Вимоги до продажу товарів у категоріях Електронні сигарети та аксесуари і Системи нагрівання тютюну

Останнє оновлення : 29.11.2024

Для продажу на маркетплейсі товарів в категоріях Аксесуари для систем нагрівання тютюну, Пристрої для нагрівання тютюну, Електронні сигарети, Комплектуючі та аксесуари до електронних сигарет, обов’язковою умовою є недопущення розміщення жодних заборонених товарів чи заборонених зображень на фото товару. У випадку додавання заборонених товарів продавцем, ми будемо змушені приховати наявні товари в даних категоріях та обмежити доступ продавця для розміщення товарів в цих категоріях.

Щоб отримати можливість розміщувати товари в даних категоріях, ознайомтеся з вимогами, які описані нижче, після чого зверніться в службу підтримки за темою «Робота з товарами, прайс-лист» → «Додавання / оновлення інформації в товарах».

В даних категоріях заборонено:

  • Розміщення будь-яких підакцизних товарів, як у складі комплекту та/або цілісного неподільного товару, так і окремо: тютюн, тютюнові вироби, промислові замінники тютюну, тютюнову сировину, тютюнові відходи, тютюн для перорального вживання, традиційні цигарки та табаки, стіки, рідини, що використовуються в електронних сигаретах та POD-системах, нікотиновмісні продукти для орального застосування (нікотинові подушечки тощо), інші, відмінні від рідин, що використовуються в електронних сигаретах, нікотиновмісні продукти та їх замінники для куріння.
  • Використання на фото, відео, упакуванні, та на самих товарах, будь-яких елементів або ознак (тексти, символи, назви, зображення або інші ознаки), які:
    • рекламують тютюновий виріб або сприяють його вживанню, створюючи помилкове враження про його характеристики, вплив на здоров’я, ризики або викиди;
    • повідомляють про смак, запах, будь-які смако-ароматичні або інші добавки чи про їх відсутність;
    • демонструють процес вживання нікотиновмісних речовин, візуалізацію процесу паління.
    • створюють враження, що виріб має покращену здатність біологічного розкладання або інші екологічні переваги;
  • Будь-яке рекламування та стимулювання продажу тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби.
  • Розміщення будь-яких інгредієнтів для тютюнових виробів, сигарет та тютюну для самокруток, що нагадують харчовий продукт або косметичний продукт.
  • Розміщення будь-яких інгредієнтів для тютюнових виробів, сигарет та тютюну для самокруток, що містять смако-ароматичні добавки у будь-яких компонентах, таких як фільтр, папір, упаковка, капсула або мають будь-які технічні характеристики, що дозволяють змінювати запах чи смак сигарет, тютюну для самокруток або інтенсивність диму; добавки, що мають властивості робити викиди кольоровими.
  • Розміщення будь-яких інгредієнтів для тютюнових виробів, сигарет та тютюну для самокруток, фільтр, папір або капсула яких містить тютюн або нікотин.

Які зображення заборонено додавати в товари

Заборонено використовувати фото з демонстрацією сигарет, сигар, сигарил, тютюну та фото будь-яких інших пристроїв і аксесуарів для куріння, що містять тютюнові вироби, а також фото з товарами, на яких зображено дим, пару з пристрою, людину, що курить. Зокрема забороняється:

  • Зображення з демонстрацією тютюнового виробу.

    Заборонено додавати фото на яких чітко ідентифікується тютюновий виріб. Це може бути відкрита або напіввідкрита пачка цигарок, всередині якої добре видно сигаретний ряд. Якщо пачка тютюну, сигарет/сигарил/сигар, упаковка з рідиною не демонструє вміст (тобто є закритою), тоді таке зображення не має заборони до розміщення.
  • Зображення аксесуара з демонстрацією тютюнового виробу.

    Як і у випадку з пачкою сигарет, заборонено додавати фото, які дають змогу роздивитися тютюновий виріб. Це може бути відкритий портсигар з сигаретами всередині, попільничка з недопалком, мундштук з цигаркою, запальничка в процесі підпалювання сигари тощо
  • Зображення аксесуара з демонстрацією тютюну.

    Заборонено додавати фото, на яких поруч з аксесуаром зображено тютюн або процес виготовлення сигарет/сигар. Якщо аксесуар не містить демонстрації його застосування – таке фото можна додати.
  • Зображення з процесом тютюнопаління.

    Заборонено додавати фото, на яких зображено процес куріння, або натяки на це (наприклад, сигара в зубах, або сигарета в руці).
  • Зображення тліючого тютюнового виробу.

    Навіть якщо на зображенні відсутня людина, але відбувається процес тління сигарети, сигари, сигарили або іншого тютюнового виробу – такі фото заборонено розміщувати.
  • Зображення з процесом куріння кальяну.

    Аналогічно випадку тютюнопаління, заборонено додавати фото, на яких зображено процес куріння кальяну, або натяки на це (наприклад, кальян в диму).
  • Зображення пристрою для куріння, з якого виходить дим.

    Заборонено додавати фото, на яких зображено тютюновий дим, що виходить безпосередньо з пристрою для куріння. Це є натяком на процес тютюнопаління.
  • Зображення диму на фоні у поєднанні з аксесуаром для куріння.

    Навіть якщо дим не виходить безпосередньо з приладу для куріння, а зображений лише на задньому фоні – такі фото додавати заборонено.
  • Зображення з принтом на товарі, що демонструє тютюновий виріб або процес куріння/вейпінгу.

    Заборонено додавати фото що містять принт, безпосередньо нанесений на сам товар, який зображає тютюновий виріб, процес куріння чи вейпінгу, або має натяки на це (наприклад, сигарета в зубах, процес підпалювання тютюнового виробу).
  • Зображення подушечок жувального тютюну.

    Заборонено додавати фото порцій або подушечок жувального тютюну, а також самого процесу застосування такого типу товарів.
  • Зображення стіків для систем нагрівання тютюну.

    Заборонено додавати фото, на яких чітко ідентифікується тютюновий виріб. Якщо це система нагрівання тютюну або стіки для неї, то треба уникати зображень, що демонструють саме поєднання стіків з системою нагрівання тютюну.
  • Зображення з процесом вейпінгу.

    Заборонено додавати фото, на яких зображено процес вейпінгу (вдихання продукованого електронною сигаретою пару), або натяки на це (наприклад, електронна сигарета в руці на фоні пару).
  • Зображення детальної інструкції з використання приладу для куріння.

    Заборонено додавати промо-матеріали, які детально описують процес куріння, або містять інструкцію з застосування приладу для куріння. Якщо інструкцію зазначено на упаковці, тоді таке фото можна залишити.

Дані обмеження поширюються на всі категоріїї товарів. Забороняється продаж, пропонування для продажу, поставка чи реклама нетютюнових виробів, послуг, реклама чи упаковка яких містять напис, малюнок чи будь-яке інше зображення, повідомлення, які повністю або частково ідентифікуються чи асоціюються з тютюновим виробом, знаком для товарів і послуг чи з виробником тютюнових виробів (відповідно до ст. 16 ЗУ "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення").

Чи була інформація корисною?