На ROZETKA продаються як запчастини з оригінальних каталогів, так і аналоги, які підходять для різних моделей авто.Пошук автозапчастин відбувається по коду (артикулу) деталі. Підбір по авто поки що в розробці.
Для продажу автозапчастин необхідно підготувати та передати вашому менеджеру прайс-лист у форматі csv. Якщо ви плануєте продавати не тільки автозапчастини, а й інші товари з категорій (наприклад Автотовари, Інструменти або будь-яку іншу категорію) потрібно розділити прайс на 2 частини: один прайс — автозапчастини в форматі CSV, інший прайс — всі інші ваші товари у форматі XML.
Технічні вимоги до прайс-листа автозапчастин
Формат файлу — csv, з дотриманням стандартів. Файл повинен бути розміщений на сайті вашого магазину і мати статичний URL, розмір не більше 100 мегабайтів та тривалість завантаження не більше 30 хвилин.
При підготовці зверніть увагу на наступне:
- URL-адреса на прайс-лист повинна бути закодована відповідно до стандарту RFC-1738 (rfc2396);
- кодування файлу обов'язково має бути UTF-8 без BOM;
- дані мають бути без HTML форматування вмісту (ніяких заливок полів, кольорових чи стилістичних виділень тексту тощо), а також без стороннього коду в комірках.
Опис полів для прайс-листа автозапчастин (csv)
Property |
Type |
Поле |
Опис / Вимоги |
---|---|---|---|
Article
*обов'язковий елемент |
|
|
|
Vendor
*обов'язковий елемент |
|
|
|
Name_ua
*обов'язковий елемент |
|
|
|
Name_ru
*обов'язковий елемент |
|
|
|
Quantity
*обов'язковий елемент |
|
|
|
ShipmentDay
*необов'язковий елемент |
|
|
|
PriceAmount
*обов'язковий елемент |
|
|
|
UrlImages
*необов'язковий елемент |
|
|
|
Бренд + Артикул не повинен повторюватися в рамках одного прайс-листа, інакше товар буде перезаписаний останнім значенням. Перший рядок прайс-листа має містити заголовки полів (стовпців таблиці прайс-листа), рядки, які не відповідають описаним вище вимогам — пропускаються.
Необхідні параметри, крос-номери та відповідність до марок автомобілів система назначить самостійно. Для консультації стосовно з будь-якої іншої інформації зверніться до менеджера.
Управління товарами з каталогу автозапчастин
Оновлення залишків та цін відбувається автоматично за посиланням, яке ви надали. Якщо потрібно додати нові товари
сповістіть про це вашого менеджера та додайте їх у csv прайс-лист.