Рус Укр

Способи та служби доставки

Способи та служби доставки

Останнє оновлення : 02.07.2021

На сторінці кожного товару вказані можливі способи його доставки. Спочатку у товарів вказані два способи доставки — «Кур’єром Нової Пошти», «Самовивіз з Нової Пошти» та вартість доставки — «за тарифом перевізника».

Ви можете запропонувати покупцям додаткові варіанти доставки:

  • самовивіз з відділення Укрпошти;
  • самовивіз з відділення Justin;
  • самовивіз з відділення Meests Express;
  • кур’єром Meests Express;
  • кур’єром вашого магазину;
  • самовивіз із вашого магазину.

Щоб підключити або змінити службу і спосіб доставки для товару, напишіть звернення з темою «Оплата і доставка замовлень → Додати/редагувати способи доставки і оплати». У зверненні вкажіть що необхідно підключити/відключити/змінити та спеціальні умови доставки (якщо такі є).

Вартість доставки

Для кожного способу доставки товару можна встановити вартість, яка буде відображатися на сторінці товару. Ви можете вказати один з трьох варіантів:

  • вартість «за тарифом перевізника» (встановлена ​​за замовчуванням) — означає, що покупець платить за доставку під час отримання посилки, водночас її вартість розраховує компанія перевізник;
  • фіксована вартість доставки — точна вартість у гривнях. В цьому випадку покупець платить вам за доставку одночасно з оплатою за товар, а ви, як відправник, самостійно сплачуєте послуги транспортної компанії;
  • безкоштовно — доставка покупцю проводиться коштом продавця.

Якщо вартість доставки залежить від суми замовлення, у зверненні вкажіть необхідні умови «від. і до.» з ціною доставки. У цьому випадку фіксована вартість доставки буде відображатися в кошику клієнта тільки коли сума замовлення буде вище встановленої вами суми.

Зверніть увагу. Послуга післяплати не входить у вартість доставки і стягується службами доставки з одержувача окремо. Інформуйте про це покупця під час узгодження деталей замовлення та доставки.

Інформація про доставку

Обов’язково вказуйте нестандартні/особливі умови та реальні терміни доставки, наприклад: товар під замовлення, доставка більше 2-х днів, безкоштовна доставка у разі замовленні на суму n гривень, тощо.

Ця інформація вказується на сторінці товару у вигляді тексту у виділеному полі.

  • Якщо умови стосуються всього асортименту вашого магазину.

Напишіть звернення з темою «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання / оновлення інформації в товарах», вказавши умови, які потрібно додати.

  • Якщо умови потрібно показати тільки для конкретних товарів.

Додайте товару характеристику «Доставка/Оплата» і вкажіть у ній необхідну інформацію. Після додавання, повідомте про оновлення товарів. Про подальші зміни цієї характеристики повідомляти не потрібно, інформація оновитися автоматично у разі зміни тексту.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Коментарі відсутні