У налаштуваннях профілю магазину ви можете вказати контактний номер телефону для зв'язку з клієнтами, за яким покупці можуть зв'язатися з вами у разі виникнення запитань або при потребі внести зміни в замовлення. Для цього в розділі «Налаштування» → «Мій магазин» натисніть на кнопку редагування, введіть ваш контактний номер та збережіть.
Можливо додати лише один мобільний або міський номер, у форматі +380 або 0800.
Контактний номер продавця буде вказаний у SMS / Viber повідомленні після оформлення замовлення та відображатиметься в замовленні у кабінеті покупця.
Відповідати на телефонні дзвінки необхідно згідно з вашим графіком роботи.
Додати контактний номер магазину та редагувати його можуть лише власник та адміністратор магазину. У разі отримання скарг від покупців про проблеми зі зв'язком, наприклад, номер недійсний чи продавець не відповідає на дзвінки, опція відображення номера телефону та можливість його редагування буде обмежена до з'ясування обставин та усунення зауважень.
Близькі за темою
Чи отримує покупець повідомлення після оформлення замовлення?
Що робити, якщо покупець не відповідає на дзвінки чи вказаний невірний контактний номер?