Безпека облікового запису

Останнє оновлення : 14.10.2024

Ми відповідально ставимося до безпеки вашого акаунту і не надаємо дані третім особам. Щоб забезпечити захист вашого облікового запису, наполегливо рекомендуємо використовувати унікальний складний пароль та дотримуватись наступних правил при формуванні пароля:

  • пароль повинен містити від 6 до 16 символів;
  • пароль повинен містити хоча б одну букву та/або одну велику букву;
  • пароль повинен містити лише латинські літери;
  • пароль повинен містити хоча б одну цифру або спеціальний символ @$!%*?&;
  • пароль повинен відрізнятися від загальних або легко вгадуваних паролів, наприклад: 12345q, 123456, qwerty1, 1q2w3e4r тощо;
  • пароль повинен відрізнятися від логіну чи паролю від вашої електронної пошти.

Як забезпечити безпеку облікового запису

Контролюйте актуальність даних, які необхідні для входу до облікового запису та для відновлення доступу до нього. За необхідності ви можете змінити e-mail чи пароль до облікового запису в розділі «Налаштування» → «Мій профіль».

З метою підвищення безпеки особистого кабінету продавця, ми рекомендуємо змінювати пароль до вашого облікового запису кожні 6 місяців.

Якщо вам необхідно надати доступ співробітникам вашої компанії не передавайте їм логін та пароль від вашого акаунту, а додайте їх як менеджера магазину. Якщо співробітник залишає свою посаду, видаляйте профіль менеджера, щоб унеможливити доступ до ваших даних.

Зверніть увагу! Заборонено передавати інформацію для доступу до вашого облікового запису третім особам. У разі порушення даної умови адміністрація маркетплейсу не несе відповідальності за можливі наслідки, а також ваш магазин може бути заблоковано.

Двофакторна автентифікація

Зверніть увагу! Функціонал працює в тестовому режимі та доступний не всім продавцям маркетплейсу. Про надання доступу всім користувачам ми повідомимо додатково.

Двофакторна автентифікація (двоетапна перевірка) – це додатковий рівень безпеки, який дозволяє захистити ваш обліковий запис від несанкціонованого доступу. Керувати налаштуванням двофакторної авторизації ви можете в розділі «Налаштування» → «Мій профіль». Для цього натисніть на кнопку редагування у полі «Двофакторна автентифікація» та виберіть один зі способів підтвердження:

  1. По номеру телефону.
    Коли ви авторизуєтесь в кабінеті продавця, спочатку введіть свій логін та пароль, а потім код, який ми надішлемо вам в SMS повідомленні.
  2. За допомогою програми автентифікації Google Authenticator.
    На вашому мобільному пристрої має бути встановлений застосунок Google Authenticator та пов’язаний з вашим обліковим записом.

Інструкція з налаштування двофакторної автентифікації з Google Authenticator.

X
  1. Переконайтеся, що додаток Google Authenticator встановлено на вашому мобільному пристрої. Якщо додаток не встановлено, завантажте його. Застосунок для iOS ↗ / Застосунок для Android ↗.
  2. На ваш email, зазначений у налаштуваннях профілю особистого кабінету, надіслано QR-код, щоб зв’язати ваш акаунт з додатком «Google Authenticator».
  3. Відкрийте додаток «Google Authenticator» на вашому пристрої:
    • Натисніть «Додати акаунт» (значок «плюс»).
    • Оберіть опцію «Сканувати QR-код» та відскануйте код, надісланий вам на email.
    • Після сканування QR-коду в додатку «Google Authenticator» з’явиться шестизначний код.
  4. Натисніть кнопку «Перевірити підключення».
  5. Введіть отриманий шестизначний код.

Сповіщення про вхід до особистого кабінету з іншої IP-адреси

При здійсненні входу до вашого облікового запису з іншої (нетипової) IP-адреси, ви отримаєте сповіщення на e-mail з інформацією про дату, час, IP-адресу, браузер та пристрій, з якого було здійснено доступ. Якщо це були ви, не потрібно нічого робити. Якщо ж ні, перейдіть до особистого кабінету в розділ «Налаштування» → «Мій профіль» та змініть пароль до вашого облікового запису.

Відновлення доступу до облікового запису

  1. Якщо ви забули пароль, але пам'ятаєте логін: на сторінці авторизації натисніть «Відновити пароль». Необхідна інформація для відновлення доступу буде відправлена на e-mail, вказаний при реєстрації.
  2. Якщо ви забули пароль та логін:
    • зателефонуйте на лінію інформаційної служби для продавців (044) 503-03-03, повідомте назву вашого магазину на маркетплейсі або найменування ФОП/юридичної особи. Вам нададуть консультацію для відновлення доступу.
    • або
    • напишіть відповідне звернення у відповідь на раніше отримане повідомлення від служби підтримки. Вам надійде відповідь на e-mail, який вказаний в договорі про співпрацю. Напишіть відповідь з цієї адреси для підтвердження ідентифікації. Після цього вам надішлють актуальний логін та пароль для входу в особистий кабінет продавця.

Близькі за темою

Як зв'язатись з менеджером підтримки?

Чи була інформація корисною?