Валідатор прайс-листів у форматі XML — це інструмент, який дозволяє перевірити структуру xml документу та відповідність інформації про товари вимогам маркетплейсу ROZETKA.
Щоб перевірити прайс-лист:
- Вкажіть web-посилання на нього або виберіть файл на вашому пристрої (якщо це посилання на сервіс Dropbox, обов’язково в закінченні посилання вкажіть значення = 1, а не =0, інакше в результаті валідації буде помилка).
- Введіть адресу електронної пошти, на яку буде надіслано результат валідації, та код Capcha.
- Натисніть «Перевірити».
Після виконання запиту на вказану електронну пошту надійде повідомлення з результатами перевірки та посиланням на докладний звіт. В докладному звіті ви можете побачити попередження або можливі помилки у вашому прайс-листі:
- Проблеми з ID — в прайс-листі є позиції з незаповненими або однаковими значеннями id. Щоб побачити ці товари натисніть на пункт лівою кнопкою миші. В колонці «Помилки» будуть перераховані значення, що дублюються.
- Проблеми з назвою в прайс-листі є товари з однаковою назвою.
- Проблеми з категорією — є позиції з невірним значенням в тегу <categoryID>. Перевірте перелік категорій на початку прайс-листа (в блоці <categories>) та вказане значення в товарній позиції.
- Проблеми з ціною — помилки в тегу <price>.
- Проблеми з виробником — для позиції не вказаний бренд (тег <vendor>).
- Проблеми з параметрами — є помилки у значеннях параметрів (<param>).
- Проблеми з фото — в позиції відсутні зображення (тег <picture>) або допущена помилка в URL посиланні.
- Інші проблеми — є позиції з іншими можливими помилками. Це може бути відсутність важливих тегів, значення валюти тощо.
Необхідно виправити помилки та зробити повторну перевірку.
Валідатор не відображає наступні помилки:
- якщо на фотографіях є текстові написи чи «вотермарки»;
- порушені вимоги до назви товару;
- порушені вимоги до опису товару;
- наявна кирилиця або пробіли в значені id товарів;
- в описі відсутня HTML розмітка або відсутня <![CDATA[ ]]>;
- для товару вказаний неправильний/вигаданий бренд товару.
Якщо в результаті перевірки ви отримали повідомлення: «Трапилася критична помилка, зверніться до адміністратора» — це означає що документ невірно закодований або порушена його цілісність. Змініть кодування на UTF-8 (без BOM) і виконайте перевірку повторно.
Зареєстровані продавці можуть перевірити прайс-лист в кабінеті продавця, в розділі «Управління товарами» → «Валідатор». Якщо у вас виникли запитання щодо XML прайс-листа, зверніться в службу підтримки.
Близькі за темою
Чи можна вказати в прайс-листі посилання на фото, які знаходяться на Google Диску?
Чи можна вказувати в id значенні товару букви та символи?