Обліковий запис продавця на маркетплейсі ROZETKA має статус, який визначає його функціональні можливості. Поточний статус відображається в кабінеті продавця на панелі управління.
Доступ до платформи автоматично продовжується на один місяць першого числа нового місяця. Історія зміни статусів відображається в налаштуваннях магазину.
Таблиця можливих статусів магазину
Статус магазину |
Статус товарів |
Опис |
Підготовчий |
Немає на сайті |
Присвоюється автоматично під час реєстрації облікового запису магазину. Проходить підготовча робота з додавання товарів та підготовка договору про співпрацю. |
Вимагає верифікації |
Не активні |
Надається доступ до особистого кабінету продавця. Договір про співпрацю готовий та очікує підпису. Товари проходять або вже пройшли модерацію. |
Верифікований |
Не активні |
Договір підписаний і сформований рахунок для поповнення балансу. Для активації магазину необхідно оплатити рахунок. |
Активний |
Активні |
Присвоюється системою автоматично при позитивному балансі магазину. |
Заблокований |
Не активні |
Присвоюється системою автоматично за заборгованість на балансі магазину. Поповніть баланс і магазин буде автоматично активований протягом деякого часу. |
Проблемний |
Не активні |
Тимчасове блокування магазину за порушення правил роботи. |
Призупинений |
Не активні |
Встановлюється:
|
Відключений |
Приховані з сайту ROZETKA |
Встановлюється після розірвання договору про співпрацю. Доступ до облікового запису неможливий, логін та пароль недійсні. |
Близькі за темою
Як призупинити роботу магазину на час відпустки / у разі продажу лише сезонних товарів?
Як активувати магазин після блокування?