Як розпочати продаж

Останнє оновлення : 27.04.2022

Щоб почати продавати товари на ROZETKA Маркетплейс, необхідно пройти чотири прості кроки:

  1. Подати заявку.
  2. Підготувати прайс-лист товарів.
  3. Підписати договір.
  4. Активувати магазин.

Подача заявки

Заповніть заявку на реєстрацію продавця за допомогою електронної форми продавати на ROZETKA. Вкажіть у відповідних полях необхідну інформацію. Після розгляду заявки, наш представник зв'яжеться з вами для уточнення деталей та відповість на всі запитання.

Підготовка прайс-листа товарів

Додавання товарів на ROZETKA відбувається шляхом синхронізації даних з вашим прайс-листом. Його необхідно підготувати у форматі XML, тому спочатку ознайомтесь з нашими вимогами до оформлення інформації про товари та вимогами до структури XML файлу

Детальніше про створення прайс-листа товарів для ROZETKA

Укладення договору

З нами можуть співпрацювати юридичні особи та ФОП II-III групи. Для укладення договору:

Підписання договору відбувається в сервісі електронного документообігу «Вчасно», де вам знадобиться кваліфікований електронний підпис (КЕП/ЕЦП). Після надання всіх документів, вам буде надано доступ до особистого кабінету продавця.

Активація магазину

Щоб ваші товари стали доступними для замовлення на сайті ROZETKA, необхідно поповнити баланс вашого магазину. Сформувати рахунок для оплати ви можете в особистому кабінеті продавця. У призначенні платежу необхідно вказувати номер рахунку, номер та дату договору. Надходження коштів на баланс магазину може займати до 3-х банківських днів. Докладніше про баланс магазину

Чи була інформація корисною?