Гарантія — це період, протягом якого продавець або виробник товару бере на себе зобов'язання щодо безкоштовного ремонту або заміни товару належної якості. Гарантійний термін має бути зазначений у гарантійному талоні або іншому документі, що додається до товару.
Щоб термін гарантії відображався на сторінці вашого товару, його необхідно вказати у характеристиці «Гарантія». Протягом цього терміну (з дня виконання замовлення) в кабінеті покупця в замовленні буде доступна можливість створити звернення щодо гарантійного обслуговування.
Зверніть увагу! В категорії «Ноутбуки» необхідно обов’язково вказувати від кого надається гарантія — «від продавця» чи «офіційна гарантія від виробника», це стосується всіх товарів, як нових так і Б/В та refurbished.
Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» покупець може обміняти/повернути товар протягом 14 днів, тому ця інформація автоматично вказується у товарів більшості категорій на ROZETKA. Винятком є категорії товарів, які не підлягають обміну/поверненню та сезонних товарів, гарантійні строки для яких обчислюються з початку відповідного сезону. Для таких товарів у блоці гарантії автоматично відображаються відповідні умови або попередження. З переліком таких категорій товарів ви можете ознайомитись на сайті.
Близькі за темою
Обмін та повернення товару
Гарантійне обслуговування
Заявки на повернення
Додаткова гарантія та послуги до товарів