Налаштування платежів (двостадійна оплата)

Останнє оновлення : 31.08.2023

Двостадійна оплата — це налаштування, яке передбачає, що при оплаті кошти спочатку блокуються на картці платника і списуються лише після підтвердження операції продавцем.

Двостадійна оплата можлива для таких способів оплати:

  • онлайн оплата (інтернет-еквайринг);
  • GooglePay;
  • ApplePay;
  • PrivatPay.

Використовуйте двостадійну оплату, якщо вам потрібно перевіряти наявність товару після отримання замовлення. Включити/відключити двостадійну оплату можна в кабінеті продавця в розділі «Налаштування» → «Налаштуванні платежів». Редагування доступне для менеджерів: власник, адміністратор та менеджер з фінансів.

Отримавши замовлення з двостадійною оплатою спочатку зв'яжіться з покупцем для підтвердження замовлення, після чого підтвердьте проведення оплати в кабінеті платіжного провайдера. Після цього в замовленні зміниться статус оплати.

При двостадійній оплаті кошти блокуються на карті клієнта до 30 днів. Протягом цього періоду ви маєте підтвердити або скасувати платіж. По закінченню 30 днів кошти на карті клієнта автоматично розблокуються.

Підтвердження оплати рекомендуємо проводити до передачі замовлення покупцю. Якщо замовлення було скасоване до підтвердження оплати, кошти повернуться покупцю автоматично.

Налаштування платника

В налаштуванні платежів ви можете вказати чи ви є/не є платником ПДВ. Ця інформація буде відображалась у квитанціях для онлайн оплати за замовлення (Visa/MasterCard (LiqPay), Visa/MasterCard (RozetkaPay), Apple Pay, Google Pay, PrivatPay).


Близькі за темою

Загальна інформація про способи оплати
Статус оплати замовлення

Чи була інформація корисною?