В кабінеті продавця ви можете налаштувати шаблони повідомлень, які ви часто надсилаєте при роботі з замовленнями на маркетплейсі. Наприклад, повідомлення з реквізитами для оплати, запитом відгуку від покупця, інформацією про доставку чи інші.
Як створити шаблон повідомлення?
- У розділі «Переписка з клієнтами» → «Шаблони повідомлень» натисніть .
- Оберіть тип шаблону, введіть заголовок (не відображається для покупця) та текст повідомлення. За необхідності, ви можете використати змінні дані, які будуть автоматично підставлені з замовлення при використанні шаблону. Щоб додати у шаблон змінну, поставте курсор у потрібне місце та виберіть змінну з переліку. Щоб видалити змінну, видаліть відповідний текст у шаблоні.
- Натисніть .
Доступні типи шаблонів:
- Привітання;
- Оплата;
- Доставка;
- Замовлення;
- Відгуки;
- Товари;
- Повернення товару;
- Інше.
Створений шаблон відображатиметься в розділі «Переписка з клієнтами» → «Шаблони повідомлень». Для редагування шаблону натисніть на іконку редагування , внесіть необхідні зміни та натисніть .
Як використати шаблон повідомлення?
- Відкрийте замовлення та натисніть у блоці «Про покупця».
- У вікні, що з’явиться, оберіть тип шаблону та потрібний вам шаблон.
- Натисніть на іконку копіювання щоб скопіювати текст шаблону в буфер обміну, або натисніть на «Viber» чи «Написати», щоб відкрити листування з покупцем у месенджері / листування на сайті. Перед відправкою ви можете відредагувати текст повідомлення.
Також ви можете натиснути «Надіслати реквізити» у блоці «Оплата» в замовленні. У вікні, що відкриється, будуть шаблони повідомлень з типом «Оплата». Використайте шаблон так само, як описано вище.
Шаблони також можна використати в розділі «Переписка з клієнтами». Для цього натисніть та оберіть шаблон, який з’явиться у текстовому полі.
Близькі за темою
Чи отримує покупець повідомлення після оформлення замовлення?