Вживані та відновлені товари (б/в | refurbished)

Останнє оновлення : 21.07.2023

На маркетплейсі продавці можуть продавати вживані (б/в) та відновлені (refurbished) товари. Для розміщення таких товарів необхідно передавати відповідний статус товару в прайс-листі та вказати попереджувальний текст у назві та текстовому описі позиції. Це обов'язкові вимоги, оскільки покупець повинен розуміти стан продукції, яку може придбати. У разі недотримання вимог — позиція не буде опублікований на сайті.

Вимоги для продажу товару, який був у використанні:

  • додайте для позиції в xml прайс-листі тег <state>used</state>;
  • у кінці назви товару додайте текст «Б/В»;
  • у текстовому описі необхідно перерахувати всі дефекти та особливості даного вживаного товару;
  • у зображенні товару потрібно додати фото безпосереднього того продукту, який був у використанні і який отримає покупець (живі фото).

Вимоги для продажу відновленого товару:

  • додайте для позиції в xml прайс-листі тег <state>refurbished</state>;
  • у кінці назви товару додайте текст «Refurbished»;
  • в описі товару додайте наступний текст:

«Увага! Стан товару — Refurbished. Refurbished — це відновлений товар. Часто товар повертається виробнику з різних причин: повернення від покупця, передпродажні пошкодження товару чи пакування, списання залежалих залишків, пошкодження при транспортуванні. Після повернення такий товар тестують, ремонтують та оновлюють до заводських налаштувань, відповідно до вимог виробника.»

Категорії, в яких заборонено продаж вживаних та відновлених товарів.

Також є перелік брендів, які заборонено продавати в статусі вживаних. Уточнити актуальну інформацію, щодо заборонених категорій і брендів для вживаних товарів ви можете в менеджера з підключення після оформлення заявки на співпрацю, або служби підтримки (для зареєстрованих продавців).

Зверніть увагу! Якщо товар був доданий на маркетплейс зі станом «новий», змінити його стан на «Б/В» чи «Refurbished» неможливо, додавайте ще один товар з відповідним статусом.

Вживанні та відновлені товари не групуються з аналогічними моделями нових товарів.


Близькі за темою

Вимоги до xml файлу
Маркетингові позначки товару

Чи була інформація корисною?