EvoPay

Останнє оновлення : 01.08.2022

EvoPay — це сервіс безпечних онлайн-оплат, який спрощує роботу з платежами на ROZETKA Маркетплейс та надає додаткові можливості для роботи на платформі.

Користуватися сервісом можливо за умови наявності рахунку в будь-якому банку України. При цьому кошти автоматично перераховуються на рахунок за вирахуванням комісії на наступний банківський день. Комісія складає:

  • 0,6% від суми платежу — за умови оплати на сайті;
  • 1,8% від суми — за умови оплати у пунктах видачі ROZETKA.

Переваги EvoPay

Підключення до EvoPay

Для підключення необхідно підготувати документи зазначені нижче, завізувати (підписати) їх за допомогою електронного підпису та додати їх у форматі *.p7s до реєстраційної форми.

  1. Копія всіх заповнених сторінок паспорту.
  2. РНОКПП (ІПН).
  3. Виписка або витяг з ЄДР.
  4. Остання фінансова річна звітність та Додаток 1 за наявності.
  5. Квитанція №2 до останньої річної звітності.
  6. Фінансова звітність за останній звітний період та Додаток 1 за наявності.
  7. Квитанція №2 до останнього звітного періоду.
  8. Довідка про відкриття рахунку в банку в форматі IBAN (з підписом і печаткою банку).
  1. Копія всіх заповнених сторінок паспорту
  2. РНОКПП (ІПН)
  3. Виписка або витяг з ЄДР
  4. Рішення/протокол про обрання на посаду керівника
  5. Статут (інший установчий документ) або опис документів що подавали держреєстратору
  6. Наказ про призначення на посаду
  7. Схематичне зображення структури власності клієнта - юридичної особи
  8. Остання фінансова річна звітність
  9. Квитанція №2 до останньої річної звітності
  10. Фінансова звітність за останній звітний період
  11. Квитанція №2 до останнього звітного періоду
  12. Довідка про відкриття рахунку в банку в форматі IBAN (з підписом і печаткою банку).
  1. Свідоцтво про право власності на знаки для товарів і послуг (торгова марка) або інший документ, що дає право використовувати торговельну марку третіх осіб (якщо така використовується);
  2. Ліцензії, дозволи. Надається у разі, якщо вид господарської діяльності підлягає ліцензуванню або отриманню дозволу.
  3. Рішення про внесення до Реєстру неприбуткових організацій. Надається виключно неприбутковими організаціями.
  4. Документи представника. Надаються, якщо договір укладається уповноваженим представником ФОП або юридичної особи:
    • Довіреність, або інший документ, що підтверджує повноваження представника;
    • Паспорт:
      • у формі книжечки — всі сторінки з відмітками;
      • у формі ID-карти — титульна + зворотна сторона документу і витяг з ЄДР про реєстрацію місця проживання;
    • ІПН. Надавати не потрібно, якщо паспорт у формі ID-карти, або в паспорті є відмітка про відмову від ІПН.
    • Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Надавати потрібно лише особам, переміщеним з тимчасово окупованих територій України, або районів проведення ООС.

Зверніть увагу! Накладати електронний підпис необхідно на кожний документ з переліку.

Після надання документів необхідно дочекатись проведення фінансового моніторингу з боку EvoPay, та підписати Договір (Акцепт), що надійде на електронну пошту вказану в реєстраційній формі та надіслати його у відповідь.

Після реєстрації ви отримаєте на електронну пошту посилання для авторизації в платіжному кабінеті EvoPay.

Платіжний кабінет EvoPay

Доступ до платіжного кабінету надається автоматично після реєстрації або при підключенні еквайрингу (PrivatPay, LiqPay, Apple/Google Pay тощо). На електронну пошту власника магазину на ROZETKA Маркетплейс надсилається лист із посиланням на сторінку авторизації та даними для входу.

Після першої авторизації в платіжному кабінеті рекомендуємо змінити пароль задля безпеки.

Можливості платіжного кабінету EvoPay

  • відображення всіх онлайн оплат, здійснених під час купівлі ваших товарів;
  • фільтрація та сортування операцій з безлічі параметрів;
  • пошук за конкретними клієнтами;
  • вивантаження інформації про платежі у зручній формі;
  • відстеження всіх етапів оплат та їх статусів.

Робота з платежами у кабінеті EvoPay

Підтвердження/скасування оплати

Для підтвердження оплати та списання коштів з картки покупця, які раніше були заблоковані:

  • у рядку з транзакцією натисніть на зображення трьох крапок та виберіть пункт «Вторинні операції»;
  • у рядку «вторинний метод», виберіть потрібну операцію.

«Оплата» — якщо необхідно списати всю суму.

«Часткова оплата» — якщо потрібно списати частину суми.

«Відміна» — якщо необхідно скасувати оплату та розблокувати кошти на карті покупця.

Після натискання «Застосувати», кошти будуть списані з картки покупця і направлені на ваш р/с, або повернуті на картку покупця.

Повернення платежу

Ви можете виконати повне або часткове повернення коштів покупцю для цього:

  • у рядку з транзакцією натисніть на зображення трьох точок та виберіть пункт «Вторинні операції»;
  • у рядку «вторинний метод», виберіть потрібну операцію.

«Повне повернення» — якщо необхідно виконати повне повернення коштів.

Або «Часткове повернення» — у разі часткового повернення.

Робота з фільтрами за транзакціями

  1. Застосувати — застосування обраних фільтрів - при натисканні, всі вибрані фільтри застосовуються до таблиці і вона відображає дані відповідно до них.
  2. Скинути — скидання всіх обраних фільтрів до «початкового» — тільки за сьогодні без додаткових умов.
  3. Блок управління фільтрами.
  4. Експорт у файл — вивантажує інформацію про платежі за заданими фільтрами у формати CSV або XLSX.
  5. Допомога — онлайн чат з підтримкою.
  6. Сума — сума, яку сплатив покупець за замовлення.
  7. Комісія — відсоткова ставка Вашого банку.
  8. Платіж — сума, яка буде зарахована на ваш р/р.

Опис параметрів фільтрів

Фільтр

Значення, приклад

ID замовлення

Ідентифікатор оплати (присвоюється всім операціям в рамках оплати одного замовлення)

Номер замовлення на майданчику

Ідентифікатор операції (унікальний для кожної операції)

Проект

Ідентифікатор магазину в системі

Email

Email платника

Телефон

Номер телефону платника

Опис

Опис (шаблон, який містить в собі суму замовлення та номер заявки)

Статус

Статус операції:

Success — операція успішна;

Unsuccessful — операція неуспішна;

Pending — операція виконується;

rejected — операція відхилена.

Метод

Тип операції:

auth — холд (блокування) коштів на картці платника;

capture — списання захолдованих (заблокованих) коштів з картки платника на користь магазину;

refund ​— повернення коштів платнику;

void​ — скасовує холд коштів на карті (використовується при скасуванні, якщо capture ще не був виконаний)

Валюта

Валюта платежу

Метод оплати

Тип інтеграції (як правило, містить в собі назву банку, чий термінал використовується)

Початок

Дата, від ...

Кінець

Дата, до ...

Номер картки

Маска карти платника (перші 6 і останні 4 цифри): 123456******7890

Сума від

Сума платежу, від ...

Сума до

Сума платежу, до ...

RRN Code

RRN код (унікальний ідентифікатор банківської транзакції)

У разі виникнення питань щодо оплат в платіжному кабінеті звертайтеся на ecomsupport@evopay.com.ua.

Чи була інформація корисною?