Налаштування платежів (Двостадійна оплата)

Останнє оновлення : 09.08.2021

При підключених способах оплати банківською картою (LiqPay) та PrivatPay, ви можете налаштувати двостадійну оплату, яка дозволяє не списувати відразу оплату з картки клієнта, а попередньо заблокувати її, щоб ви могли перевірити наявність товару на складі.

Включити двостадійну оплату ви можете в налаштуваннях платежів. Можливість редагування доступна для менеджерів з роллю: «Власник», «Адміністратор» і «Менеджер з фінансів».

При увімкненій двостадійній оплаті, кошти на карті клієнта блокуються на строк до 30 днів. Протягом цього періоду ви можете скасувати платіж чи списати кошти повністю частково. По закінченню 30 днів кошти на карті клієнта автоматично розблоковуються.

Після отриманні замовлення з двостадійною оплатою, спочатку зв'яжіться з покупцем для підтвердження замовлення, після чого підтвердіть списання коштів у вашому аккаунті платіжної системи. Після підтвердження оплати зміниться і статус оплати в кабінеті продавця.

Ми рекомендуємо підтверджувати списання оплати з картки клієнта відразу перед відряджання товару, щоб уникнути труднощів з отриманням коштів.

Чи була інформація корисною?