Баланс магазину

Останнє оновлення : 29.09.2023

В кабінеті продавця баланс показує суму на вашому особистому рахунку, з якого відбувається плата за доступ до онлайн-платформи та списання комісії (роялті) за проданий товар.

Баланс магазину формується з суми «На рахунку ТМ», суми «На рахунку платформи» та «Сірої зони». У підсумковому полі показується поточний стан рахунку з вирахуванням заблокованої комісії.

Рахунок ТМ та рахунок платформи — це баланс, з якого списується комісія за продані товари та оплата за доступ до платформи ROZETKA.

Сіра зона — це заблокована сума комісії за замовлення, що надійшли. Комісія буде списана після виконання замовлення або повернеться на баланс магазину, якщо замовлення було скасоване.

Як списується комісія:

З розмірами комісії (роялті) в категоріях ви можете ознайомитися в розділі «Мій баланс» → «Історія тарифів», а для доданих товарів розмір комісії вказаний в розділі «Комісія по товарам». Загальна сума комісії списується в пропорції: 60% — з рахунку ТМ, 40% — з рахунку платформи. Також на операції з постачання програмної продукції нараховується ПДВ (20% від суми, яка вираховується з рахунку платформи).

Приклад:
Ви продали товар вартістю 1000 грн, при цьому розмір комісії в категорії — 10%. 60 грн буде списано з «Рахунку ТМ», 40 грн + 8 грн ПДВ з «Рахунку платформи». Загальна сума списання становитиме 108 грн.

У продавців, які мали хоча б одне успішно виконане замовлення протягом місяця, в останній день місяця стягується плата за доступ до платформи — 120 грн (з ПДВ).

Кредитний період

Якщо баланс від’ємний, магазину надається кредитний період на 7 днів. Вам необхідно поповнити рахунок на суму, що перевищує заборгованість, інакше магазин буде автоматично заблокований по закінченню кредитного періоду і ваші товари стануть недоступними для замовлення на сайті.

Для кредитного періоду також встановлено ліміт у 20 тис. грн — це максимально допустиме значення боргу на балансі магазину, при досягненні якого потрібно поповнити баланс протягом 3-х днів. Якщо ви не погасите заборгованість протягом встановленого терміну, магазин буде заблокований до закінчення кредитного періоду.

У разі заборгованості ви побачите інформаційне попередження на панелі управління в кабінеті продавця, а також повідомлення про заборгованість будуть надходити активним менеджерам магазину, у яких включена нотифікація щодо інформації про баланс.

При від’ємному балансі ранжування ваших товарів у пошуковій видачі не змінюється.

Поповнення балансу

Сформувати рахунок для поповнення балансу ви можете в спеціальному рядку на панелі управління або в розділі «Мій баланс». Для цього введіть суму поповнення та натисніть кнопку «Поповнити рахунок».

Для поповнення рахунку через онлайн-банкінг, у касі банку чи терміналі самообслуговування, ви маєте можливість відразу створити два окремих рахунки, один передбачає оплату «ТМ» (без ПДВ), інший — оплату за доступ до платформи (з ПДВ). Якщо ви поповнюєте баланс онлайн розділяти рахунок необов’язково.

Сума, яку ви вводите для поповнення рахунку, буде автоматично розділена на два рахунки:

  1. Передоплата роялті за користування торговими марками Rozetkа. (Рахунок ТМ)
  2. Передоплата за доступ до інтернет-сайту www.rozetka.com.ua і онлайн-сервісів на ньому. (Рахунок платформи)

Система автоматично розподіляє суму поповнення, щоб на балансі магазину 60% було на рахунку ТМ та 40% на рахунку платформи. Поповнити окремо один із рахунків неможливо. Якщо між рахунками ТМ та платформи вашого балансу є значний дисбаланс, при поповненні балансу може бути сформовано один рахунок, і сума поповнення буде призначена для зарахування на рахунок із більшим боргом. Самостійно обрати для поповнення один із рахунків неможливо.

Зверніть увагу! Для кожного поповнення балансу необхідно формувати новий рахунок на оплату. Якщо ви не оплатили виставлений рахунок протягом 3-х днів, сформуйте новий та оплатіть вже його.

Оплатити сформований рахунок ви можете:

  1. Онлайн. У розділі рахунків на оплату натисніть на значок картки в рядку виставленого рахунку. Відкриється вікно, де необхідно заповнити реквізити для оплати та підтвердити транзакцію. Кошти надійдуть на баланс магазину протягом робочого дня.
  2. В касі банку або через термінал. Кошти надійдуть на рахунок протягом 3-х робочих днів. При оплаті обов’язково вказуйте:
    • в полі платник — ліцензіата за договором;
    • в призначенні платежу — номер і дату договору та рахунку на оплату.

У разі, якщо з будь-яких причин неможливо здійснити оплату з розрахункового рахунку підприємства, з яким підписано договір, оплату можна провести через відділення банку (платіж по Україні). Оплату слід проводити за вказаними у рахунку реквізитами:

  • у рядку платника обов'язково вкажіть юридичну особу (ліцензіата за договором) через фізичну особу;
  • у призначенні платежу обов'язково вкажіть дату та номер рахунку на оплату, номер договору, назву юридичної особи та ЄДРПОУ (ліцензіата).

Після проведення оплати надішліть фото/скан копію квитанції через форму зворотного зв’язку «Поставте нам запитання» (тема – «Фінанси і документообіг» → «Запитання по балансу магазину»).


Близькі за темою

Як швидко оплата надходить на баланс магазину?
Чи можна не оплачувати створений рахунок на поповнення балансу?
Поповнили рахунок, але оплата не відображається в кабінеті продавця. Що робити?

Чи була інформація корисною?