKA вас супроводжує і консультує менеджер, з яким ви можете зв'язатися в робочі дні з 9:00 до 18:00.

Чим може допомогти менеджер

Менеджер по роботі з новими продавцями (зв'язок телефоном та по e-mail).
Супроводжує магазин від початкового етапу до моменту активації. Проконсультує з питань:

  • умови співпраці;
  • тарифи й розмір комісії;
  • асортимент товарів;
  • інструменти збільшення продажів;
  • підготовка прайс-листа (каталогу) товарів;
  • документи для підписання договору.

Після активації та протягом 90 днів магазин супроводжує менеджер адаптації (зв'язок телефоном та через форму зворотного зв'язку). Допоможе у розв'язанні питань з наступних тем:

Після закінчення періоду адаптації (90 днів), магазин супроводжує служба підтримки, і всі звернення необхідно надсилати тільки через форму для зворотного зв'язку в особистому кабінеті. Вказавши відповідну тему, повідомлення буде автоматично направлене профільному співробітнику.

Всі звернення опрацьовуються по черзі, в міру їх надходження. Зазвичай ми надаємо відповідь протягом робочого дня, але для розв'язання складних питань може знадобитися більше часу. Для швидкого та ефективного розгляду питання, будь ласка, обирайте правильно тему звернення. Ознайомитися з переліком тем ви можете в таблиці нижче.

Надіславши запит, ви отримаєте на e-mail автовідповідь про реєстрацію звернення (перевірте спам) та відповідь менеджера найближчим часом. Відповідь прийде на ту пошту, на яку зареєстрований акаунт. Доповнити запит чи відповісти менеджеру ви можете написавши повідомлення у відповідь. Якщо у вас змінився e-mail або ви втратили до нього доступ, будь ласка, перед створенням запиту в налаштуваннях профілю вкажіть актуальний e-mail.

Після закриття звернення, вам прийде повідомлення з проханням оцінити якість наданої підтримки.

Всі нові звернення необхідно створювати за допомогою форми зворотного зв'язку в особистому кабінеті. Не використовуйте адресу пошти, з якої ви отримали відповідь для створення нового звернення. Такі листи мають низький пріоритет і опрацьовуються в останню чергу.

Теми звернень в особистому кабінеті продавця

Розділ

Тема

Робота з товарами, прайс-лист

Додавання нових товарів

Додавання / оновлення інформації в товарах

Перевірка і активація прихованих товарів

Питання про категорії та параметри категорій

Проблеми з синхронізацією цін і наявності

Питання по статусам товарів

Питання щодо вивантаження XML

Питання про групування товарів

Pricecreator - доступ, консультація

Критичні помилки автоперекладу

Оплата і доставка замовлень

Проблеми з отриманням оплати

Проблеми з доставкою

Налаштування способів онлайн-оплат

Додати/редагувати способи доставки і оплати

Обслуговування замовлень

Консультація по роботі з замовленнями

Запит інформації про покупця

Оспорити скаргу, відновлене замовлення і тд

Допомога в спірних питаннях

Аккаунт, особистий кабінет, API

Несправності в ОК

Зміна даних про продавця і в роботі магазину

Блокування магазину за порушення правил

Питання по API

Фінанси і документообіг

Питання по балансу магазину

Коригування комісії по замовленню

Питання по актам, звіркам

Зміна юр. даних

Розірвання договору

Рейтинг, відгуки

Питання щодо рейтингу продавця

Питання щодо відгуків про продавця і товари

Акції, реклама

Промоактивності

Комплекти, разом дешевше

Просування товарів

Проблема з промо-цінами, перекресленою ціною

Зворотній зв'язок керівництву

Порушення авторських прав та ТМ, копії, репліки, заборонені товари

Питання супроводу магазину і співробітництва

Пропозиції щодо покращення

Інтерфейс ОК, мобільний додаток

Функціональність

Для продавців ROZETKA Маркетплейс працює гаряча лінія постійної інформаційної служби (044) 503-03-03 по буднях з 9:00 до 18:00.

Для покупців існує окрема вхідна лінія за номером (044) 502-10-79. Основні завдання: консультація покупців щодо загальних питань про товари, допомога в оформленні замовлень, створення звернень до продавців.