Останнє оновлення: 20.09.2024

    На цій сторінці ми зібрали інформацію стосовно повідомлень, які маркетплейс може надсилати вам на e-mail. Ви можете налаштувати потрібний фільтр для вашого поштового клієнта чи переадресацію відповідному співробітнику.

    Тема листа

    Зміст повідомлення

    E-mail відправника

    Безпека

    Відновлення пароля

    Повідомлення містить посилання для оновлення пароля до вашого облікового запису на маркетплейсі.

    sales_m@rozetka.com.ua

    Вхід до особистого кабінету з іншої IP-адреси

    Інформаційне попередження про авторизацію до вашого облікового запису з іншої IP-адреси.

    noreply_market@rozetka.com.ua

    Код верифікації

    Код для підтвердження e-mail в налаштуваннях профілю

    noreply_market@rozetka.com.ua

    Товари

    Створено нову заявку №

    Інформування щодо створення вами нової заявки на модерацію товарів.

    noreply_market@rozetka.com.ua

    Заявку № – оновлено

    Інформування про те, що заявку на модерацію товарів було оновлено.

    noreply_market@rozetka.com.ua

    Заявку № – взято в роботу

    Інформування про взяття в роботу заявки на модерацію товарів.

    noreply_market@rozetka.com.ua

    Заявку №  – відправлено ​​на доопрацювання

    Інформування про те, що заявку на модерацію товарів було відправлено на доопрацювання з указанням причини.

    noreply_market@rozetka.com.ua


    Заявку №  – виконано

    Інформування про те, що заявку на модерацію товарів було виконано. До повідомлення прикріплено файл зі списком опрацьованих товарів.

    noreply_market@rozetka.com.ua

    Заявку №  – скасовано

    Інформування про те, що заявку на модерацію товарів було скасовано з указанням причини.

    noreply_market@rozetka.com.ua

    Замовлення

    Надійшло замовлення №

    Інформування про надходження нового замовлення.

    noreply@rozetka.com.ua

    Терміново! Питання по оплаті за замовлення

    Запит від покупця щодо допомоги з оплатою замовлення.

    sales_m@rozetka.com.ua

    Спливає термін резерву — замовлення не отримано!

    Нагадування про те, що потрібно зв'язатися з покупцем і нагадати йому про отримання замовлення, оскільки термін резерву спливає.

    noreply_market@rozetka.com.ua

    Покупець відмовився при отриманні замовлення

    Інформування про те, що покупець відмовився від замовлення при отриманні.

    noreply@rozetka.com.ua

    Замовлення № __ було скасовано покупцем

    Інформування щодо скасування покупцем замовлення.

    noreply@rozetka.com.ua

    Проблеми в замовленнях

    Інформування про те, що в замовленнях було зафіксовано проблеми.

    noreply_market@rozetka.com.ua

    Замовлення, не взяті в роботу понад 24 години!

    У вашого магазину зафіксовано замовлення, не взяті в роботу понад 24 години. Закликаємо оперативніше опрацьовувати нові замовлення.

    noreply@rozetka.com.ua

    Замовлення було повернено в обробку

    Покупець підтвердив актуальність замовлення, тому ми відновили його в системі, і вам необхідно його опрацювати.

    noreply@rozetka.com.ua

    Замовлення відновлено після дзвінка, комісія списана

    У скасованому замовлені вашого магазину було змінено статус на «Замовлення виконано» після підтвердження від покупця, і за цим замовленням було списано комісію.

    sales_m@rozetka.com.ua

    Нова заявка на повернення товару

    Ви отримали нову заявку на повернення товару.

    noreply@rozetka.com.ua

    Заявки на повернення, неопрацьовані понад 2 дні

    Повідомлення про те, що вам необхідно опрацювати заявки на повернення товару, що не були опрацьовані протягом 2 днів.

    noreply@rozetka.com.ua

    Листування

    Нове повідомлення

    Інформування про надходження нового повідомлення, яке можна переглянути в особистому кабінеті.

    sales_m@rozetka.com.ua

    Нове запитання

    Інформування про надходження нового запитання від покупця, яке можна переглянути в особистому кабінеті.

    sales_m@rozetka.com.ua

    Нове запитання у картці товару

    Інформування про надходження нового запитання на сторінці товару на сайті.

    noreply@rozetka.com.ua

    Нові запитання в картках товарів

    Інформування про надходження декількох нових запитань на сторінках товарів на сайті.

    noreply@rozetka.com.ua

    Нове повідомлення від ROZETKA

    Інформування про надходження нового повідомлення від команди ROZETKA.

    noreply@rozetka.com.ua

    Надійшла нова відповідь на питання про ваш товар

    Інформування про нову відповідь на питання про ваш товар.

    noreply@rozetka.com.ua

    Неопрацьовані повідомлення від клієнтів

    Інформування про те, що у вашому магазині зафіксовано неопрацьовані повідомлення від клієнтів з переліком цих повідомлень. Закликаємо оперативніше опрацьовувати нові повідомлення.

    noreply@rozetka.com.ua

    Відгуки

    Новий відгук про товар

    Повідомлення про надходження нового відгуку про ваші товари.

    noreply@rozetka.com.ua

    Вам надійшли нові відгуки/надійшов новий відгук про магазин

    Повідомлення про надходження нових відгуків/нового відгуку про ваш магазин.

