Рус Укр

Звернення в службу підтримки продавця

Останнє оновлення : 19.07.2021

На всіх етапах роботи вашого магазину на ROZETKA вас супроводжує і консультує менеджер, з яким ви можете зв'язатися в робочі дні з 9:00 до 18:00.

Чим може допомогти менеджер

Менеджер по роботі з новими продавцями (зв'язок телефоном та по e-mail).
Супроводжує магазин на етапі підготовки до початку роботи та до активації магазину. Надасть консультації з питань:

  • умови співпраці;
  • тарифи й розмір комісії;
  • асортимент товарів;
  • інструменти збільшення продажів;
  • підготовка прайс-листа (каталогу) товарів;
  • документи для підписання договору.

Після активації та протягом 90 днів магазин супроводжує менеджер адаптації (зв'язок телефоном та через форму зворотного зв'язку). Допоможе у розв'язанні питань з наступних тем:

Після закінчення періоду адаптації (90 днів), магазин супроводжує служба підтримки, і всі звернення необхідно надсилати лише через форму для зворотного зв'язку в особистому кабінеті. Вказавши відповідну тему, повідомлення буде автоматично направлене профільному співробітнику.

Всі звернення опрацьовуються по черзі, в міру їх надходження. Зазвичай ми надаємо відповідь протягом робочого дня, але для розв'язання складних питань може знадобитися більше часу. Для швидкого та ефективного розгляду питання, будь ласка, обирайте правильну тему звернення. Ознайомитись з переліком всіх тем ви можете в таблиці нижче.

Надіславши запит, ви отримаєте на e-mail автовідповідь про реєстрацію звернення (перевірте спам) та відповідь менеджера найближчим часом. Відповідь прийде на ту пошту, на яку зареєстрований акаунт. Доповнити запит чи відповісти менеджеру ви можете написавши повідомлення у відповідь. Якщо у вас змінився e-mail або ви втратили до нього доступ, будь ласка, перед створенням запиту в налаштуваннях профілю вкажіть актуальний e-mail.

Після закриття звернення, вам надійде повідомлення з проханням оцінити якість наданої підтримки. Будь ласка, обов’язково вкажіть чи задоволені ви відповіддю на ваше звернення. Нам дуже важливий ваш зворотний зв'язок, особливо якщо рішення або надана відповідь вам незрозумілі. На підставі ваших оцінок ми аналізуємо відповіді, та працюємо над тим, щоб ви отримували максимально просте і зрозуміле вирішення вашого питання.

Всі нові звернення необхідно створювати за допомогою форми зворотного зв'язку в особистому кабінеті. Не використовуйте адресу пошти, з якої ви отримали відповідь для створення нового звернення. Такі листи мають низький пріоритет і опрацьовуються в останню чергу.

Теми звернень в особистому кабінеті продавця

Розділ

Тема

Робота з товарами, прайс-лист

Додавання нових товарів

Додавання / оновлення інформації в товарах

Перевірка і активація прихованих товарів

Питання про категорії та параметри категорій

Проблеми з синхронізацією цін і наявності

Питання по статусам товарів

Питання щодо вивантаження XML

Питання про групування товарів

Pricecreator - доступ, консультація

Критичні помилки автоперекладу

Оплата і доставка замовлень

Проблеми з отриманням оплати

Проблеми з доставкою

Налаштування способів онлайн-оплат

Додати/редагувати способи доставки і оплати

Обслуговування замовлень

Консультація по роботі з замовленнями

Запит інформації про покупця

Оспорити скаргу, відновлене замовлення і тд

Допомога в спірних питаннях

Аккаунт, особистий кабінет, API

Несправності в ОК

Зміна даних про продавця і в роботі магазину

Блокування магазину за порушення правил

Питання по API

Фінанси і документообіг

Питання по балансу магазину

Коригування комісії по замовленню

Питання по актам, звіркам

Зміна юр. даних

Розірвання договору

Рейтинг, відгуки

Питання щодо рейтингу продавця

Питання щодо відгуків про продавця і товари

Акції, реклама

Промоактивності

Комплекти, разом дешевше

Просування товарів

Проблема з промо-цінами, перекресленою ціною

Зворотній зв'язок керівництву

Порушення авторських прав та ТМ, копії, репліки, заборонені товари

Зв'язатися з керівництвом

Моє питання не вирішено протягом 3 днів

Пропозиції щодо покращення

Інтерфейс ОК, мобільний додаток

Функціональність

Для продавців ROZETKA Маркетплейс працює гаряча лінія постійної інформаційної служби (044) 503-03-03 по буднях з 9:00 до 18:00.

Для покупців існує окрема вхідна лінія за номером (044) 502-10-79. Основні завдання: консультація покупців щодо загальних питань про товари, допомога в оформленні замовлень, створення звернень до продавців.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Романченко Денис
2021.07.28 11:50
Подскажите где находится раздел куда можно вставить Yml ссылку с откорректированной ценой на товары?
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.30 12:01

Вам не нужно предоставлять ссылку, каждый раз после обновления товаров. Вы вносите изменения в вашей системе управления товарами и данные подтягиваются по ссылке, которая подключена к вашему магазину на ROZETKA.

