​ ​

Загальні питання

Ні, ми рекомендуємо не завищувати ціну для товарів, що розміщуються на платформі. Встановлюйте її за аналогією зі своїм основним каналом збуту або нижче.

Орієнтовний термін виходу на платформу від 2-х тижнів до 2-х місяців і залежить від кількості товарів, якості підготовки прайс-листа та наявності необхідних документів.

Ні, не можливо. Допускається створення одного магазину на одну юридичну особу або фізичну особу підприємця (ФОП).

Ні, ми працюємо тільки з зареєстрованими суб'єктами підприємницької діяльності. Це фізичні особи-підприємці, юридичні особи та компанії нерезиденти.

Ми не співпрацюємо зі сторонніми організаціями та ресурсами, тому вони не можуть гарантувати вам успішний початок роботи на ROZETKA Маркетплейс. Якщо ви вирішили скористатися такими послугами, ви приймаєте всі пов'язані ризики. Рекомендуємо самостійно заповнити заявку на нашому сайті, і ми зв'яжемося з вами щоб обговорити наше співробітництво.

Повідомте вашому менеджеру, що саме необхідно змінити, та відправте нову назву/логотип. Необхідно буде підписати додаткову угоду до договору.

Всі запити обробляються в порядку черги. Зазвичай ми надаємо відповідь протягом дня, але для вирішення деяких питань потрібно більше часу.

Напишіть звернення менеджеру з проханням призупинити роботу магазину, терміном призупинення і причинами, якими воно викликане.

Ви можете скористатися формою зворотного зв'язку в особистому кабінеті. Виберіть тему «Зворотній зв'язок керівнику», напишіть звернення і натисніть «Надіслати».

На більшість категорій встановлена ​​мінімальна і максимальна ціна товару для його публікації на сайті.

Це ціна, нижче і вище якої, товар не може бути розміщений. Не варто вводити в оману покупця, вказуючи невиправдано низьку ціну з метою залучення уваги до вашого товару — такі товари будуть приховані системою.

Мінімально допустима ціна встановлена ​​за мінімальною ціною товарів в конкретних категоріях. Тому ми рекомендуємо вказувати реальну і актуальну ціну товару, щоб уникнути помилкового приховування вашого товару.

Якщо ви встановили реальну ціну на товар, але система вважає її нижче мінімальної, підтвердіть таку ціну в повідомленні менеджеру підтримки.

Повідомлення про зміни структури сайту, а також інші оновлення та нововведення, відправляються в формі e-mail розсилок.

Додатково ви можете запросити цікаву для вас інформацію у менеджера, за допомогою форми зворотного зв'язку в особистому кабінеті продавця.

Інформація про вашого менеджера знаходиться в розділі "Контакти". Більш детально про підтримку ви можете прочитати тут.

Ми працюємо над цією можливістю і зараз тестуємо цей процес. Якщо ви готові взяти участь у закритому тестуванні, напишіть звернення з темою: "Оплата і доставка замовлень → Додати / редагувати способів доставки".

Коли послуга стане доступною всім нашим партнерам ми повідомимо вам в e-mail розсилці, та підготуємо детальну інструкцію з умовами та описом як це працює.

Зараз ви не можете видати свій товар з пунктів видачі ROZETKA. Використовуйте ті способи доставляння, які є у вашого магазину.


Товари

Повідомте вашому менеджеру про додавання товарів за допомогою форми зворотного зв'язку. Після модерації (перевірки) товари будуть виведені на сайт. Детальніше: Додавання нових товарів.

Ви можете розмістити на фотографії водяний знак (вотермарку) з назвою або логотипом вашого магазина на сайті ROZETKA.

Так, можна, але на сторінці товару повинні бути вказані умови оплати і терміни доставки товару. Детальніше: Товари «під замовлення».

Внесіть зміни в XML прайс-лист і повідомте вашому менеджеру про оновлення інформації за допомогою форми зворотного зв'язку. Детальніше: Оновлення товарів.

Статус «немає в наявності» встановлюється з наступних причин:

  • для товару вказано значення available="false" в прайс-листі;
  • кількість замовлень за годину перевищила значення залишків товару;
  • ще не пройшла синхронізація з прайс-листом;
  • пошкоджена структура xml прайс-листа;
  • змінилося посилання на прайс-лист;
  • магазин заблокований.

Рекомендуємо дочекатися синхронізації. Якщо проблема залишилася, зверніться за допомогою до вашого менеджера.

Ми видаляємо такі відгуки та застосовуємо санкції до продавців, які займаються шахрайством на сайті.

