Для розміщення на маркетплейсі товарів у категорії «Чохли для мобільних телефонів» асортимент, інформація про товари та продавець повинні відповідати умовам та вимогам, що описані на цій сторінці. Також необхідно попередньо погодити перелік товарів, які можуть бути додані на маркетплейс.
Такі обмеження викликані великою кількістю однотипних товарів, низькою якістю заповнення інформації про товари та високим відсотком продажу таких товарів за системою дропшипінг. Подібна ситуація ускладнює вибір для покупця та знижує якість обслуговування.
Умови продажу чохлів для телефонів
- Унікальний асортимент — товари не мають повторювати позиції, вже представлені на маркетплейсі (за виключенням товарів, представлених в єдиному екземплярі).
- Найкраща цінова пропозиція — вартість товарів не має перевищувати ціни аналогічних товарів на маркетплейсі та середньоринкові ціни в інтернеті.
Для активних продавців, якщо вони бажають додати чохли для телефонів, необхідно мати рейтинг магазину не менше 4-х зірок та успішність виконання замовлень не менше 85%.
Вимоги до оформлення товарів у категорії чохли для телефонів
- Назва товару має відповідати формулі: Формфактор Бренд Серія (якщо є) Сумісність (для якого телефону призначений) Колір (Артикул). Приклад: Чохол-книжка Samsung LED View Cover для Samsung Galaxy S10 Plus Green (EF-NG975PGEGRU)
- Необхідно заповнити обов’язкові параметри:
- бренд;
- колір;
- сумісність (назву смартфона необхідно вказувати у повному вигляді, наприклад: Samsung Galaxy S10 Plus);
- формфактор (Чохол-книга / Панель / Бампер тощо).
- Вказати додаткові характеристики, що впливають на вибір покупця:
- матеріал — основа з якої виготовлений чохол, наприклад, шкіра PU, TPU тощо (основа чохла може бути комбінованою);
- особливості — необхідно вказувати, якщо чохол протиударний, з підставкою, має відділення для пластикових карток тощо;
- у комплекті — якщо чохол комплектується захисною плівкою або склом.
Погодження асортименту
Для погодження асортименту чохлів для телефонів підготуйте його у вигляді таблиці або надайте посилання на сайт. У таблиці чи на сайті мають бути вказані назви позицій, ціни та фотографії на кожну одиницю товару, яку ви хочете розмітити на маркетплейсі.
Надішліть таблицю/посилання в переписці з ROZETKA (тема: «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання нових товарів»). За результатами розгляду вашої заявки ви отримаєте відповідь і лише у разі позитивного рішення ви зможете додати товари цієї категорії на маркетплейс.