Миттєва розстрочка та Оплата частинами

Опубліковано : 24.06.2020

Ви можете використовувати сервіси ПриватБанку «Миттєва розстрочка» і «Оплата частинами» для отримання оплати за свої товари.

Для користування сервісами необхідно відкрити розрахунковий рахунок у ПриватБанку, на який відшкодовується вартість товару. Сума надходить на наступний день після проведення оплати на сайті, з вирахуванням комісій.

Для підключення сервісу до товарів, відправте на payment_m@rozetka.com.ua наступну інформацію:

  1. Найменування ФОП / юридичної особи;
  2. Найменування магазину на сайті ROZETKA;
  3. Номер ЄДРПОУ;
  4. Номер поточного рахунку в ПриватБанку;
  5. ПІБ відповідального співробітника;
  6. Контакти: номер мобільного телефону, e-mail;
  7. Максимальна кількість платежів по оплаті частинами (якщо використовуватиметься).

Миттєва розстрочка — дозволяє продавати товари без комісії за сервіс, до 24-х місяців. З вас стягується лише комісія за еквайринг — 1,65%. Для покупця комісія складе 2,9% щомісяця від вартості товару.

Оплата частинами — банк відшкодовує вам вартість товару за вирахуванням комісії за еквайринг (1,65%) та комісії за використання сервісу, розмір якої залежить від терміну кредиту. Покупець в цьому випадку отримує безвідсоткову розстрочку (не сплачує комісію).

Для отримання спеціальних умов по Оплаті Частинами для наших партнерів напишіть листа на payment_m@rozetka.com.ua. У темі вкажіть: «Спеціальні умови по Оплаті частинами».

Робота з замовленнями по Оплаті частинами / Миттєвій розстрочці

Дотримуйтесь порядку обробки замовлення. Щоб перевірити статус оплати, перейдіть в кабінет сервісу https://payparts2.privatbank.ua/ipp/, обов'язково вказавши номер телефону, який використовували при підключенні.

У розділі «Транзакції магазину» перевірте суму і статус оплати. У платежу повинен бути статус «Успіх», якщо вказано інший статус — оплата покупця не пройшла.