Для початку роботи на ROZETKA Маркетплейс необхідно пройти кілька кроків:
- Заповнити заявку.
- Підготувати прайс-лист товарів.
- Підписати договір.
- Активувати магазин.
1. Подача заявки
Заповніть заявку на реєстрацію продавця за допомогою електронної форми продавати на ROZETKA, та вкажіть у відповідних полях необхідну інформацію. Після розгляду заявки, ми зв'яжемося з вами для уточнення деталей і відповімо на питання.
2.Підготовка прайс-листа
Додавання товарів на наш сайт відбувається шляхом синхронізації даних з вашим прайс-листом. Його необхідно підготувати у форматі XML, тому для початку ознайомтесь з нашими вимогами до оформлення товарів і вимогами до XML файлу. Це дозволить розмістити ваші товари на платформі швидко та якісно.
Можливі варіанти створення прайс-листа у форматі XML описані в інструкції про експорт прайс-листа товарів.
3. Укладення договору
З нами можуть співпрацювати юридичні особи та ФОП II-III групи. Для укладення договору:
- створіть майбутню назву магазину і логотип;
- надайте документи, необхідні для юридичної особи або ФОП;
- надайте документи на товари, для продажу яких необхідні дозвільні акти.
Зверніть увагу. Для підписання договору вам необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП). Підписання договору відбувається в системі електронного документообігу «Вчасно».
Після надання всіх документів, вам буде відкритий доступ до особистого кабінету продавця, в якому можна буде завантажити договір, після підписання з нашого боку.
4. Активація магазину
Активація магазину і можливість отримувати замовлення відбувається після поповнення балансу. Сформувати рахунок для оплати ви можете в особистому кабінеті в розділі баланс.
Способи поповнення балансу:
- каса банку;
- термінал;
- система LiqPay.
У призначенні платежу необхідно вказувати номер рахунку, номер і дату договору. Надходження коштів на баланс магазину може займати до 3-х банківських днів.