Останнє оновлення: 16.07.2024

    В кабінеті продавця ви можете налаштувати шаблони повідомлень, які ви часто надсилаєте при роботі з замовленнями на маркетплейсі, наприклад, повідомлення з реквізитами для оплати, проханням залишити відгук від покупця, інформацією про доставку тощо.

    Як створити шаблон повідомлення?

    1. У розділі «Переписка з клієнтами» → «Шаблони повідомлень» натисніть Додати шаблон.
    2. Оберіть тип шаблону, введіть заголовок (не відображається для покупця) та текст повідомлення. За необхідності, ви можете використати змінні дані, які будуть автоматично підставлені з замовлення при використанні шаблону. Щоб додати у шаблон змінну, встановіть курсор у потрібному місці в тексті та натисніть на змінну з переліку. Щоб видалити змінну, видаліть відповідний текст у шаблоні.
    3. Натисніть Зберегти.

    Доступні типи шаблонів:

    • Привітання;
    • Оплата;
    • Доставка;
    • Замовлення;
    • Відгуки;
    • Товари;
    • Повернення товару;
    • Інше.

    Створені шаблони відображаються в розділі «Переписка з клієнтами» → «Шаблони повідомлень». Для редагування шаблону натисніть на іконку редагування , внесіть необхідні зміни та збережіть.

    Як використати шаблон повідомлення?

    1. Відкрийте замовлення та натисніть Мої шаблони у блоці «Про покупця».
    2. У вікні, що з’явиться, оберіть тип шаблону та потрібний вам шаблон.
    3. Натисніть на зображення копіювання щоб скопіювати текст шаблону в буфер обміну, або натисніть на «Viber» чи «Написати», щоб відкрити листування з покупцем у месенджері / листування на сайті. Перед відправкою ви можете відредагувати текст повідомлення.

    Також ви можете натиснути «Надіслати реквізити» у блоці «Оплата» в замовленні. У вікні, що відкриється, будуть шаблони повідомлень з типом «Оплата». Використайте шаблон, так само як описано вище.

    Шаблони також можна використати в розділі «Переписка з клієнтами». Для цього натисніть Використати шаблон та оберіть шаблон, який з’явиться у текстовому полі.


    Близькі за темою

    Чи отримує покупець повідомлення після оформлення замовлення?

    < Робота з покупцями
    Чи була інформація корисною?