Вимоги до продажу товарів у категоріях Електронні сигарети та аксесуари і Системи нагрівання тютюну

Останнє оновлення : 29.08.2024

Для продажу на маркетплейсі товарів в категоріях Аксесуари для систем нагрівання тютюну, Пристрої для нагрівання тютюну, Електронні сигарети, Комплектуючі та аксесуари до електронних сигарет, обов’язковою умовою є недопущення розміщення жодних заборонених товарів. У випадку додавання заборонених товарів продавцем, ми будемо змушені приховати уже наявні товари в даних категоріях та обмежити доступ продавця для розміщення товарів в цих категоріях.

Щоб отримати можливість розміщувати товари в даних категоріях, ознайомтеся з вимогами, які описані нижче, після чого зверніться в службу підтримки за темою «Робота з товарами, прайс-лист» → «Додавання / оновлення інформації в товарах».

В даних категоріях заборонено:

  • Розміщення будь-яких підакцизних товарів, як у складі комплекту та/або цілісного неподільного товару, так і окремо: тютюн, тютюнові вироби, промислові замінники тютюну, тютюнову сировину, тютюнові відходи, тютюн для перорального вживання, традиційні цигарки та табаки, стіки, рідини, що використовуються в електронних сигаретах та POD-системах, нікотиновмісні продукти для орального застосування (нікотинові подушечки тощо), інші, відмінні від рідин, що використовуються в електронних сигаретах, нікотиновмісні продукти та їх замінники для куріння.
  • Використання на фото, відео, упакуванні, та на самих товарах, будь-яких елементів або ознак (тексти, символи, назви, зображення або інші ознаки), які:
    • рекламують тютюновий виріб або сприяють його вживанню, створюючи помилкове враження про його характеристики, вплив на здоров’я, ризики або викиди;
    • повідомляють про смак, запах, будь-які смако-ароматичні або інші добавки чи про їх відсутність;
    • демонструють процес вживання нікотиновмісних речовин, візуалізацію процесу паління.
    • створюють враження, що виріб має покращену здатність біологічного розкладання або інші екологічні переваги;
  • Будь-яке рекламування та стимулювання продажу тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби.
  • Розміщення будь-яких інгредієнтів для тютюнових виробів, сигарет та тютюну для самокруток, що нагадують харчовий продукт або косметичний продукт.
  • Розміщення будь-яких інгредієнтів для тютюнових виробів, сигарет та тютюну для самокруток, що містять смако-ароматичні добавки у будь-яких компонентах, таких як фільтр, папір, упаковка, капсула або мають будь-які технічні характеристики, що дозволяють змінювати запах чи смак сигарет, тютюну для самокруток або інтенсивність диму; добавки, що мають властивості робити викиди кольоровими.
  • Розміщення будь-яких інгредієнтів для тютюнових виробів, сигарет та тютюну для самокруток, фільтр, папір або капсула яких містить тютюн або нікотин.

Чи була інформація корисною?