Загальна інформація про способи доставки

Останнє оновлення : 11.07.2022

Продавець на ROZETKA Маркетплейс може самостійно обробляти замовлення та здійснювати доставку товарів покупцю або поставити товари на склад ROZETKA, щоб виконанням замовлень займалася ROZETKA. Детальніше про фулфілмент від ROZETKA

Стандартно у товарів продавців маркетплейсу вказані лише два способи доставки — самовивіз з відділень Нової Пошти та доставка кур'єром Нової Пошти, та вартість доставки — «за тарифами перевізника». Ви можете під’єднати додаткові способи доставки, такі як:

  • самовивіз з відділення Укрпошти;
  • самовивіз з відділення Justin; (наразі не працює)
  • самовивіз з відділення Meest Express;
  • кур’єром Meest Express;
  • самовивіз з відділення Delivery;
  • кур’єром вашого магазину;
  • самовивіз із вашого магазину;
  • доставка у точки видачі ROZETKA.

Щоб під'єднати або змінити спосіб доставки товарів, в кабінеті продавця напишіть звернення з темою «Оплата і доставка замовлень → Додати/редагувати способи доставки і оплати». У зверненні вкажіть що необхідно налаштувати / відключити / змінити та спеціальні умови доставки (якщо такі є).

Вартість доставки

Для кожного способу доставки товарів можливо встановити вартість, яка буде відображатись на сторінці товару:

  • вартість «за тарифами перевізника» (встановлюється автоматично) — означає, що покупець платить за доставку під час отримання посилки, її вартість розраховує компанія перевізник;
  • фіксована вартість доставки — точна вартість у гривнях. В цьому випадку покупець платить продавцю за доставку одночасно з оплатою за товар, а продавець оплачує послуги транспортної компанії;
  • безкоштовно — доставка покупцю проводиться коштом продавця.

Якщо вартість доставки залежить від суми замовлення, у зверненні вкажіть необхідні умови «від… і до…» з ціною доставки. У цьому випадку фіксована вартість доставки буде показуватись в кошику покупця лише за умови, якщо сума замовлення буде вище встановленої вами суми.

Зверніть увагу! Послуга післяплати не входить у вартість доставки та стягується службами доставки з одержувача окремо. Будь ласка, додатково інформуйте про це покупця під час підтвердження замовлення.

Додаткова інформація про доставку/оплату

Обов’язково попереджайте покупця про нестандартні (особливі) умови та терміни доставки, наприклад, товар під замовлення, термін доставки більше 2-х днів, безкоштовна доставка при замовленні на певну суму тощо. Ця інформація відображається на сторінці товару у вигляді тексту у виділеному полі, максимальна кількість символів — 250.

Якщо інформацію потрібно вказати для всього асортименту вашого магазину — в кабінеті продавця напишіть звернення з темою «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання / оновлення інформації в товарах», написавши текст, який необхідно додати.

Якщо інформацію потрібно вказати лише для конкретних товарів — додайте товару характеристику «Доставка/Оплата» та вкажіть у ній необхідну інформацію. Повідомляти про додавання цієї характеристики чи подальші зміни тексту в ній не потрібно, інформація на сайті оновиться автоматично відповідно до внесених вами змін.

У випадку, якщо ви додали особливі умови до всього асортименту через службу підтримки та вказали товару характеристику “Доставка/Оплата” — на сторінці товару буде показуватися інформація, зазначена в характеристиці (у неї вище пріоритет).

Віртуальна доставка

Для цифрових продуктів (сертифікати, операційні системи, електронні ключі тощо) є можливість вказати віртуальну доставку (мається на увазі, що покупець отримає придбаний товар електронною поштою).

Для встановлення віртуальної доставки необхідно попередньо під'єднати онлайн-оплату (інтернет еквайринг) або безготівковий розрахунок. Після налаштування віртуального способу доставки всі інші способи доставки для товарів в обраній категорії будуть відключені.


Близькі за темою

Загальна інформація про способи оплати
Продаж товарів “під замовлення”

Чи була інформація корисною?