У розділі «Налаштування» → «Мій профіль» відображаються основні дані про користувача. Кожен менеджер магазину може редагувати свою інформацію: e-mail, номер телефону, пароль, та обрати мову інтерфейсу. Для цього потрібно натиснути на зображення олівця навпроти потрібного пункту та внести зміни.
Самостійно змінити ім'я/прізвище профілю неможливо. Щоб редагувати цю інформацію зверніться в службу підтримки за темою «Акаунт, особистий кабінет, API» → «Зміна даних про продавця і в роботі магазину».
Налаштування сповіщень
У розділі «Налаштування» → «Налаштування сповіщень» ви можете керувати повідомленнями, які будуть надходити в кабінеті продавця (web сповіщення), в мобільному застосунку продавця, в месенджері Telegram та на електронну пошту. Для кожного менеджера магазину типи сповіщень налаштовуються окремо. Щоб увімкнути сповіщення встановіть позначку в рядку відповідного типу сповіщення, щоб вимкнути — приберіть позначку.
На телефон сповіщення про нове замовлення можна отримувати в мобільному застосунку продавця та в Telegram. Сповіщеннями, які надходять в мобільному додатку продавця, можливо керувати лише безпосередньо в застосунку: розділ Меню → Налаштування → Сповіщення. Щоб отримувати сповіщення в Telegram необхідно пройти авторизацію та активувати бота.
Залежно від ролі користувача, доступні різні канали та типи сповіщень:
- — web сповіщення в кабінеті продавця;
- — push-повідомлення в мобільному застосунку продавця;
- — повідомлення в Telegram боті;
- — повідомлення на електронну пошту.
Власник | Адміністратор | Менеджер з обробки замовлень | Контент менеджер | Менеджер з фінансів | |
Замовлення | |||||
Нове замовлення | - | - | |||
Скасування замовлення покупцем | - | - | |||
Повернення замовлення в обробку | - | - | |||
Відновлення замовлення після дзвінка (перевірені адміністратором замовлення) | - | - | |||
Необроблені протягом 24 годин замовлення | - | - | |||
Нова заявка на повернення товару | |||||
Заявки на повернення, неопрацьовані понад 2 дні | - | - | |||
Проблеми в замовленнях | |||||
Нотифікація про помилки автофіскалізації чека | - | - | |||
Скасування замовлення при отриманні | - | - | |||
Моя переписка | |||||
Нове запитання про товар | |||||
Нове запитання продавцю | |||||
Нове повідомлення | |||||
Про звернення в Call Center | |||||
Нове повідомлення від ROZETKA | |||||
Товари | |||||
Створення заявки | - | - | |||
Оновлення заявки | - | - | |||
Скасування заявки | - | - | |||
Заявку відправлено на доопрацювання | - | - | |||
Заявку виконано | - | - | |||
Заявку взято в роботу | - | - | |||
Баланс | |||||
Зарахування коштів на рахунок | - | - | - | - | |
Закінчення кредитного періоду | - | - | |||
Баланс вашого рахунку став від'ємним | - | - | |||
Новий рахунок на оплату послуг | - | - | |||
Відгуки | |||||
Нова відповідь на відгук про магазин | |||||
Нові відгуки про магазин | |||||
Блокування вашої відповіді на відгук | |||||
Новий відгук про товар | |||||
Блокування відгуку про ваш магазин | |||||
Рекламний кабінет | |||||
На вашому рекламному рахунку закінчилися кошти | - | - | - | ||
Нагадування про завершення рекламної кампанії | - | - | - | ||
Призупинення реклами товару через зміну мінімальної ставки в категорії | - | - | - | ||
Призупинення реклами товарів, яких немає в наявності | - | - | - | ||
Призупинення реклами товарів через вичерпання денного ліміту кампанії | - | - | - | ||
Завтра останній день дії деяких ваших рекламних оголошень | - | - | - |
Дизайн кабінету продавця
Для кабінету продавця доступні дві теми на вибір: темна (встановлена стандартно) та світла. Щоб змінити колір теми натисніть на ім'я користувача в правому верхньому куті екрана та виберіть бажаний дизайн.