Як працювати з фулфілмент замовленнями

Останнє оновлення : 16.10.2024

На сторінці фулфілмент товарів вказується, що «Замовлення обробляє ROZETKA», це означає, що прийманням, опрацюванням, комплектацією та відряджанням замовлення займається ROZETKA.

В кабінеті продавця ви можете відстежувати статуси замовлень, які змінюються автоматично, а також вести комунікацію з покупцями. Самостійно створити замовлення для ФФ товарів в кабінеті продавця неможливо.

Для ФФ замовлень встановлюються наступні статуси:

  • Нове замовлення.
  • Опрацьовано автоматично.
  • Комплектується перевізником.
  • Слідує в місто одержувача.
  • Чекає в пункті самовивозу.
  • Замовлення виконано.
  • Статус скасування замовлення.

Якщо покупець відмовиться від отримання замовлення в магазині ROZETKA чи у відділені перевізника, або по закінченню терміну резерву, товар повернеться назад на склад ROZETKA. Зворотну доставку від перевізника на склад оплачує продавець. Плати за зворотну доставку з магазину ROZETKA на склад немає.

Зверніть увагу! Замовлення фулфілменту відправляються абсолютно всім покупцям, без врахування показника викупу замовлень, а також для ФФ замовлень немає можливості отримувати часткову чи повну передоплату від покупців.

Ручне підтвердження ФФ замовлень продавцем

Стандартно всі фулфілмент замовлення опрацьовуються автоматично, проте, якщо у вас є потреба самостійно підтверджувати ФФ замовлення, зверніться з відповідним прохання в службу підтримки, за темою «Фулфілмент», і вашому магазину буде налаштована така можливість.

В такому випадку, при отриманні фулфілмент замовлення, ви зможете перевірити коректність інформації у замовленні, відповідність товарного складу, та зможете зв’язатися з покупцем до відправлення замовлення. Також ви зможете відредагувати фулфілмент замовлення в статусі «Нове замовлення» (змінити склад чи кількість товарів, інформацію про отримувача чи адресу доставки). Додати до фулфілмент замовлення можливо лише ті позиції, які також знаходяться на фулфілменті.

Щоб продовжити подальше опрацювання та комплектацію фулфілмент замовлення, вам необхідно натиснути «Підтвердити» на сторінці замовлення.

Зверніть увагу! Фулфілмент від ROZETKA передбачає швидке опрацювання замовлень покупців, тому в разі ручного підтвердження продавцю необхідно пропрацьовувати такі замовлення максимально швидко (протягом години).

Сервісні звернення та повернення фулфілмент товарів

Товари, які були придбані з фулфілментом, і які відповідають загальним умовам обміну/поверненню, покупець може повернути протягом 14 днів в будь-якому магазині ROZETKA або відправити на склад ROZETKA кур’єрською службою. Дані для відправки повернення будуть вказані в супровідних документах до товару.

Для сервісного обслуговування фулфілмент товар прийматиметься протягом терміну гарантії. У випадку звернення щодо гарантії ми приймемо товар від покупця в магазині ROZETKA, а потім відправимо його продавцю. Подальше рішення щодо гарантії (ремонт/обмін товару чи повернення коштів) та повернення товару покупцю продавець виконує самостійно.


Близькі за темою

Обмін та повернення товару
Гарантійне обслуговування

Чи була інформація корисною?