Баланс

Опубліковано : 24.06.2020

У особистому кабінеті баланс показує суму на вашому особистому рахунку, з якого знімається плата за доступ до платформи та комісія за проданий товар.

В розділі історії транзакцій окрім суми на рахунку, також зображена сума в «сірій зоні». Це заблокована сума комісії за замовлення які надійшли. Вона списується остаточно після виконання замовлення або повертається на ваш рахунок, якщо замовлення скасоване. У підсумковому полі зображається поточний стан рахунку за вирахуванням заблокованої комісії.

Процес списання комісії:

Кредитний період

Якщо баланс негативний, магазину надається кредитний період 4 дні. Про необхідність поповнення рахунку ви отримаєте повідомлення на e-mail, а також інформаційне попередження в особистому кабінеті.

Вам необхідно поповнити рахунок на суму, що перевищує заборгованість. Інакше магазин буде автоматично заблокований, а товари стануть недоступними до замовлення на сайті.

Поповнення балансу

Сформувати рахунок для поповнення балансу ви можете в спеціальному рядку на головній сторінці особистого кабінету і в розділі «Мій баланс». Для цього введіть необхідну суму в відповідному полі та натисніть на кнопку «Поповнити рахунок». Рахунок буде згенерований протягом декількох хвилин і з'явиться на сторінці «Рахунки на оплату».

Оплатити сформований рахунок ви можете:

  1. У відділенні банку через касу або термінал. Кошти надійдуть на рахунок протягом 3-х робочих днів. При оплаті обов'язково вказуйте:
  • у полі платник — ліцензіата за договором;
  • в полі призначення платежу — номер і дату договору та рахунку.
  1. Онлайн через LiqPay. Натисніть на значок картки в рядку виставленого рахунку. Відкриється вікно в новій вкладці, де необхідно ввести реквізити для оплати та підтвердити транзакцію. Кошти надійдуть протягом робочого дня.