Останнє оновлення: 30.10.2025
    Зробити це через API

    В кабінеті продавця баланс відображає поточний стан рахунку вашого магазину, з якого відбувається оплата за всі послуги на маркетплейсі. Він формується з суми гарантійного платежу та заборгованості за надані послуги. Щоб переглянути деталі по балансу, натисніть кнопку .

    Гарантійний платіж — це кошти, які вносить продавець з метою забезпечення виконання грошових зобов’язань відповідно до Публічного договору (оферти) про надання послуг. Оплата послуг відбувається під час операції розподілення гарантійного платежу — раз на годину та при поповненні балансу магазину. Переглянути всі операції ви можете в розділі «Баланс» → «Історія транзакцій». Операції з розподілення гарантійного платежу та після скасування/повернення замовлення можуть займати до 5 хв.

    Сіра зона — це заблокована сума комісії за замовлення, які знаходяться в опрацюванні. Після виконання замовлення комісія буде списана. У разі скасування або повернення замовлення сума буде зарахована на гарантійний платіж або використана для покриття поточної заборгованості.

    Контролюйте стан балансу в кабінеті продавця і завчасно вносьте гарантійний платіж, щоб уникнути зупинки в роботі вашого магазину через заборгованість.

    Як списується комісія за продаж товарів

    Загальна сума комісії за продаж товару розраховується в пропорції 60/40 до діючого тарифу:

    • 60% — Плата роялті за користування торговою маркою ROZETKA.
    • 40% — Доступ до інтернет-сайту www.rozetka.com.ua та онлайн-сервісів на ньому в зв’язку з обсягом продажу. Зверніть увагу! На операції з постачання програмної продукції нараховується ПДВ 20%.

    Приклад:
    Ви продали товар вартістю 1000 грн, розмір комісії в категорії — 10 %, в такому разі загальна сума списання становитиме 108 грн (60 + 40 + 8 грн ПДВ (20% від 40 грн).

    З розмірами комісії в категоріях ви можете ознайомитися в розділі «Мій баланс» → «Історія тарифів», а для товарів, які додані до асортименту магазину, розмір комісії ви можете побачити в розділі «Комісія по товарам».

    В останній день місяця стягується плата за доступ до платформи (абонплата) — 120 грн (з ПДВ). Абонплата не стягується якщо протягом місяця продавець не користувався жодною з послуг маркетплейсу.

    Детальніше про тарифи

    Поповнення балансу

    Щоб внести гарантійний платіж на баланс магазину сформуйте рахунок для поповнення балансу в спеціальному рядку на панелі управління або в розділі «Мій баланс». Для цього введіть суму поповнення та натисніть кнопку «Поповнити рахунок».

    Оплатити рахунок ви можете:

    1. В кабінеті продавця. У розділі «Рахунки на оплату» натисніть на зображення картки в рядку виставленого рахунку. Відкриється сторінка, де необхідно заповнити реквізити для оплати та підтвердити транзакцію. Кошти надійдуть на баланс магазину протягом робочого дня.
    2. В касі банку / через термінал / інтернет-банкінг. При оплаті обов’язково вказуйте:
      • В призначенні платежу "Гарантійний платіж без ПДВ Згідно рахунку XXXXXXXX".
      • Платником має бути Замовник за договором.
        Кошти надійдуть на рахунок протягом 3-х робочих днів.

    Зверніть увагу! Для кожного поповнення балансу необхідно формувати новий рахунок на оплату. Якщо ви не оплатили виставлений рахунок протягом 3-х днів, сформуйте новий та оплатіть його.

    Кредитний період

    Якщо баланс від’ємний, магазину надається кредитний період на 7 днів. Вам необхідно поповнити баланс на суму, яка перевищує заборгованість, інакше магазин буде автоматично заблокований по закінченню кредитного періоду і ваші товари стануть недоступними для замовлення на сайті.

    У кредитного періоду також встановлений ліміт у 20 тис. грн — це максимально допустиме значення боргу, при досягненні якого кредитний період буде зменшений до 3-х днів. Якщо ви не погасите заборгованість протягом встановленого терміну, магазин буде заблокований.

    При виникненні заборгованості ви побачите інформаційне попередження на панелі управління в кабінеті продавця, а також повідомлення про заборгованість будуть надходити активним менеджерам магазину, у яких увімкнено сповіщення щодо інформації про баланс.