    noreply@rozetka.com.ua

    Нова відповідь на відгук про товар

    Інформування про нову відповідь на відгук про ваш товар.

    noreply@rozetka.com.ua

    Відповідь на ваш запит про оскарження відгуку відкладено

    Інформування про відкладення запиту на оскарження відгуку.

    sales_m@rozetka.com.ua

    Відповідь на ваш запит про оскарження відгуку вирішено

    Інформування про вирішення запиту на оскарження відгуку.

    sales_m@rozetka.com.ua

    Відповідь на ваш запит про оскарження відгуку відхилено

    Інформування про відхилення запиту на оскарження відгуку.

    sales_m@rozetka.com.ua

    Відгук про ваш магазин заблоковано

    Інформування про блокування відгуку про ваш магазин.

    sales_m@rozetka.com.ua

    Вашу відповідь на відгук заблоковано

    Інформування про те, що вашу відповідь на відгук заблоковано.

    sales_m@rozetka.com.ua

    Відгук про ваш товар перенесено

    Інформування про те, що відгук про ваш товар перенесено до відгуків про продавця.

    sales_m@rozetka.com.ua

    Баланс

    Рахунок номер __ за послуги згідно договору __

    У повідомленні надіслано файл з рахунком для оплати послуг.

    b2c@rozetka.com.ua

    Ваш баланс поповнено

    Інформування про те, що ваш баланс поповнено.

    noreply@rozetka.com.ua

    Ваш баланс скоро буде вичерпано

    Нагадування поповнити баланс магазину, щоб уникнути заборгованості.

    noreply_market@rozetka.com.ua

    Баланс вашого рахунку став від'ємним

    Баланс вашого рахунку став від'ємним і розпочато кредитний період (7 днів). Рекомендовано поповнити рахунок до того, як товари стануть недоступні на сайті.

    noreply@rozetka.com.ua

    У вас залишився 1 день кредитного періоду

    Інформування про те, що через 24 години спливає кредитний період, після чого акаунт буде заблоковано, а товари стануть недоступні для замовлення на сайті, якщо рахунок не буде поповнено.

    noreply@rozetka.com.ua

    ROZETKA Маркетплейс: Увага! Ваш акаунт заблоковано

    Інформування про те, що ваш акаунт заблоковано через від'ємний баланс.

    noreply@rozetka.com.ua

    Рекламний кабінет

    Завтра останній день дії деяких ваших рекламних оголошень

    Інформування про те, що спливає термін дії деяких ваших рекламних оголошень, які можна продовжити за потреби оновивши в них дати завершення.

    noreply@rozetka.com.ua

    Рекламу деяких ваших товарів призупинено

    Інформування про призупинення реклами ваших товарів, оскільки вичерпано денний ліміт, наступного дня реклама відновиться автоматично.

    noreply@rozetka.com.ua

    На вашому рекламному рахунку закінчилися кошти

    Це повідомлення нагадує поповнити рекламний рахунок, щоб не припиняти рекламу ваших товарів.

    noreply@rozetka.com.ua

    Нагадування про завершення рекламної кампанії

    Інформування про те, що спливає термін дії деяких ваших рекламних кампаній, які можна продовжити за потреби оновивши в них дати завершення.

    noreply@rozetka.com.ua

    Призупинення реклами товару через зміну мінімальної ставки в категорії

    Інформування про призупинення реклами ваших товарів, оскільки відбулись зміни мінімальної ставки в категорії. Для того, щоб товари знову рекламувалися, необхідно відредагувати поточну ставку.

    noreply@rozetka.com.ua

    Призупинення реклами товарів, яких немає в наявності

    Інформування про призупинення реклами ваших товарів, оскільки їх більше немає в наявності. Необхідно буде активувати рекламу товарів, коли вони знову будуть в наявності.

    noreply@rozetka.com.ua

    Інше

    Звіт з продажів за _ згідно договору _

    Сформовано звіт з продажів за попередній місяць, який ви можете переглянути у вкладеному файлі або в кабінеті продавця.

    noreply@rozetka.com.ua

    Акт-звіт про надання послуг/продаж товарів

    Ви отримали Повідомлення інформує про відправлення акту на погодження. Потрібно перейти в особистий кабінет для ознайомлення та підписати документ в сервісі електронного документообігу Вчасно.

    b2c@rozetka.com.ua

    Ваш магазин активовано

    Інформування про активацію магазину.

    noreply@rozetka.com.ua

    Помилка автофіскалізації чека

    Повідомлення про помилку при спробі автоматичної фіскалізації чека до фулфілмент замовлення.

    noreply@rozetka.com.ua

    Оновлення API ключа

    Інформування про необхідність оновлення API ключа Нової пошти для подальшої коректної обробки замовлень.

    noreply@rozetka.com.ua

    Відкритий доступ до створення ТТН Укрпошти від юридичної особи

    В кабінеті продавця в модулі «Укрпошта» були додані дані юридичної особи для створення відправлень. Укрпошта зареєструвала юридичну особу у своєму довіднику, і тепер при створенні відправлення ви можете обрати відправником юридичну особу.

    noreply@rozetka.com.ua

    < Управління акаунтом
    Чи була інформація корисною?