Поточний стан рахунку для надання логістичних послуг фулфілменту та доставки в магазини ROZETKA відображається в полі «Логістика» в розділі «Мій баланс». Списання оплати з балансу відбувається відповідно до вартості логістичної послуги. Переглянути проведені операції (транзакції) ви можете у вкладці «Логістика».
Поповнення балансу логістичних послуг
- В кабінеті продавця перейдіть в розділ «Мій баланс» та натисніть «Поповнити рахунок».
- Оберіть пункт «Логістика» та введіть необхідну суму.
- Натисніть «Сплатити» — щоб здійснити онлайн-оплату, або «Рахунок PDF» — для формування рахунку та подальшої оплати за реквізитами.
Для кожного поповнення необхідно формувати новий рахунок на оплату. Якщо ви не оплатили створений рахунок протягом 3-х днів, сформуйте новий та оплатіть його.
Оплатити сформований рахунок ви можете:
- Онлайн в кабінеті продавця. У розділі «Рахунки на оплату» відкрийте вкладку «Логістика» та натисніть на зображення картки в рядку виставленого рахунку. Відкриється вікно, де необхідно заповнити реквізити для оплати та підтвердити транзакцію. Кошти надійдуть на баланс протягом робочого дня.
- В касі банку, через клієнт-банк або через термінал. Кошти надійдуть на рахунок протягом 3-х банківських днів. При оплаті обов’язково вказуйте:
- в полі платник — замовника за договором логістичних послуг;
- в призначенні платежу — номер і дату договору та рахунку на оплату.
Важливо! При заповненні поля «Платник» та «Призначення платежу» перевіряйте правильність введеної інформації перед проведенням оплати.
Оплату від юридичної особи потрібно проводити виключно з реквізитів юридичної особи, замовника за договором логістичних послуг. У разі, якщо з будь-яких причин неможливо здійснити оплату з розрахункового рахунку підприємства, оплату можна провести через відділення банку (платіж по Україні). Оплату слід проводити за вказаними у рахунку реквізитами:
- у рядку платника обов'язково вкажіть юридичну особу (замовника за договором логістичних послуг) через фізичну особу;
- у призначенні платежу обов'язково вкажіть дату та номер рахунку на оплату, номер договору, назву юридичної особи та ЄДРПОУ (ліцензіата).
Після проведення оплати надішліть фото/скан копію квитанції для служби підтримки (тема «Фінанси і документообіг» → «Запитання по балансу магазину»).