Продаж автозапчастин

Останнє оновлення : 31.05.2023

На маркетплейсі можна продавати запчастини з оригінальних каталогів та їх аналоги. Для цього необхідно експортувати інформацію про товари з вашої системи у форматі CSV.

Якщо ви плануєте продавати на маркетплейсі не лише автозапчастини, а й інші товари, потрібно підготувати два окремих прайс-листи: перший, з каталогом автозапчастин — у форматі CSV; другий, з іншими товарами — у форматі XML.

Технічні вимоги до прайс-листа автозапчастин:

  • формат файлу — csv;
  • розмір файлу — не більше 100 Мб;
  • тривалість завантаження — не більше 30 хв;
  • кодування файлу — UTF-8 без BOM;
  • URL-адреса на прайс-лист має бути статична та закодована відповідно до стандарту RFC-1738 (rfc2396);
  • дані мають бути без HTML форматування вмісту (без заливок полів, кольорових чи стилістичних виділень тексту тощо), а також без стороннього коду в комірках.

Опис необхідних полів для прайс-листа автозапчастин

Property
Type
Поле
Опис/вимоги
Article

*обов'язковий елемент

  • String(50)
  • Артикул (код)

Допускаються лише латинські букви, цифри та розділові знаки.

Приклад: 24321-25000

Уникайте лапок і нижніх підкреслень в артикулах товарів — це може привести до проблем з імпортом товарів.

Якщо в артикулі є зайві символи, система розпізнає помилки та виправить їх.

Рядок, що містить лише символи + & Ö Ü Ä Ë - " registered: буде вважатися порожнім і не буде імпортований.

Vendor

*обов'язковий елемент

  • String(50)
  • Бренд (виробник)
  • Допускаються лише латинські букви та цифри, а також символи + & . Ö Ü ( ) / Ä Ë - " registered: (якщо рядок міститиме лише ці символи, то він буде вважатися порожнім і не буде імпортований)

    Для одного виробника має бути один варіант написання в прайс-листі.

Name_ua

*обов'язковий елемент

  • String(256)
  • Назва товару UA
  • Текстова назва товарної пропозиції українською мовою. Допускаються символи кириличного і латинського алфавіту та цифри. Допустимі символи: a-Za-zА-Яа-яее'їїґґііієє0-9-,""?~®øØ`°&№#!\[\]\{\}$\^\'\*"\+=\.\/\(\)%:;

    Приклад: Ланцюг приводу ГРМ

    Уникайте написання виробника та артикулу в назві товару, система автоматично додасть його в правильному форматі.

Name_ru

*обов'язковий елемент

  • String(256)
  • Назва товару RU
  • Текстова назва товарної пропозиції російською мовою. Формат аналогічний name_ua.

Quantity

*обов'язковий елемент

  • Int
  • Кількість в наявності
  • Кількість товару на складі. Якщо товар є в наявності значення повинно бути більше ніж 0, якщо товару немає в наявності — 0 або пусте.

ShipmentDay

необов'язковий елемент

  • String(50)
  • Термін постачання
  • Терміни доставки у днях. Допустимі лише цифри.

PriceAmount

*обов'язковий елемент

  • Float
  • Ціна
  • Всі ціни в прайс-листі мають бути вказані в гривнях. Якщо ціна з копійками, на сайті ROZETKA вона буде округлена.

UrlImages

необов'язковий елемент

  • String(500)
  • Посилання на зображення товару
  • Максимальний розмір зображення — 1 Мб.

    Формат зображення — лише JPG.

    Максимальна висота і ширина — 1600 px.

    Якщо фотографій декілька їх потрібно розділяти через кому (,).

В прайс-листі автотоварів значення Бренд + Артикул не має повторюватися, інакше товар буде перезаписаний останнім значенням. Перший рядок прайс-листа має містити заголовки полів (стовпців таблиці прайс-листа). Рядки, які не відповідають описаним в таблиці вимогам — пропускаються.

Параметри товару, крос-номери та відповідність до марок автомобілів система додасть самостійно. Для консультації стосовно з будь-якої іншої інформації зверніться до менеджера.

Управління товарами з каталогу автозапчастин

Оновлення залишків та цін відбувається автоматично за посиланням, яке ви надали. Якщо ви хочете додати нові позиції на маркетплейс спочатку додайте їх у csv прайс-лист, після чого повідомте вашому менеджеру.

Чи була інформація корисною?