На цій сторінці ми зібрали інформацію стосовно повідомлень, які маркетплейс може надсилати вам на e-mail. Ви можете налаштувати потрібний фільтр для вашого поштового клієнта чи переадресацію відповідному співробітнику.
Тема листа |
Зміст повідомлення |
E-mail відправника |
---|---|---|
Безпека |
||
Відновлення пароля |
Повідомлення містить посилання для оновлення пароля до вашого облікового запису на маркетплейсі. |
sales_m@rozetka.com.ua |
Вхід до особистого кабінету з іншої IP-адреси |
Інформаційне попередження про авторизацію до вашого облікового запису з іншої IP-адреси. |
noreply_market@rozetka.com.ua |
Код верифікації |
Код для підтвердження e-mail в налаштуваннях профілю |
noreply_market@rozetka.com.ua |
Товари |
||
Створено нову заявку № |
Інформування щодо створення вами нової заявки на модерацію товарів. |
noreply_market@rozetka.com.ua |
Заявку № – оновлено |
Інформування про те, що заявку на модерацію товарів було оновлено. |
noreply_market@rozetka.com.ua |
Заявку № – взято в роботу |
Інформування про взяття в роботу заявки на модерацію товарів. |
noreply_market@rozetka.com.ua |
Заявку № – відправлено на доопрацювання |
Інформування про те, що заявку на модерацію товарів було відправлено на доопрацювання з указанням причини. |
noreply_market@rozetka.com.ua |
Заявку № – виконано |
Інформування про те, що заявку на модерацію товарів було виконано. До повідомлення прикріплено файл зі списком опрацьованих товарів. |
noreply_market@rozetka.com.ua |
Заявку № – скасовано |
Інформування про те, що заявку на модерацію товарів було скасовано з указанням причини. |
noreply_market@rozetka.com.ua |
Замовлення |
||
Надійшло замовлення № |
Інформування про надходження нового замовлення. |
noreply@rozetka.com.ua |
Терміново! Питання по оплаті за замовлення |
Запит від покупця щодо допомоги з оплатою замовлення. |
sales_m@rozetka.com.ua |
Спливає термін резерву — замовлення не отримано! |
Нагадування про те, що потрібно зв'язатися з покупцем і нагадати йому про отримання замовлення, оскільки термін резерву спливає. |
noreply_market@rozetka.com.ua |
Покупець відмовився при отриманні замовлення |
Інформування про те, що покупець відмовився від замовлення при отриманні. |
noreply@rozetka.com.ua |
Замовлення № __ було скасовано покупцем |
Інформування щодо скасування покупцем замовлення. |
noreply@rozetka.com.ua |
Проблеми в замовленнях |
Інформування про те, що в замовленнях було зафіксовано проблеми. |
noreply_market@rozetka.com.ua |
Замовлення, не взяті в роботу понад 24 години! |
У вашого магазину зафіксовано замовлення, не взяті в роботу понад 24 години. Закликаємо оперативніше опрацьовувати нові замовлення. |
noreply@rozetka.com.ua |
Замовлення було повернено в обробку |
Покупець підтвердив актуальність замовлення, тому ми відновили його в системі, і вам необхідно його опрацювати. |
noreply@rozetka.com.ua |
Замовлення відновлено після дзвінка, комісія списана |
У скасованому замовлені вашого магазину було змінено статус на «Замовлення виконано» після підтвердження від покупця, і за цим замовленням було списано комісію. |
sales_m@rozetka.com.ua |
Нова заявка на повернення товару |
Ви отримали нову заявку на повернення товару. |
noreply@rozetka.com.ua |
Заявки на повернення, неопрацьовані понад 2 дні |
Повідомлення про те, що вам необхідно опрацювати заявки на повернення товару, що не були опрацьовані протягом 2 днів. |
noreply@rozetka.com.ua |
Листування |
||
Нове повідомлення |
Інформування про надходження нового повідомлення, яке можна переглянути в особистому кабінеті. |
sales_m@rozetka.com.ua |
Нове запитання |
Інформування про надходження нового запитання від покупця, яке можна переглянути в особистому кабінеті. |
sales_m@rozetka.com.ua |
Нове запитання у картці товару |
Інформування про надходження нового запитання на сторінці товару на сайті. |
noreply@rozetka.com.ua |
Нові запитання в картках товарів |
Інформування про надходження декількох нових запитань на сторінках товарів на сайті. |
noreply@rozetka.com.ua |
Нове повідомлення від ROZETKA |
Інформування про надходження нового повідомлення від команди ROZETKA. |
noreply@rozetka.com.ua |
Надійшла нова відповідь на питання про ваш товар |
Інформування про нову відповідь на питання про ваш товар. |
noreply@rozetka.com.ua |
Неопрацьовані повідомлення від клієнтів |
Інформування про те, що у вашому магазині зафіксовано неопрацьовані повідомлення від клієнтів з переліком цих повідомлень. Закликаємо оперативніше опрацьовувати нові повідомлення. |
noreply@rozetka.com.ua |
Відгуки |
||
Новий відгук про товар |
Повідомлення про надходження нового відгуку про ваші товари. |
noreply@rozetka.com.ua |
