На сайті для фулфілмент товарів вказується «Замовлення обробляє ROZETKA» — це означає, що прийманням, опрацюванням, комплектацією та відряджанням замовлення займається ROZETKA.

В кабінеті продавця ви можете відстежувати статуси замовлень, які змінюються автоматично, а також вести комунікацію з покупцями. Самостійно створити замовлення для ФФ товарів в кабінеті продавця неможливо.
Для фулфілмент замовлень встановлюються наступні статуси:
- Нове замовлення.
- Опрацьовано автоматично.
- Комплектується перевізником.
- Слідує в місто одержувача.
- Чекає в пункті самовивозу.
- Замовлення виконано.
- Статус скасування замовлення.
Якщо покупець відмовиться від отримання замовлення в магазині ROZETKA чи у відділенні перевізника, або по закінченню терміну резерву, товар повернеться назад на склад ROZETKA. Зворотну доставку від перевізника на склад оплачує продавець. Плати за зворотну доставку з магазину ROZETKA на склад немає.
Зверніть увагу! Замовлення фулфілменту відправляються абсолютно всім покупцям, незалежно від показника викупу замовлень, а також для ФФ замовлень продавець немає можливості отримувати часткову чи повну передоплату на картку від покупців.
Ручне підтвердження ФФ замовлень продавцем
Стандартно всі фулфілмент замовлення опрацьовуються автоматично, проте, якщо у вас є потреба самостійно підтверджувати ФФ замовлення, зверніться з відповідним прохання в службу підтримки, за темою «Фулфілмент», і вашому магазину буде налаштована така можливість.
В такому випадку, при отриманні фулфілмент замовлення, ви зможете перевірити коректність інформації у замовленні, відповідність товарного складу, та зможете зв’язатися з покупцем до відправлення замовлення. Також ви зможете відредагувати фулфілмент замовлення в статусі «Нове замовлення» (змінити склад чи кількість товарів, інформацію про отримувача чи адресу доставки). Додати до фулфілмент замовлення можливо лише ті позиції, які також знаходяться на фулфілменті.
Щоб продовжити подальше опрацювання та комплектацію фулфілмент замовлення, вам необхідно натиснути «Підтвердити» на сторінці замовлення.

Зверніть увагу! Фулфілмент від ROZETKA передбачає швидке опрацювання замовлень покупців, тому в разі ручного підтвердження продавцю необхідно пропрацьовувати такі замовлення максимально швидко (протягом години).
Обмін/повернення товарів, проданих з фулфілментом
Товари, які були придбані з фулфілментом, і які відповідають загальним умовам обміну/повернення, покупець може повернути протягом 14 днів в будь-якому магазині ROZETKA або відправити на склад ROZETKA кур’єрською службою. Інформація для повернення товару буде вказана в супровідних документах до товару.
При оформленні повернення в магазині ROZETKA співробітник поверхнево огляне товар, зі слів клієнта внесе в систему інформацію про нього та видасть Акт на діагностику товару. Далі ми надішлемо вам повідомлення в розділі Переписка з ROZETKA з інформацією про заявку на повернення товару. Вам необхідно опрацювати її, щоб прийняти рішення та вказати його у відповідь на це повідомлення.
За необхідності ви можете зв’язатись з покупцем, щоб уточнити необхідні деталі, та запросити зі складу товар для огляду. У разі позитивного рішення щодо обміну/повернення, кошти мають бути оперативно повернуті покупцю. Якщо з аргументованих причин товар не підлягає обміну/поверненню, це потрібно пояснити клієнту, після чого надати цю інформацію в для оформлення повернення товару для покупця в магазин ROZETKA.
Зверніть увагу! Ні співробітник магазину, ні співробітник відділу фулфілменту не приймають рішення щодо обміну/повернення. Відповідно в магазині приймуть товар від покупця, але подальші дії щодо повернення встановлює лише власник товару (продавець).
Оформлені на повернення товари транспортуються на склад й зберігаються у відповідній сервісній зоні. Поверненні товари, які не підлягають подальшій реалізації, повертаються продавцю перевізником Нова Пошта за рахунок отримувача, або самовивозом зі складу ROZETKA. Товари, які підлягають подальшій реалізації, переміщаються на залишок продавця й будуть доступні для подальшого продажу.
Сервісні звернення щодо товарів, проданих з фулфілментом
Для сервісного обслуговування фулфілмент товар прийматиметься протягом вказаного для нього терміну гарантії. У випадку звернення щодо гарантії ми приймемо товар від покупця в магазині ROZETKA, а потім відправимо його продавцю. Подальше рішення щодо гарантії (ремонт / обмін товару чи повернення коштів) та повернення товару покупцю, продавець виконує самостійно.