Для реалізації на маркетплейсі товарів у категоріях: пульсоксиметри, термометри для тіла, апарати для дихання й кисневої терапії (тип приладу кисневий концентратор) продавець має надати:
- декларацію відповідності українського зразка технічним регламентам на медичний прилад;
- або повідомлення МОЗ України про введення в обіг.
Для реалізації електронних аспіраторів продавець має надати:
- сертифікат відповідності на товар (під кожну серію препаратів видається окремо);
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Електронні аспіратори є медичним виробом, тому у продавця має бути відкритий КВЕД 47.74 «Роздрібна торгівля медичними й ортопедичними товарами».
Також обов’язковою умовою для продажу товарів у вищенаведених категоріях є надання продавцем адекватної ринкової ціни на товари та вичерпно точного опису товару та характеристик. Ціни на товари продавець зобов'язаний підтримувати конкурентними щодо аналогічних пропозицій на ринку України, в іншому випадку товари не будуть додані на сайт або будуть приховані.
Скан/фото документів мають бути читабельними, без затертих номерів, дат, інформації про виробника. Додатково ми можемо запросити іншу інформацію та підтвердження наявності товарів у вас на складі.
Розміщення товарів в категорії Лікувально-профілактичні засоби (id 4629812)
В категорії лікувально-профілактичних засобів розміщуються лише товари, які не являються лікарськими засобами відповідно до Державного реєстру лікарських засобів України.
Розміщення товарів в категорії Лікарські трави та збори (id 4628856)
Обов'язковою умовою для розміщення товарів в категорії лікарських трав та зборів є наявність пакування та маркування продукції відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (ст. 15). На фото товару має бути зображено пакування з маркуванням.
Маркування має містити наступну інформацію українською мовою:
- найменування продукту;
- перелік інгредієнтів;
- будь-які інгредієнти або допоміжні матеріали для переробки, які спричиняють алергічні реакції або непереносимість;
- кількість харчового продукту в установлених одиницях вимірювання;
- мінімальний термін придатності або дата "вжити до";
- особливі умови зберігання та/або умови використання (за потреби);
- найменування та місцезнаходження оператора ринку харчових продуктів, відповідального за інформацію про продукт, а для імпортованих харчових продуктів — найменування та місцезнаходження імпортера;
- країна походження або місце походження;
- інструкції з використання — у разі якщо відсутність таких інструкцій ускладнює належне використання харчового продукту;
- інформація про поживну цінність харчового продукту;
- позначення, що ідентифікує партію, до якої належить харчовий продукт.