Останнє оновлення: 31.05.2023

    На маркетплейсі можна продавати запчастини з оригінальних каталогів та їх аналоги. Для цього необхідно експортувати інформацію про товари з вашої системи у форматі CSV.

    Якщо ви плануєте продавати на маркетплейсі не лише автозапчастини, а й інші товари, потрібно підготувати два окремих прайс-листи: перший, з каталогом автозапчастин — у форматі CSV; другий, з іншими товарами — у форматі XML.

    Технічні вимоги до прайс-листа автозапчастин:

    • формат файлу — csv;
    • розмір файлу — не більше 100 Мб;
    • тривалість завантаження — не більше 30 хв;
    • кодування файлу — UTF-8 без BOM;
    • URL-адреса на прайс-лист має бути статична та закодована відповідно до стандарту RFC-1738 (rfc2396);
    • дані мають бути без HTML форматування вмісту (без заливок полів, кольорових чи стилістичних виділень тексту тощо), а також без стороннього коду в комірках.

    Опис необхідних полів для прайс-листа автозапчастин

    Property
    Type
    Поле
    Опис/вимоги
    Article

    *обов'язковий елемент

    • String(50)
    • Артикул (код)

    Допускаються лише латинські букви, цифри та розділові знаки.

    Приклад: 24321-25000

    Уникайте лапок і нижніх підкреслень в артикулах товарів — це може привести до проблем з імпортом товарів.

    Якщо в артикулі є зайві символи, система розпізнає помилки та виправить їх.

    Рядок, що містить лише символи + & Ö Ü Ä Ë - " registered: буде вважатися порожнім і не буде імпортований.

    Vendor

    *обов'язковий елемент

    • String(50)
    • Бренд (виробник)
    • Допускаються лише латинські букви та цифри, а також символи + & . Ö Ü ( ) / Ä Ë - " registered: (якщо рядок міститиме лише ці символи, то він буде вважатися порожнім і не буде імпортований)

      Для одного виробника має бути один варіант написання в прайс-листі.

    Name_ua

    *обов'язковий елемент

    • String(256)
    • Назва товару UA
    • Текстова назва товарної пропозиції українською мовою. Допускаються символи кириличного і латинського алфавіту та цифри. Допустимі символи: a-Za-zА-Яа-яее'їїґґііієє0-9-,""?~®øØ`°&№#!\[\]\{\}$\^\'\*"\+=\.\/\(\)%:;

      Приклад: Ланцюг приводу ГРМ

      Уникайте написання виробника та артикулу в назві товару, система автоматично додасть його в правильному форматі.

    Name_ru

    *обов'язковий елемент

    • String(256)
    • Назва товару RU
    • Текстова назва товарної пропозиції російською мовою. Формат аналогічний name_ua.

    Quantity

    *обов'язковий елемент

    • Int
    • Кількість в наявності
    • Кількість товару на складі. Якщо товар є в наявності значення повинно бути більше ніж 0, якщо товару немає в наявності — 0 або пусте.

    ShipmentDay

    необов'язковий елемент

    • String(50)
    • Термін постачання
    • Терміни доставки у днях. Допустимі лише цифри.

    PriceAmount

    *обов'язковий елемент

    • Float
    • Ціна
    • Всі ціни в прайс-листі мають бути вказані в гривнях. Якщо ціна з копійками, на сайті ROZETKA вона буде округлена.

    UrlImages

    необов'язковий елемент

    • String(500)
    • Посилання на зображення товару
    • Максимальний розмір зображення — 1 Мб.

      Формат зображення — лише JPG.

      Максимальна висота і ширина — 1600 px.

      Якщо фотографій декілька їх потрібно розділяти через кому (,).

    В прайс-листі автотоварів значення Бренд + Артикул не має повторюватися, інакше товар буде перезаписаний останнім значенням. Перший рядок прайс-листа має містити заголовки полів (стовпців таблиці прайс-листа). Рядки, які не відповідають описаним в таблиці вимогам — пропускаються.

    Параметри товару, крос-номери та відповідність до марок автомобілів система додасть самостійно. Для консультації стосовно з будь-якої іншої інформації зверніться до менеджера.

    Управління товарами з каталогу автозапчастин

    Оновлення залишків та цін відбувається автоматично за посиланням, яке ви надали. Якщо ви хочете додати нові позиції на маркетплейс спочатку додайте їх у csv прайс-лист, після чого повідомте вашому менеджеру.

    < Вимоги до продажу деяких категорій товарів
    Чи була інформація корисною?