Рус Укр

Статті

Асортимент товару: вимоги до контенту

Як правильно підготувати до продажу на ROZETKA «товари в асортименті»

Зміни в структурі оплати послуг і комісії (роялті)

Опис змін пов'язаних з оплатою послуг і комісії для продавців на ROZETKA Маркетплейс. Як перейти на нову структуру оплати і користуватися нею. Нові умови списання комісії і роялті.

Правила обміну та повернення: як правильно прийняти товар від покупця

Який товар покупець має право повернути / обміняти протягом 14 днів? За яких умов товар потрібно приймати на гарантійний ремонт? Читайте в цій статті.

Безкоштовна доставка з Justin

Правила та умови безкоштовної доставки з Justin для продавців на ROZETKA

Якісний сервіс: сучасні правила спілкування з покупцями

Які б величезні не були інвестиції в розвиток компанії та рекламу, скільки б років компанія не була на ринку, будь-яка прихильність покупця миттєво зникає, як тільки він стикається з поганим обслуговуванням.

Видалення відгуків про магазин і про товар

Давайте ще раз закріпимо правила, яких ми дотримуємося в роботі з відгуками на ROZETKA Маркетплейс

Лови хвилю: як збільшити продажі завдяки трендам

Аналізувати тренди — означає розуміти, який товар точно розкуплять, та знати, як зміна назви товару може привернути увагу покупця і збільшити продажі.

Зміни структури каталогу ROZETKA

Чому активні товари приховують чи переносять в іншу категорію, та що робити з такими товарами.

Комплекти товарів: як і чому це працює?

Тригери, практична цінність та соціальний доказ — причини, які роблять інструмент «Комплекти товарів» ефективним.

Що заборонено для продавців на ROZETKA

Ми хочемо застерегти вас від можливих помилок і поговорити про нечесні методи просування які заборонено використовувати.