    При заборгованості ранжування ваших товарів у пошуковій видачі не змінюється.

    Пов'язані запитання

    Чи можна буде встановити ліміт на рекламу на певний період?
    — Ліміт встановлюється на загальну суму витрат по рекламним кампаніям без прив’язки до періоду. Контролювати денний бюджет можна, як і раніше, у розділі «Реклама → Рекламні кампанії».

    Чи будуть кошти за рекламу списуватися з основного балансу?
    — Так, кошти на рекламу будуть списуватись з гарантійного платежу у випадку виникнення заборгованості.

    Який алгоритм списання коштів за акційну доставку «Нова пошта»?
    — Після переходу на єдиний баланс кошти за акційну доставку «Нова пошта» списуватимуться після передачі відправлення перевізнику — у момент зміни платника за доставку з отримувача на «Термінал Розетка».

    Нам потрібно бачити, скільки витрачено на різні послуги, і не хотілося б рахувати це вручну.
    — У деталях балансу буде відображено витрати за кожною послугою окремо. Підсумкові дані формуються в актах. Також в особистому кабінеті можна буде переглянути звіти по списаннях роялті, а в історії транзакцій можна переглядати витрати за типами операцій. витрати за типами буде в окремих вкладках: реклама/логістика

    Я самостійно визначатиму, на які послуги списуються кошти з гарантійного платежу?
    — Ні. Розподіл гарантійного платежу відбувається автоматично в порядку наданих послуг (проведення транзакцій).

    Якщо магазин піде «в мінус», чи одразу вимкнеться реклама?
    — Ні. Реклама працюватиме в межах встановленого рекламного ліміту. Ви можете задати загальний ліміт витрат на рекламу у відповідному віджеті, де також буде відображено стан його вичерпання. Коли ліміт вичерпано, рекламні кампанії автоматично зупиняються до поповнення гарантійного платежу. У випадку, якщо магазин перебуває у кредитному періоді й ліміт вичерпано, відбувається блокування магазину, і реклама вимикається автоматично.

    Чи можна буде поповнювати рекламний баланс окремо?
    — Ні, окремо поповнити баланс реклами не можна. Поповнення рахунку здійснюється за рахунок гарантійного платежу

    Як будуть виставлятися акти?
    — Після переходу на єдиний баланс акти (з ПДВ і без ПДВ, а також акти коригування) виставлятиме ТОВ «Термінал Розетка». Акти від ТОВ «Розетка.УА» можуть надходити до повного взаєморозрахунку. Для закриття всіх операцій з «Розетка.УА» потрібно провести звірку з бухгалтерією.

    Як списуватимуться кошти за акцію «Безкоштовна доставка у відділення та поштомати Нової пошти»: за кожне виконане замовлення чи раз в місяць?
    — Після переходу на єдиний баланс кошти списуватимуться за кожне замовлення окремо.

    Чи будуть кошти за рекламу списуватися за кожен окремий перехід, що призведе до великої кількості дрібних рядків у балансі?
    — Витрати на рекламу відображатимуться в межах рекламних кампаній, як і зараз. У деталях балансу (Реклама) буде показано загальний борг до моменту поповнення Гарантійного платежу. Наприкінці місяця також формуватиметься акт із відображенням загальної суми витрат.

    Як правильно вказати призначення платежу при поповненні рахунку?
    — Для коректного зарахування Гарантійного платежу (окрім онлайн-оплати, де призначення формується автоматично) обов’язково зазначайте, що це гарантійний платіж, та/або вказуйте номер рахунку. Приклади коректного формулювання: «Гарантійний платіж згідно рахунку ТР-ХХХХХХХХХ»


    Увага! Якщо у призначенні не буде згадки про гарантійний платіж або номер рахунку — кошти не зарахуються та будуть повернені відправнику.

    Чи можна після переходу на єдиний баланс поповнювати рахунок за старими реквізитами?
    — Ні. Після переходу необхідно використовувати лише рахунки ТОВ «Термінал Розетка» з префіксом «ТР-XXXXXXX». Рахунки на ТОВ «Розетка.УА» більше не будуть дійсні. Оплати за старими реквізитами не зараховуються, повертаються відправнику та можуть спричинити операційні проблеми.

    < Фінанси та документообіг
    Чи була інформація корисною?

    Близькі за темою