Останнє оновлення: 15.12.2025

    Бренд (торгова марка / виробник) — це обов'язкова інформація, яка має бути вказана в назві товару та в тегу <vendor> в xml прайс-листі. Наявність вказаного бренду дозволяє покупцеві знайти товар потрібного виробника на сайті.

    Перед тим, як вказати бренд в назві товару, необхідно перевірити його наявність на сайті. Якщо на ROZETKA вже продаються товари цього бренду, вкажіть його ідентично, з урахуванням пробілів та символів. Якщо такого бренду на ROZETKA ще немає, вкажіть його відповідно до зареєстрованої торгової марки.

    Вимоги до вказання бренду

    1. Торгова марка (бренд) має бути офіційно зареєстрована. Якщо торгова марка знаходиться в процесі реєстрації, необхідно надати документальне підтвердження.
    2. Бренд, вказаний в полі <vendor>, на фото товару та в назві товару мають бути однаковими. Бренд у назві має бути написаний так, як його вказує виробник (з врахуванням символів та великих літер).
    3. Заборонено додавати до назви бренду слова: торгова марка, ТМ, ЛТД, ТОВ, ФОП тощо.
    4. Якщо бренд невідомий чи вигаданий — заповнюйте інформацію, як для товару «без бренду».

    Заборонено вказувати, як бренд товару:

    • назву магазину на маркетплейсі ROZETKA чи назву компанії-дистриб'ютора;
    • адресу сайту, номер телефону, e-mail, фізичну адресу чи співзвучні тексти, які переведуть покупця на інші сайти;
    • видозмінені назви відомих брендів (Addidas, Bosh);
    • вигадані бренди (Replica, ТМ+серія, DVD);
    • ієрогліфи;
    • назву заводу-виробника або країни-виробника товару (Huanghou LDT, Китай).

    На маркетплейсі дозволено розміщувати без вказання бренду:

    • банкноти та монети;
    • хенд-мейд товари;
    • продукти харчування;
    • комплекти/набори товарів (Кружка одного виробника + плед іншого / комплект сім-карт різних брендів).

    При додаванні нових товарів на маркетплейс вони проходять обов'язкову модерацію. Вказаний для товару бренд, якщо його немає в нашій базі даних, проходить перевірку:

    • наявність в реєстрі торгових марок України;
    • наявність офіційного сайту або сайту дистриб'ютора;
    • правдивість інформації на упакуванні товару та/або на самому товарі;
    • чи дійсно бренд представлений в цій категорії товарів.

    Для підтвердження вказаного вами виробника, ми можемо запросити додаткові фото упакування товару з маркуванням і зазначеним брендом/виробником. Якщо торгова марка знаходиться в процесі реєстрації, необхідно буде надати скан/фото копію заявки про реєстрацію ТМ.

    Якщо ви є виробником товарів власного бренду, ви можете вказувати цей бренд в назві своїх товарів, але назва вашого магазину на маркетплейсі має відрізнятися від назви зареєстрованого бренду.

    Товари без бренду / ТМ (no brand)

    У всіх товарів на маркетплейсі має бути вказаний бренд (ТМ / виробник), але існують товари, які виробляються без бренду (наприклад, чохли для телефонів, дитячі іграшки, домашній текстиль тощо) та/або мають зовні схожість з відомими брендами. У разі додавання товарів схожих з відомим брендом, необхідно обов'язково вказувати що товар «без бренду», більш того в назві, опису та характеристиках товару заборонено згадування бренду.

    Щоб не вводити покупця в оману, необхідно щоб на сторінці товару було чітко зрозуміло його походження, тому для товарів, які не мають ТМ/Знаку/Бренду, необхідно вказувати інформацію про виробника згідно з правилами, які описані нижче:

    • виробник — без бренду;
    • характеристика «Країна виробник» — справжня країна походження товару.
    Приклад в XML прайс-листі:
    <offer>
    ...
    <vendor>Без бренду</vendor>
    <param name="Країна-виробник">Китай</param>
    ...
    </offer>

    Додатково ви можете вказати що товар «Без бренду» в назві товару.

    Продавець несе відповідальність за порушення чинного законодавства України з інтелектуальної та промислової власності, патентного та авторського права, вимогам статей 307-308 Цивільного кодексу України та зобов'язується врегулювати всі претензії третіх осіб з приводу порушення їх прав від власного імені та за власний рахунок.

    Поширені запитання

    < Вимоги до оформлення інформації про товари
    Чи була інформація корисною?