E-mail повідомлення від маркетплейсу

Останнє оновлення : 20.09.2024

На цій сторінці ми зібрали інформацію стосовно повідомлень, які маркетплейс може надсилати вам на e-mail. Ви можете налаштувати потрібний фільтр для вашого поштового клієнта чи переадресацію відповідному співробітнику.

Тема листа

Зміст повідомлення

E-mail відправника

Безпека

Відновлення пароля

Повідомлення містить посилання для оновлення пароля до вашого облікового запису на маркетплейсі.

sales_m@rozetka.com.ua

Вхід до особистого кабінету з іншої IP-адреси

Інформаційне попередження про авторизацію до вашого облікового запису з іншої IP-адреси.

noreply_market@rozetka.com.ua

Код верифікації

Код для підтвердження e-mail в налаштуваннях профілю

noreply_market@rozetka.com.ua

Товари

Створено нову заявку №

Інформування щодо створення вами нової заявки на модерацію товарів.

noreply_market@rozetka.com.ua

Заявку № – оновлено

Інформування про те, що заявку на модерацію товарів було оновлено.

noreply_market@rozetka.com.ua

Заявку № – взято в роботу

Інформування про взяття в роботу заявки на модерацію товарів.

noreply_market@rozetka.com.ua

Заявку №  – відправлено ​​на доопрацювання

Інформування про те, що заявку на модерацію товарів було відправлено на доопрацювання з указанням причини.

noreply_market@rozetka.com.ua


Заявку №  – виконано

Інформування про те, що заявку на модерацію товарів було виконано. До повідомлення прикріплено файл зі списком опрацьованих товарів.

noreply_market@rozetka.com.ua

Заявку №  – скасовано

Інформування про те, що заявку на модерацію товарів було скасовано з указанням причини.

noreply_market@rozetka.com.ua

Замовлення

Надійшло замовлення №

Інформування про надходження нового замовлення.

noreply@rozetka.com.ua

Терміново! Питання по оплаті за замовлення

Запит від покупця щодо допомоги з оплатою замовлення.

sales_m@rozetka.com.ua

Спливає термін резерву — замовлення не отримано!

Нагадування про те, що потрібно зв'язатися з покупцем і нагадати йому про отримання замовлення, оскільки термін резерву спливає.

noreply_market@rozetka.com.ua

Покупець відмовився при отриманні замовлення

Інформування про те, що покупець відмовився від замовлення при отриманні.

noreply@rozetka.com.ua

Замовлення № __ було скасовано покупцем

Інформування щодо скасування покупцем замовлення.

noreply@rozetka.com.ua

Проблеми в замовленнях

Інформування про те, що в замовленнях було зафіксовано проблеми.

noreply_market@rozetka.com.ua

Замовлення, не взяті в роботу понад 24 години!

У вашого магазину зафіксовано замовлення, не взяті в роботу понад 24 години. Закликаємо оперативніше опрацьовувати нові замовлення.

noreply@rozetka.com.ua

Замовлення було повернено в обробку

Покупець підтвердив актуальність замовлення, тому ми відновили його в системі, і вам необхідно його опрацювати.

noreply@rozetka.com.ua

Замовлення відновлено після дзвінка, комісія списана

У скасованому замовлені вашого магазину було змінено статус на «Замовлення виконано» після підтвердження від покупця, і за цим замовленням було списано комісію.

sales_m@rozetka.com.ua

Нова заявка на повернення товару

Ви отримали нову заявку на повернення товару.

noreply@rozetka.com.ua

Заявки на повернення, неопрацьовані понад 2 дні

Повідомлення про те, що вам необхідно опрацювати заявки на повернення товару, що не були опрацьовані протягом 2 днів.

noreply@rozetka.com.ua

Листування

Нове повідомлення

Інформування про надходження нового повідомлення, яке можна переглянути в особистому кабінеті.

sales_m@rozetka.com.ua

Нове запитання

Інформування про надходження нового запитання від покупця, яке можна переглянути в особистому кабінеті.

sales_m@rozetka.com.ua

Нове запитання у картці товару

Інформування про надходження нового запитання на сторінці товару на сайті.

noreply@rozetka.com.ua

Нові запитання в картках товарів

Інформування про надходження декількох нових запитань на сторінках товарів на сайті.

noreply@rozetka.com.ua

Нове повідомлення від ROZETKA

Інформування про надходження нового повідомлення від команди ROZETKA.

noreply@rozetka.com.ua

Надійшла нова відповідь на питання про ваш товар

Інформування про нову відповідь на питання про ваш товар.

noreply@rozetka.com.ua

Неопрацьовані повідомлення від клієнтів

Інформування про те, що у вашому магазині зафіксовано неопрацьовані повідомлення від клієнтів з переліком цих повідомлень. Закликаємо оперативніше опрацьовувати нові повідомлення.

noreply@rozetka.com.ua

Відгуки

Новий відгук про товар

Повідомлення про надходження нового відгуку про ваші товари.