Так, допускається однотонний фон будь-якого кольору, фон на вулиці, студійні фони.

Детальніше: фотографії товару

Перевірте ціну, яка вказана в XML прайс-листі. Зміна ціни в більшу сторону більш ніж в 1,5 раза і в меншу сторону більш ніж у 2 рази ми вважаємо аномальним. Щоб через помилки в прайс-листі або збій в передачі даних помилкові ціни ваших товарів не показувалися на сайті, товари стають неактивними. Для підтвердження такої зміни ціни, повідомте вашого менеджера.

Однакові товари різних продавців групуються для зручності покупців.

Повідомте вашому менеджеру id обраних товарів за допомогою форми зворотного зв'язку та обов'язково вкажіть причину, по якій треба приховати товари.

Час додавання/оновлення товарів залежить від кількості товарів, їх особливостей, правильності заповнення прайс-листа і нашої завантаженості. Фіксованих термінів немає, товари обробляються в порядку черги. Орієнтовно може зайняти до декількох тижнів.

Можливі причини:

  • ще не пройшла синхронізація з прайс-листом;
  • товар знаходиться в статусі "Нема в наявності";
  • помилки при вказанні вартості товару в прайс-листі;
  • некоректно вказана валюта в прайс-листі;
  • допущені помилки в структурі xml файлу.

Модерація — це перевірка правильності заповнення інформації про товар відповідно до наших вимог та налаштування зв'язку вашого прайс-листа з каталогом сайту.

Ні, товар перейде в статус "Немає в наявності» і залишиться в загальному каталозі сайту.

Ні. На сайті ROZETKA всі товари продаються тільки в роздріб.

У розділі відгуків про товари виберіть потрібний відгук і відкрийте його. Введіть ваш коментар в спеціальному полі і натисніть «Відповісти». Ваша відповідь з'явиться на сторінці товару під відгуком покупця.

Так, якщо ви додали нові товари або внесли зміни у вже представлені товари — повідомте вашому менеджеру за допомогою форми зворотного зв'язку. Автоматично оновлюється тільки ціна і наявність товару.

Ознака «Тільки в Розетці» доступний тільки для товарів продавця ROZETKA і не може бути доданий до товарів інших продавців. Детальніше: Ознаки товару.

Обмежень за кількістю товарів немає, але якщо ви хочете продавати товари, які вже представлені на сайті іншими продавцями і ваша пропозиція не надає явного зиску для покупців (ціна, безкоштовна доставка та ін.), ми можемо відмовити в розміщенні такого товару на сайті.

Переконайтеся, що у товарів коректно заповнений необхідний параметр для групування. Повідомте про необхідність групування вашому менеджеру за допомогою форми зворотного зв'язку, вказавши перелік товарів. Детальніше: Групування товарів.

Основними причинами приховування є:

  • не пройшла модерація (перевірка) товарів;
  • товари відносяться до заборонених для продажу на сайті;
  • товари неправильно прив'язані до категорій.

Детальніше: Приховані товари.

Так, можуть. Більш того, ми рекомендуємо вказувати назви товарів, спираючись на аналоги, розміщені на сайті від продавця ROZETKA. Це допоможе згрупувати товари з аналогічними на сайті.

Ви можете подати заявку на створення нової категорії. Для цього зв'яжіться з вашим менеджером і надайте всю необхідну інформацію. Детальніше: Створення нової категорії.

Оригінальність товару доводять документи, які підтверджують походження товару. Перелік запитуваних документів буде вказаний в повідомленні із запитом.

Ваш товар згрупований з аналогічними товарами інших продавців, тому старі і нові відгуки відображаються одним списком, при цьому у відгуках зазначено для якого продавця він був залишений. Детальніше: Відгуки про товар.

Зверніться безпосередньо до продавця, використовуючи форму «Запитати про товар» на сторінці товару або «Запитати продавця» на сторінці продавця, з проханням прибрати товар з продажу, в зв'язку з порушенням авторських прав. У разі відсутності реакції з боку продавця, напишіть звернення на b2c@rozetka.com.ua. Прикладіть скрін раніше відправленого запиту продавцеві, а також документи, що підтверджують ваші авторські права. Детальніше: Захист авторських прав.

Після внесення змін в прайс-лист, за допомогою форми зворотного зв'язку, повідомте вашому менеджеру про необхідність оновити фотографії.

Детальніше: Оновлення товарів

Різновиди товару оформляються окремими товарними пропозиціями в прайс-листі. На сайті вони будуть згруповані на одній сторінці товару за вказаним параметром, наприклад за кольором або розміром. Детальніше: Різновиди товару.

