Підготовка товарів для фулфілменту

Останнє оновлення : 13.08.2024

Для фулфілменту (ФФ) продавець може використовувати лише активні товари магазину. Якщо товар неактивний чи прихований, спочатку слід виправити причину та активувати його.

Зверніть увагу! Ви можете розміщувати товар на маркетплейсі товар лише одним способом: або з фулфілментом від ROZETKA, або з доставкою безпосередньо від продавця.

Після того як ви погодили з нашим менеджером товари, які будете реалізовувати використовуючи ФФ, в товарах необхідно вказати обов'язкові технічні параметри:

  • вага в упаковці — значення вказуються в кілограмах, роздільник крапка (наприклад: 0.1 — це 100 грамів);
  • ширина в упаковці (см) — для не цілих значень роздільник крапка;
  • глибина в упаковці (см) — для не цілих значень роздільник крапка;
  • висота в упаковці (см) — для не цілих значень роздільник крапка;
  • кількість вантажних місць — вказуйте значення «1» для одного індивідуально упакованого товару, незалежно від розміру упакування;
  • гарантія.

Інформацію необхідно додати товару в поточний xml прайс-лист, який підключений до профілю магазину на маркетплейсі. Після того, як ви додали ці параметри для активних товарів, необхідно зробити оновлення товарів.

Товари, які не можна реалізовувати з фулфілментом

  • Велику побутову техніку.
  • Великогабаритні товари (ліжка, крісла, ванни тощо).
  • Вибухо- та пожежонебезпечні товари (феєрверки, спиртові антисептики тощо).
  • Харчові продукти.
  • Зброю.
  • Товари без упакування або штрих-коду.
  • Товари, на які нанесено брендування з використанням назви, логотипу або контактів вашого магазину на ROZETKA.
  • Крихкі товари (скло).
  • Вживані товари.

Також вам необхідно ознайомитися з правилами пакування та маркування товарів до того, як ви поставите їх на склад ROZETKA. Якщо товари мають виробниче маркування штрихкодом з числовим значенням, його обов’язково необхідно вказати в параметрі «EAN».

Чи була інформація корисною?