Різновиди товару (варіації) — це асортиментний ряд однієї моделі товару (інший колір, розмір, комплектація тощо). Кожен варіант виконання товару має передаватися в прайс-листі, як окрема унікальна товарна позиція з ціною, зображеннями, описом та характеристиками.
Різновиди товару будуть згруповані під час додавання на маркетплейс (модерації) та відображатимуться на сайті з можливістю вибору конкретного варіанту товару.
Щоб уникнути дублювання товарів, вказуйте відмінну характеристику в назві. На маркетплейсі не публікуються товари, в яких на фото чи в описі вказується асортимент.
Декілька товарів в одній позиції
Як правило, на сторінці товару пропонується один товар для замовлення, проте також може бути запропонований набір/комплект товарів (пральний засіб + кондиціонер) чи певне фасування від виробника (упакування води 6/12/24 шт тощо). Якщо у вас є позиція, яка складається з декількох товарів, вона має бути правильно оформлена, щоб в назві, зображенні та опису покупець розумів, що входить до складу пропозиції, яку він купує.
На маркетплейсі заборонено створювати однотипні товарні позиції з метою завантажити результати пошуку схожими товарами, зокрема заборона поширюється на:
- Один і той самий основний товар + різні подарунки до нього (як окремі позиції).
- Набори товарів, які продавці створюють самостійно із декількох товарів. Заборона не поширюється на набори/комплекти товарів, які створюються безпосередньо виробником.
- Декілька позицій, в яких продавець пропонує один і той самий товар в різній кількості.
Покупець може обрати бажану кількість товарів при замовленні. Якщо ви бажаєте надати знижку при купівлі декількох однакових товарів, створюйте комплект «Разом дешевше».