Характеристику, якої немає на нашому сайті, ви можете вказати в тезі <param name="Додаткові характеристики"><!CDATA[...]]></param> та/або в текстовому описі товару.

Якщо на сайті відсутнє потрібне значення характеристики, вкажіть його для товару щоб воно було додано під час модерації. Детальніше: Характеристики товару.

Ні, залишити відгук про товар може лише користувач, який купив цей товар, а всі зареєстровані користувачі можуть поставити питання про товар, на яке ви повинні відповісти.

Код товару (він же id), це цифрове значення, яке вказано в розділі товарів та сторінці вашого товару на сайті ROZETKA.


Замовлення

Напишіть повідомлення покупцеві, використовуючи кнопку «Написати покупцеві», яка знаходиться в замовленні під його контактними даними. Також ви можете написати йому в месенджерах. Якщо покупець не відповість протягом декількох днів, змініть статус замовлення на «Не вдалося зв'язатися з покупцем» або «Некоректні контактні дані» в залежності від ситуації.

Видалити позиції і додати нові в замовлення можна тільки в статусі «Обробляється менеджером». Натисніть «Редагувати замовлення» і додайте новий товар, при цьому він повинен бути в наявності на сайті. Якщо додається товар не представлений на сайті, натисніть «Додатковий товар» і вкажіть вартість. Детальніше: Редагування замовлення.

Скасуйте замовлення самостійно в особистому кабінеті, вибравши статус скасування, відповідно до причини відмови. Докладніше: Статуси замовлення.

Замовлення в статусі «Дані підтверджені. Очікує відправлення» переведіть в статус «Передано в службу доставки» і вкажіть номер ТТН у відповідному полі.

До замовлення можна додати тільки одну ТТН.

У замовленні, в статусі «Обробляється менеджером», натисніть «Редагувати замовлення», потім кнопку «Додатковий товар» і в новому рядку вкажіть вартість додаткового продажу.

Необхідно повернути замовлення в статус «Обробляється менеджером», повторно встановити «Дані підтверджені. Очікує відправлення» → «Переданий в службу доставки» і вказати коректний номер ТТН.

Після поповнення рахунку і переведення магазину в статус «Активний» ваші товари будуть доступні для замовлення.

З покупцями, чиї замовлення були скасовані, ми додатково зв'язуємося для перевірки якості обслуговування. Якщо клієнт підтверджує одержання товару, замовлення підлягає відновленню.

Редагувати успішно виконане замовлення неможливо. Замініть товар покупцю, після чого напишіть з особистого кабінету звернення, вказав номер замовлення та зміни, які ви зробили. Детальніше про обмін та повернення

Змінити службу доставки наразі неможливо. Встановіть замовленню статус «Дані підтверджені. Чекає відправки» → «Доставляється», в коментарі вкажіть узгоджену з покупцем службу доставки і відправляйте замовлення. Після отримання товару покупцем, самостійно встановіть замовленню кінцевий статус «Посилка отримана» або статус скасування.

Після оформлення замовлення клієнт отримує повідомлення в Viber або SMS, на електронну пошту вказану під час реєстрації на сайті ROZETKA і в розділ «Моє листування» особистого кабінету покупця. Контактний номер продавця відображається тільки в розділі «Моє листування».


Доставка та оплата

Для цього використовується виділене поле під ціною товару. Якщо особливі умови стосуються конкретного товару, внесіть параметр «Оплата/доставка» у відповідну картку товару у вашому прайс-листі та повідомте менеджеру про необхідність оновлення параметрів. 

Якщо особливі умови оплати/доставки відносяться до всього асортименту, відправте додатковий текст вашому менеджеру.

Готівкова форма оплати вказується для товарів за замовчуванням. Ви можете запропонувати покупцям інші, додаткові способи оплати. Детальніше: Доступні способи оплати.

Якщо кошти вже надійшли на ваш розрахунковий рахунок, то повернення необхідно виконувати з особистого кабінету платіжної системи. Якщо оплата не підтверджена (в статусі «Очікує підтвердження»), то кошти повернуться автоматично.

Товар повинен бути проданий за ціною, яка була вказана на момент оформлення замовлення.

У разі відсутності такої можливості, необхідно повідомити про це покупцеві в телефонному режимі та скасувати замовлення, вибравши статус «Відміна. Некоректна ціна на сайті».


Реклама та продажі

Ми рекомендуємо розширювати асортимент, підтримувати конкурентні ціни, приводити контент до ідеального стану, створювати комплекти товарів, брати участь у промо-розсилках і робити знижки на товар.

«Топ продажів» формується системою автоматично із товарів з найбільшою кількістю продажів в категорії за останні 14 днів.

