Різновиди товару

Останнє оновлення : 18.12.2023

Різновиди товару (варіації) — це асортиментний ряд однієї моделі товару (інший колір, розмір, комплектація тощо). Кожен варіант виконання товару має передаватися в прайс-листі, як окрема унікальна товарна позиція з ціною, зображеннями, описом та характеристиками.

Різновиди товару будуть згруповані під час додавання на маркетплейс (модерації) та відображатимуться на сайті з можливістю вибору конкретного варіанту товару.

Щоб уникнути дублювання товарів, вказуйте відмінну характеристику в назві. На маркетплейсі не публікуються товари, в яких на фото чи в описі вказується асортимент.

Декілька товарів в одній позиції

Як правило, на сторінці товару пропонується один товар для замовлення, проте також може бути запропонований набір/комплект товарів (пральний засіб + кондиціонер) чи певне фасування від виробника (упакування води 6/12/24 шт тощо). Якщо у вас є позиція, яка складається з декількох товарів, вона має бути правильно оформлена, щоб в назві, зображенні та опису покупець розумів, що входить до складу пропозиції, яку він купує.

На маркетплейсі заборонено створювати однотипні товарні позиції з метою завантажити результати пошуку схожими товарами, зокрема заборона поширюється на:

  • Один і той самий основний товар + різні подарунки до нього (як окремі позиції).
  • Набори товарів, які продавці створюють самостійно із декількох товарів. Заборона не поширюється на набори/комплекти товарів, які створюються безпосередньо виробником.
  • Декілька позицій, в яких продавець пропонує один і той самий товар в різній кількості.

Покупець може обрати бажану кількість товарів при замовленні. Якщо ви бажаєте надати знижку при купівлі декількох однакових товарів, створюйте комплект «Разом дешевше».


Близькі за темою

Групування товарів
Товар у подарунок

Чи була інформація корисною?