Олег
2021.07.27 06:17
Добрый вечер. Скажите, а можно ли отключить как-то эту двухэтапную аутентификацию через смс. Сообщения иногда приходят через 5 минут и я уже забыл что хотел. Крайне кривая тема.
Коментар залишений анонімно
2021.07.26 03:39
Как связаться с менеджером? Нужна помощь в подготовке прайс-листа.
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.30 09:50

На этапе запуска магазина вы можете связаться с менеджером, используя контактные данные (телефон, e-mail), которые указаны в письме с предложением и условиями сотрудничества.

Тетяна
2021.07.13 12:34
Чому при модерації товарів , менеджери некоректно працюють. Доброго дня. Ваші працівники самі порушують умови договору. Чому за такі речі працівники сайту розетка не несуть фінансову відповідальність? Я написала 8 звернень за 3 місяці, жодне звернення не було розглянуто. Все почалось з того, що я виставила сезонний товар, а саме брюки, в категорію "брюки, шорти, бріджі". Ваш працівник заблокував цей товар, з причиною перенести в категорію "брюки". І я 2.5 місяці писала на зворотній звязок повідомлення і додавала скріншот де видно що ті брюки уже знаходяться в категорії "брюки". Та проте ніхто так і не надав зворотнього звязку. Уже липеень, і мої брюки завдяки вашим працівникам не продаються. Чому таке жахливе ставлення до сторонніх продавців? Невже 25% комісії за продажу не потрібні розетці????
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.16 09:29

Доброго дня. Будь ласка, напишіть звернення з особистого кабінету (тема: Зворотній зв'язок керівництву → Питання супроводу магазину і співробітництва) для детального розгляду ситуації, що склалася.

Собчак Оксана
2021.07.12 02:34
слетели пароли входа, пришлите пожалуйста ссылку и пароль
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.13 07:42

Воспользуйтесь инструкцией по восстановлению доступа к аккаунту. Подробнее здесь.

Марина
2021.07.05 10:56
Как пожаловаться на менеджера, который обещал позвонить и не звонит
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.07 02:00

Опишите подробно сложившуюся ситуацию, воспользовавшись формой для обратной связи, тема:  Обратная связь руководству → Вопросы сопровождения магазина и сотрудничества.

Елена Викторовна Устименко
2021.06.30 12:01
Забыла пароли, логин.
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.02 11:16

Напишите письмо в ответ на любое полученное ранее сообщение от службы поддержки. Вам придет письмо на e-mail, указанный в договоре. Ответьте на письмо для подтверждения идентификации и вам будет отправлена необходимая информация для авторизации.

Марианна Черкашина
2021.06.22 12:18
Добрый день. В четверг (17.06.2021) заблокировали наш интернет магазин за нарушения. Какие именно нарушения- никто не говорит. Ни один менеджер телефон не берет. На форму обратной связи никто не отвечает. Понять причину просто не возможно! А самое главное, что баланс магазина пополнен и там висят деньги. Может вы таким образом зарабатываете на владельцах магазина?
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.25 11:25

Добрый день. Нет, у нас нет доступа к средствам на балансе вашего магазина. Во время блокировки с вашего баланса может списываться ежемесячная абонплата за доступ к личному кабинету на платформе и комиссия за выполненные заказы (если у вас были невыполненные заказы на момент блокировки), других отчислений нет.

Блокировка магазина всегда сопровождается письмом, в котором указана конкретная причина блокировки и срок блокировки (или описаны действия, которые необходимо предпринять для разблокировки магазина). Пожалуйста, проверьте почту владельца аккаунта. Также проверьте спам.

Игорь Ларионов
2021.06.15 06:50
Здравствуйте. У меня вопрос я заказал у вас товар и оформил как оплату частями, деньги сняли с карты казалось что всё нормально, но буквально через десять минут я понял что не правильно сделал заказ и отменил его, заказ. Я создал второй заказ и оформил его точно так же оплата частями, деньги сняли снова , теперь вопрос когда вернут сумму за отменный заказ, заранее спасибо.
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.17 01:11

Для возврата средств банковская операция должна быть аннулирована. Если заказ был оформлен на товары продавца Розетка, то аннулирование происходит автоматически. При возникновении вопросов, просим вас обратиться на горячую линию (044) 537-02-22. По заказам товаров других продавцов может понадобиться больше времени. Вы можете обратиться к продавцу напрямую из своего личного кабинета, напишите вопрос в разделе “Моя переписка”.

Andriy
2021.06.14 10:38
Доброго дня. В мене раніше був магазин на вашому маркет-плейсі. Як його відновити? По логіну і паролю в кабінет зайти не можу Дякую
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.15 12:57

Доброго дня. Відновити магазин, який припинив роботу на Маркетплейс неможливо. Ви можете повторно подати заявку на співробітництво.