На маркетплейсі можна продавати запчастини з оригінальних каталогів та їх аналоги. Для цього необхідно експортувати інформацію про товари з вашої системи у форматі CSV.
Якщо ви плануєте продавати на маркетплейсі не лише автозапчастини, а й інші товари, потрібно підготувати два окремих прайс-листи: перший, з каталогом автозапчастин — у форматі CSV; другий, з іншими товарами — у форматі XML.
Технічні вимоги до прайс-листа автозапчастин:
- формат файлу — csv;
- розмір файлу — не більше 100 Мб;
- тривалість завантаження — не більше 30 хв;
- кодування файлу — UTF-8 без BOM;
- URL-адреса на прайс-лист має бути статична та закодована відповідно до стандарту RFC-1738 (rfc2396);
- дані мають бути без HTML форматування вмісту (без заливок полів, кольорових чи стилістичних виділень тексту тощо), а також без стороннього коду в комірках.
Опис необхідних полів для прайс-листа автозапчастин
Property |
Type |
Поле |
Опис/вимоги |
---|---|---|---|
Article
*обов'язковий елемент |
|
|
Допускаються лише латинські букви, цифри та розділові знаки. Приклад: 24321-25000 Уникайте лапок і нижніх підкреслень в артикулах товарів — це може привести до проблем з імпортом товарів. Якщо в артикулі є зайві символи, система розпізнає помилки та виправить їх. Рядок, що містить лише символи + & Ö Ü Ä Ë - " registered: буде вважатися порожнім і не буде імпортований. |
Vendor
*обов'язковий елемент |
|
|
|
Name_ua
*обов'язковий елемент |
|
|
|
Name_ru
*обов'язковий елемент |
|
|
|
Quantity
*обов'язковий елемент |
|
|
|
ShipmentDay
необов'язковий елемент |
|
|
|
PriceAmount
*обов'язковий елемент |
|
|
|
UrlImages
необов'язковий елемент |
|
|
|
В прайс-листі автотоварів значення Бренд + Артикул не має повторюватися, інакше товар буде перезаписаний останнім значенням. Перший рядок прайс-листа має містити заголовки полів (стовпців таблиці прайс-листа). Рядки, які не відповідають описаним в таблиці вимогам — пропускаються.
Параметри товару, крос-номери та відповідність до марок автомобілів система додасть самостійно. Для консультації стосовно з будь-якої іншої інформації зверніться до менеджера.
Управління товарами з каталогу автозапчастин
Оновлення залишків та цін відбувається автоматично за посиланням, яке ви надали. Якщо ви хочете додати нові позиції на маркетплейс спочатку додайте їх у csv прайс-лист, після чого повідомте вашому менеджеру.