Вам надійшли нові відгуки/надійшов новий відгук про магазин |
Повідомлення про надходження нових відгуків/нового відгуку про ваш магазин. |
noreply@rozetka.com.ua |
Нова відповідь на відгук про товар |
Інформування про нову відповідь на відгук про ваш товар. |
noreply@rozetka.com.ua |
Відповідь на ваш запит про оскарження відгуку відкладено |
Інформування про відкладення запиту на оскарження відгуку. |
sales_m@rozetka.com.ua |
Відповідь на ваш запит про оскарження відгуку вирішено |
Інформування про вирішення запиту на оскарження відгуку. |
sales_m@rozetka.com.ua |
Відповідь на ваш запит про оскарження відгуку відхилено |
Інформування про відхилення запиту на оскарження відгуку. |
sales_m@rozetka.com.ua |
Відгук про ваш магазин заблоковано |
Інформування про блокування відгуку про ваш магазин. |
sales_m@rozetka.com.ua |
Вашу відповідь на відгук заблоковано |
Інформування про те, що вашу відповідь на відгук заблоковано. |
sales_m@rozetka.com.ua |
Відгук про ваш товар перенесено |
Інформування про те, що відгук про ваш товар перенесено до відгуків про продавця. |
sales_m@rozetka.com.ua |
Баланс |
||
Рахунок номер __ за послуги згідно договору __ |
У повідомленні надіслано файл з рахунком для оплати послуг. |
b2c@rozetka.com.ua |
Ваш баланс поповнено |
Інформування про те, що ваш баланс поповнено. |
noreply@rozetka.com.ua |
Ваш баланс скоро буде вичерпано |
Нагадування поповнити баланс магазину, щоб уникнути заборгованості. |
noreply_market@rozetka.com.ua |
Баланс вашого рахунку став від'ємним |
Баланс вашого рахунку став від'ємним і розпочато кредитний період (7 днів). Рекомендовано поповнити рахунок до того, як товари стануть недоступні на сайті. |
noreply@rozetka.com.ua |
У вас залишився 1 день кредитного періоду |
Інформування про те, що через 24 години спливає кредитний період, після чого акаунт буде заблоковано, а товари стануть недоступні для замовлення на сайті, якщо рахунок не буде поповнено. |
noreply@rozetka.com.ua |
ROZETKA Маркетплейс: Увага! Ваш акаунт заблоковано |
Інформування про те, що ваш акаунт заблоковано через від'ємний баланс. |
noreply@rozetka.com.ua |
Рекламний кабінет |
||
Завтра останній день дії деяких ваших рекламних оголошень |
Інформування про те, що спливає термін дії деяких ваших рекламних оголошень, які можна продовжити за потреби оновивши в них дати завершення. |
noreply@rozetka.com.ua |
Рекламу деяких ваших товарів призупинено |
Інформування про призупинення реклами ваших товарів, оскільки вичерпано денний ліміт, наступного дня реклама відновиться автоматично. |
noreply@rozetka.com.ua |
На вашому рекламному рахунку закінчилися кошти |
Це повідомлення нагадує поповнити рекламний рахунок, щоб не припиняти рекламу ваших товарів. |
noreply@rozetka.com.ua |
Нагадування про завершення рекламної кампанії |
Інформування про те, що спливає термін дії деяких ваших рекламних кампаній, які можна продовжити за потреби оновивши в них дати завершення. |
noreply@rozetka.com.ua |
Призупинення реклами товару через зміну мінімальної ставки в категорії |
Інформування про призупинення реклами ваших товарів, оскільки відбулись зміни мінімальної ставки в категорії. Для того, щоб товари знову рекламувалися, необхідно відредагувати поточну ставку. |
noreply@rozetka.com.ua |
Призупинення реклами товарів, яких немає в наявності |
Інформування про призупинення реклами ваших товарів, оскільки їх більше немає в наявності. Необхідно буде активувати рекламу товарів, коли вони знову будуть в наявності. |
noreply@rozetka.com.ua |
Інше |
||
Звіт з продажів за _ згідно договору _ |
Сформовано звіт з продажів за попередній місяць, який ви можете переглянути у вкладеному файлі або в кабінеті продавця. |
noreply@rozetka.com.ua |
Акт-звіт про надання послуг/продаж товарів |
Ви отримали Повідомлення інформує про відправлення акту на погодження. Потрібно перейти в особистий кабінет для ознайомлення та підписати документ в сервісі електронного документообігу Вчасно. |
b2c@rozetka.com.ua |
Ваш магазин активовано |
Інформування про активацію магазину. |
noreply@rozetka.com.ua |
Помилка автофіскалізації чека |
Повідомлення про помилку при спробі автоматичної фіскалізації чека до фулфілмент замовлення. |
noreply@rozetka.com.ua |
Оновлення API ключа |
Інформування про необхідність оновлення API ключа Нової пошти для подальшої коректної обробки замовлень. |
noreply@rozetka.com.ua |
Відкритий доступ до створення ТТН Укрпошти від юридичної особи |
В кабінеті продавця в модулі «Укрпошта» були додані дані юридичної особи для створення відправлень. Укрпошта зареєструвала юридичну особу у своєму довіднику, і тепер при створенні відправлення ви можете обрати відправником юридичну особу. |
noreply@rozetka.com.ua |