Після активації магазину протягом 180 днів продавця супроводжує персональний менеджер, який надає консультації за телефоном та в листуванні. Контакти персонального менеджера ви можете знайти в кабінеті продавця в розділі «Контакти».
Після 180 днів у магазину немає персонального менеджера і всі звернення необхідно надсилати в кабінеті продавця через повідомлення в службу підтримки.
Щоб звернутися у службу підтримки в розділі «Переписка з ROZETKA» натисніть «Створити звернення», виберіть розділ та тему звернення, та напишіть повідомлення в текстовому полі. За потреби додайте знімок екрана / фото чи інший медіафайл, який зможе допомогти у вирішенні вашого звернення.
Всі ваші звернення відображаються у вигляді листування (чату).
Статус чату:
- Новий — ваше звернення зареєстроване в системі.
- В роботі — співробітник служби підтримки прийняв в роботу ваше звернення.
- Надано відповідь — ви отримали відповідь/рішення на ваше звернення. За необхідності ви можете продовжити листування.
- Чат закрито — ваше звернення вирішено в листуванні або через телефон. У цьому статусі продовжити листування неможливо, створіть нове звернення.
ВАЖЛИВО! Будь ласка, формуйте ваші звернення та відповіді одним цілісним повідомленням, не розділяючи їх на декілька повідомлень. Окремі повідомлення створять додаткове навантаження та сповільнять час опрацювання вашого звернення.
Ви можете керувати доступом менеджерів магазину до перегляду чатів у розділі «Налаштування» → «Менеджери».
Всі звернення опрацьовуються по черзі, в міру їх надходження. Зазвичай відповідь надходить протягом робочого дня, але для розв'язання складних питань може знадобитися більше часу. Для швидкого та ефективного розгляду питання, будь ласка, обирайте правильну тему звернення. Ознайомитись з переліком всіх тем ви можете в таблиці нижче.
Теми звернень в службу підтримки продавця
Розділ |
Тема |
Робота з товарами, прайс-лист |
Додавання нових товарів Додавання / оновлення інформації в товарах Перевірка і активація прихованих товарів Проблеми з синхронізацією цін і наявності Pricecreator - доступ, консультація Критичні помилки автоперекладу Налаштування прайс-листа Запитання про категорії та параметри категорій Запитання по статусам товарів Запитання щодо вивантаження XML Запитання про групування товарів |
Оплата і доставка замовлень |
Налаштування способів онлайн-оплат Додати/редагувати способи доставки і оплати Питання з ПРРО Проблеми з доставкою Проблеми з отриманням оплати |
Обслуговування замовлень |
Консультація по роботі з замовленнями Запит інформації про покупця Допомога в спірних питаннях Оскаржити скаргу, відновлене замовлення тощо |
Акаунт, особистий кабінет, API |
Зміна даних про продавця і в роботі магазину Блокування магазину за порушення правил Питання по API Несправності в особистому кабінеті |
Фінанси і документообіг |
Запитання по балансу логістичних послуг Зміна юридичних даних Коригування комісії по замовленню Запитання по балансу магазину Розірвання договору Запитання по актам, звіркам |
Рейтинг, відгуки |
Запитання щодо рейтингу продавця Запитання щодо відгуків про продавця і товари |
Акції, реклама |
Промоактивності Комплекти, разом дешевше Просування товарів Проблема з промо-цінами, перекресленою ціною |
Зворотний зв'язок керівництву |
Моє питання не вирішено протягом 3 днів Зв'язатися з керівництвом Порушення авторських прав і ТМ, копії, репліки, заборонені товари |
Пропозиції щодо покращення |
Інтерфейс особистого кабінету, мобільний додаток Функціональність |
Фулфілмент |
|
Видача посилок у ROZETKA |
|
Зателефонуйте мені |
Близькі за темою
Як зв'язатись з менеджером підтримки?
Як змінити персонального менеджера підтримки?