Як розпочати продаж

Опубліковано : 03.08.2020

Для початку роботи на ROZETKA Маркетплейс необхідно пройти кілька кроків:

  1. Заповнити заявку.
  2. Підготувати прайс-лист товарів.
  3. Підписати договір.
  4. Активувати магазин.

1. Подача заявки

Заповніть заявку на реєстрацію продавця за допомогою електронної форми продавати на ROZETKA, та вкажіть у відповідних полях необхідну інформацію. Після розгляду заявки, ми зв'яжемося з вами для уточнення деталей і відповімо на питання.

2.Підготовка прайс-листа

Додавання товарів на наш сайт відбувається шляхом синхронізації даних з вашим прайс-листом. Його необхідно підготувати у форматі XML, тому для початку ознайомтесь з нашими вимогами до оформлення товарів і вимогами до XML файлу. Це дозволить розмістити ваші товари на платформі швидко та якісно.

Можливі варіанти створення прайс-листа у форматі XML описані в інструкції про експорт прайс-листа товарів.

3. Укладення договору

З нами можуть співпрацювати юридичні особи та ФОП II-III групи. Для укладення договору:

Зверніть увагу. Для підписання договору вам необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП). Підписання договору відбувається в системі електронного документообігу «Вчасно».

Після надання всіх документів, вам буде відкритий доступ до особистого кабінету продавця, в якому можна буде завантажити договір, після підписання з нашого боку.

4. Активація магазину

Активація магазину і можливість отримувати замовлення відбувається після поповнення балансу. Сформувати рахунок для оплати ви можете в особистому кабінеті в розділі баланс.

Способи поповнення балансу:

  • каса банку;
  • термінал;
  • система LiqPay.

У призначенні платежу необхідно вказувати номер рахунку, номер і дату договору. Надходження коштів на баланс магазину може займати до 3-х банківських днів.