Для реалізації на маркетплейсі харчових продуктів чи біологічно активних добавок (БАДів), продавцю необхідно підготувати та надати менеджеру заповнену таблицю та кольорові фото/скан копії наступних документів:
Для харчових продуктів:
- Сертифікат системи ISO 22000: 2005 HACCP.
Якщо сертифікат виданий юридичній особі / ФОП, які укладають договір з ROZETKA, то інші документи не потрібні. - Документ про реєстрацію потужності в Держпродспоживслужбі.
Підприємства без експлуатаційного дозволу, які займаються виробництвом, зберіганням і обігом харчових продуктів зобов'язані пройти реєстрацію потужностей в Держпродспоживслужбі. - Експлуатаційний дозвіл від Держпродспоживслужби.
Особи, які займаються виробництвом, зберіганням, транспортуванням і введенням в обіг продуктів тваринного походження зобов'язані мати експлуатаційний дозвіл від Держпродспоживслужби.
Для БАДів:
- Сертифікат системи ISO 22000: 2005 HACCP.
Якщо сертифікат виданий юридичній особі / ФОП, які укладають договір з ROZETKA, то інші документи не потрібні.
Якщо у вас немає сертифіката, знадобляться:
- документ про реєстрацію потужності в Держпродспоживслужбі — для БАДів, у складі яких присутні компоненти рослинного походження;
- експлуатаційний дозвіл від Держпродспоживслужби — для БАДів, у складі яких присутні компоненти тваринного походження;
- сертифікати якості на продукцію.
Необхідно надати всі сторінки зазначених документів і додатків до них. Не приймаються документи, в яких затерті номери, дати або інформація про виробника.
Запитувані документи необхідні відповідно до чинного закону України «Про основні засади та вимоги до безпеки і якості харчових продуктів».