noreply@rozetka.com.ua

Вам надійшли нові відгуки/надійшов новий відгук про магазин

Повідомлення про надходження нових відгуків/нового відгуку про ваш магазин.

noreply@rozetka.com.ua

Нова відповідь на відгук про товар

Інформування про нову відповідь на відгук про ваш товар.

noreply@rozetka.com.ua

Відповідь на ваш запит про оскарження відгуку відкладено

Інформування про відкладення запиту на оскарження відгуку.

sales_m@rozetka.com.ua

Відповідь на ваш запит про оскарження відгуку вирішено

Інформування про вирішення запиту на оскарження відгуку.

sales_m@rozetka.com.ua

Відповідь на ваш запит про оскарження відгуку відхилено

Інформування про відхилення запиту на оскарження відгуку.

sales_m@rozetka.com.ua

Відгук про ваш магазин заблоковано

Інформування про блокування відгуку про ваш магазин.

sales_m@rozetka.com.ua

Вашу відповідь на відгук заблоковано

Інформування про те, що вашу відповідь на відгук заблоковано.

sales_m@rozetka.com.ua

Відгук про ваш товар перенесено

Інформування про те, що відгук про ваш товар перенесено до відгуків про продавця.

sales_m@rozetka.com.ua

Баланс

Рахунок номер __ за послуги згідно договору __

У повідомленні надіслано файл з рахунком для оплати послуг.

b2c@rozetka.com.ua

Ваш баланс поповнено

Інформування про те, що ваш баланс поповнено.

noreply@rozetka.com.ua

Ваш баланс скоро буде вичерпано

Нагадування поповнити баланс магазину, щоб уникнути заборгованості.

noreply_market@rozetka.com.ua

Баланс вашого рахунку став від'ємним

Баланс вашого рахунку став від'ємним і розпочато кредитний період (7 днів). Рекомендовано поповнити рахунок до того, як товари стануть недоступні на сайті.

noreply@rozetka.com.ua

У вас залишився 1 день кредитного періоду

Інформування про те, що через 24 години спливає кредитний період, після чого акаунт буде заблоковано, а товари стануть недоступні для замовлення на сайті, якщо рахунок не буде поповнено.

noreply@rozetka.com.ua

ROZETKA Маркетплейс: Увага! Ваш акаунт заблоковано

Інформування про те, що ваш акаунт заблоковано через від'ємний баланс.

noreply@rozetka.com.ua

Рекламний кабінет

Завтра останній день дії деяких ваших рекламних оголошень

Інформування про те, що спливає термін дії деяких ваших рекламних оголошень, які можна продовжити за потреби оновивши в них дати завершення.

noreply@rozetka.com.ua

Рекламу деяких ваших товарів призупинено

Інформування про призупинення реклами ваших товарів, оскільки вичерпано денний ліміт, наступного дня реклама відновиться автоматично.

noreply@rozetka.com.ua

На вашому рекламному рахунку закінчилися кошти

Це повідомлення нагадує поповнити рекламний рахунок, щоб не припиняти рекламу ваших товарів.

noreply@rozetka.com.ua

Нагадування про завершення рекламної кампанії

Інформування про те, що спливає термін дії деяких ваших рекламних кампаній, які можна продовжити за потреби оновивши в них дати завершення.

noreply@rozetka.com.ua

Призупинення реклами товару через зміну мінімальної ставки в категорії

Інформування про призупинення реклами ваших товарів, оскільки відбулись зміни мінімальної ставки в категорії. Для того, щоб товари знову рекламувалися, необхідно відредагувати поточну ставку.

noreply@rozetka.com.ua

Призупинення реклами товарів, яких немає в наявності

Інформування про призупинення реклами ваших товарів, оскільки їх більше немає в наявності. Необхідно буде активувати рекламу товарів, коли вони знову будуть в наявності.

noreply@rozetka.com.ua

Інше

Звіт з продажів за _ згідно договору _

Сформовано звіт з продажів за попередній місяць, який ви можете переглянути у вкладеному файлі або в кабінеті продавця.

noreply@rozetka.com.ua

Акт-звіт про надання послуг/продаж товарів

Ви отримали Повідомлення інформує про відправлення акту на погодження. Потрібно перейти в особистий кабінет для ознайомлення та підписати документ в сервісі електронного документообігу Вчасно.

b2c@rozetka.com.ua

Ваш магазин активовано

Інформування про активацію магазину.

noreply@rozetka.com.ua

Помилка автофіскалізації чека

Повідомлення про помилку при спробі автоматичної фіскалізації чека до фулфілмент замовлення.

noreply@rozetka.com.ua

Оновлення API ключа

Інформування про необхідність оновлення API ключа Нової пошти для подальшої коректної обробки замовлень.

noreply@rozetka.com.ua

Відкритий доступ до створення ТТН Укрпошти від юридичної особи

В кабінеті продавця в модулі «Укрпошта» були додані дані юридичної особи для створення відправлень. Укрпошта зареєструвала юридичну особу у своєму довіднику, і тепер при створенні відправлення ви можете обрати відправником юридичну особу.

noreply@rozetka.com.ua

Чи була інформація корисною?