Комунікація з покупцями

Останнє оновлення : 12.11.2024

Продавцям впродовж роботи на маркетплейсі необхідно постійно спілкуватися з покупцями в телефонному режимі та в письмовій формі. Для опрацювання замовлення буде достатньо зв'язатися з покупцем через телефон, проте, також є можливість написати повідомлення, яке надійде в кабінет покупця.

Користувачі сайту ROZETKA можуть звернутися безпосередньо до продавця товару, і залежно від того, де покупець створив повідомлення, воно відображається в кабінеті продавця у відповідному розділі «Переписка з клієнтами».

Нестандартні умови купівлі-продажу, які були погоджені з покупцем (часткова передоплата, компенсація за послуги доставки, якщо покупець не з’явиться за замовленням у відділення перевізника тощо), також рекомендуємо фіксувати в листуванні.

Питання про замовлення

Це повідомлення щодо замовленнь, які були оформлені покупцями. Потрібно оперативно відповідати на ці питання, тому що вони можуть стосуватися виконання поточного замовлення.

Запитання продавцю

Це звернення користувачів сайту, які були створені на сторінці продавця (Задати питання продавцю) або на сторінці товару (Запитати про товар).

Зверніть увагу! В кабінеті продавця є також питання про товари, які знаходяться в розділі «Відгуки» → «Питання про товари». Ці запитання і ваші відповіді на них є публічними та відображаються на сайті поруч з відгуками про товар. Детальніше про питання про товари

Звернення в Сall Center

Тут зібрані звернення покупців на гарячу лінію, в чаті ROZETKA, та залишені в коментарях скарги щодо товарів, замовлень чи роботи продавця. Детальніше про опрацювання звернень в кол-центр

Рекомендації щодо спілкування з покупцями

При надходженні повідомлення/звернення від покупця, продавцю необхідно відповісти на нього якомога швидше (рекомендований час до 2-х годин). Щоб відповісти на повідомлення введіть повідомлення у спеціальному полі для відповіді та натисніть кнопку «Відповісти». Відповідь має бути простою і зрозумілою.

В листуванні з покупцем заборонено використовувати:

  • тексти рекламного характеру;
  • web-адреси, номери телефонів, контактні дані;
  • образи, лайку, вульгарний або непристойний текст;
  • нечитабельні/незрозумілі знаки та символи;
  • символи = + < >

Персональні дані покупців можна використовувати лише для виконання замовлень з дотриманням правил маркетплейсу та норм ЗУ «Про захист персональних даних».


Близькі за темою

Опрацювання замовлень
Проблеми із замовленням
Питання про товари

Чи була інформація корисною?