Інформація про гарантію

Останнє оновлення : 27.04.2023

Гарантія — це період, протягом якого продавець або виробник товару бере на себе зобов'язання щодо безкоштовного ремонту або заміни товару належної якості. Гарантійний термін має бути зазначений у гарантійному талоні або іншому документі, що додається до товару.

Щоб термін гарантії відображався на сторінці вашого товару, його необхідно вказати у характеристиці «Гарантія». Протягом цього терміну (з дня виконання замовлення) в кабінеті покупця в замовленні буде доступна можливість створити звернення щодо гарантійного обслуговування.

Зверніть увагу! В категорії «Ноутбуки» необхідно обов’язково вказувати від кого надається гарантія — «від продавця» чи «офіційна гарантія від виробника», це стосується всіх товарів, як нових так і Б/В та refurbished.

Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» покупець може обміняти/повернути товар протягом 14 днів, тому ця інформація автоматично вказується у товарів більшості категорій на ROZETKA. Винятком є ​​категорії товарів, які не підлягають обміну/поверненню та сезонних товарів, гарантійні строки для яких обчислюються з початку відповідного сезону. Для таких товарів у блоці гарантії автоматично відображаються відповідні умови або попередження. З переліком таких категорій товарів ви можете ознайомитись на сайті.


Близькі за темою

Обмін та повернення товару
Гарантійне обслуговування
Заявки на повернення
Додаткова гарантія та послуги до товарів

Чи була інформація корисною?