Баланс логістичних послуг

Останнє оновлення : 20.06.2024

Поточний стан рахунку для надання логістичних послуг (Фулфілмент, Доставка в магазини ROZETKA, ROZETKA Delivery) відображається в полі «Логістика» в розділі «Мій баланс». Списання оплати з балансу відбувається після надання логістичної послуги. Переглянути проведені операції (транзакції) ви можете у вкладці «Логістика».

Поповнення балансу логістичних послуг

  1. В кабінеті продавця перейдіть в розділ «Мій баланс» та натисніть «Поповнити рахунок».
  2. Оберіть пункт «Логістика» та введіть необхідну суму.
  3. Натисніть «Сплатити», щоб здійснити онлайн-оплату, або «Рахунок PDF», для формування рахунку та подальшої оплати за реквізитами.

Для кожного поповнення необхідно формувати новий рахунок на оплату. Якщо ви не оплатили створений рахунок протягом 3-х днів, сформуйте новий та оплатіть його.

Оплатити сформований рахунок ви можете:

  1. Онлайн. У розділі «Рахунки на оплату» у вкладці «Логістика» натисніть на зображення картки в рядку виставленого рахунку. Відкриється вікно, де необхідно заповнити реквізити для оплати та підтвердити транзакцію. Кошти надійдуть на баланс протягом робочого дня.
  2. В касі банку або через термінал. Кошти надійдуть на рахунок протягом 3-х робочих днів. При оплаті обов’язково вказуйте:
    • в полі платник — замовника за договором логістичних послуг;
    • в призначенні платежу — номер і дату договору та рахунку на оплату.

Оплату від юридичної особи потрібно проводити виключно з реквізитів юридичної особи, замовника за договором логістичних послуг. У разі, якщо з будь-яких причин неможливо здійснити оплату з розрахункового рахунку підприємства, оплату можна провести через відділення банку (платіж по Україні). Оплату слід проводити за вказаними у рахунку реквізитами:

  • у рядку платника обов'язково вкажіть юридичну особу (замовника за договором логістичних послуг) через фізичну особу;
  • у призначенні платежу обов'язково вкажіть дату та номер рахунку на оплату, номер договору, назву юридичної особи та ЄДРПОУ (ліцензіата).

Після проведення оплати надішліть фото/скан копію квитанції для служби підтримки (тема «Фінанси і документообіг» → «Запитання по балансу магазину»).

Чи була інформація корисною?