Ви можете використовувати сервіси ПриватБанку «Миттєва розстрочка» і «Оплата частинами» для отримання оплати за свої товари. Для користування сервісами необхідно відкрити розрахунковий рахунок у ПриватБанку, на який відшкодовується вартість товару. Сума надходить на наступний день після проведення оплати на сайті, з вирахуванням комісій.
Миттєва розстрочка — дозволяє продавати товари без комісії за сервіс, до 24-х місяців. З вас стягується лише комісія за еквайринг — 1,3%. Для покупця комісія складе 1,9% щомісяця від вартості товару.
Оплата частинами — банк відшкодовує вам вартість товару за вирахуванням комісії за еквайринг (1,3%) та комісії за використання сервісу, розмір якої залежить від терміну кредиту. Покупець в цьому випадку отримує безвідсоткову розстрочку (не сплачує комісію).
Хто може зареєструвати акаунт в сервісі Оплата частинами / Миттєва розстрочка?
- Фізична особа-підприємець (ПП, ФОП);
- директор / головний бухгалтер для юридичних осіб (ТОВ, ВАТ і т.д.);
- співробітник підприємства відповідальний за еквайринг.
Як зареєструвати акаунт?
- Перейдіть на сайт оплати частинами та пройдіть авторизацію (логін відповідальний за еквайринг — ваш номер телефону, пароль — пароль від Приват24).
- Перейдіть в розділ «Новий магазин», натисніть «+» і підтвердьте що ви ознайомилися з умовами підключення до сервісу.
- Заповніть поля: назва магазину, WEB адреса (посилання на ваш магазин на ROZETKA), e-mail, рахунок відшкодування / IBAN, контактний телефон магазину (співробітника), вид діяльності.
- Ознайомтеся з умовами та натисніть «Згоден».
Для підключення сервісу до товарів, відправте на payment_m@rozetka.com.ua наступну інформацію:
- Найменування ФОП / юридичної особи;
- Найменування магазину на сайті ROZETKA;
- Ідентифікатор і пароль магазину створеного в сервісі оплати частинами (знаходяться в розділі «Налаштування магазину» — «Технічні дані»);
- ПІБ відповідального співробітника;
- Контакти: номер мобільного телефону, e-mail;
- Максимальна кількість платежів по оплаті частинами (якщо використовуватиметься).
Робота з замовленнями з Оплатою частинами / Миттєвою розстрочкою
Дотримуйтесь порядку опрацювання замовлення. Щоб перевірити статус оплати, перейдіть до кабінету сервісу вказавши номер телефону, який використовували при підключенні.
У розділі «Транзакції магазину» перевірте суму і статус оплати. У платежу має бути статус «Успіх», якщо вказаний інший статус — оплата від покупця не пройшла.