Для товарів продавців ROZETKA Маркетплейс налаштована контекстна реклама і проводиться оптимізація для органічного пошуку. Додатково товари можуть брати участь в промо-розсилках, які ми відправляємо на e-mail всіх користувачів.

Для проведення акцій на даний момент вам доступна можливість зробити знижку на товар, створити комплект товарів зі знижкою, та взяти участь промо-розсилці.

Статистика відвідувань є комерційною таємницею. Ми не надаємо цю інформацію.

Ви можете встановити будь-яку знижку на товар, який продається. Ми не регламентуємо її розмір, але рекомендуємо стежити за середньоринковою ціною і встановлювати знижку, яка не буде занадто низькою або завищеною.

Ні, відсоток комісії не змінюється при продажу товару за промо-ціною.

Функціонал сайту доступний для інших продавців, але існує ряд сервісів, які ви не можете використовувати:

  • відвантаження товарів в точках видачі ROZETKA;
  • Premium підписка на доставку;
  • Сервісні центри ROZETKA;
  • бонусна програма;
  • оплата товарів подарунковими сертифікатами ROZETKA;
  • участь в акціях продавця ROZETKA.

Покупець може вибрати одну з цих кредитних програм, якщо ви підключили їх до своїх товарів. За користування сервісом «Миттєва розстрочка» клієнт сплачує щомісячну комісію ПриватБанку 2,9%, а за користування «Оплатою частинами» — ні. Тому для покупця найбільш вигідний і оптимальний варіант — Оплата частинами. Чим більше термін кредиту може вибрати покупець, тим вище продажі.

Правилами заборонено використання власних програм лояльності через те, що це веде покупців на сторонні ресурси.

Необхідно перевірити: встановлені терміни дії комплекту, наявність товарів з комплекту, відповідність способів доставлення та оплати.

Детальніше в інструкції: Комплекти товарів


Прайс-лист

Ви можете використовувати будь-які ресурси і програми, які дозволять сформувати xml прайс-лист з каталогом ваших товарів.

Також нашим партнерам доступний сервіс Pricecreator для управління товарами. Отримати доступ до ресурсу можна у менеджера, який допомагає вам з реєстрацією на нашому торговому майданчику.

Ви можете завантажити прайс-лист на сервіс Pricecreator або інший доступний вам хостинг. Важливо, щоб ви постійно підтримували актуальну інформацію про ваші товари.

Перевірте ваш прайс-лист на наявність основних помилок використовуючи інструмент для перевірки XML. Детальніше: Перевірка прайс-листа (валідація).

Ми не рекомендуємо змінювати посилання, але якщо заміна все ж необхідна, переконайтеся, що основна інформація в прайс-листі залишилася колишньою: id категорій, товарів і т.п. Після чого повідомте про необхідність замінити посилання використовуючи форму зворотного зв'язку, тема «Робота з товарами, прайс-лист → Питання щодо вивантаження XML».

Ні, фотографії розміщені на Google Диску не будуть завантажені на ROZETKA. Ми рекомендуємо використовувати інші ресурси для зберігання фотографій.

Так ви можете додати тільки деякі товари з прайс-листа, в такому випадку повідомте список id товарів, використовуючи форму зворотного зв'язку.

На сайті ROZETKA всі ціни вказані в гривні. Щоб ваша ціна відображалася коректно, вкажіть на початку прайс-листа необхідну валюту та її курс використовуючи тег <currency id="..." rate="..."/>, де id — код валюти (USD, EUR), rate — курс.

Далі вкажіть її в тезі <currencyId>...</currencyId> для товарних пропозицій в прайс-листі. На сайті ціна автоматично буде перерахована за вказаним курсом.

Докладніше: Вимоги до xml файлу

Так, ви можете використовувати дані теги одночасно для одного товару. В такому випадку, на сторінці товару буде відображено три ціни.

Це заборонено. Активні товари перейдуть в статус «Немає в наявності», а нові товари не будуть додані на сайт. У виняткових випадках ви можете написати про необхідність заміни id використовуючи форму зворотного зв'язку, та дотримуватись подальших інструкцій від менеджера.

При вказівці id товарів допускається використання символів: Aa-Zz і 0-9. Заборонено використання кирилиці та пробілів.

За замовчуванням, синхронізація з вашим прайс-листом відбувається щогодини.

Якщо в прайс-листі були зміни, вони відображаються на сайті за кілька хвилин після синхронізації. Час останньої синхронізації відображається в розділі товарів.

Щоб сформувати каталог ваших товарів для ROZETKA використовуйте інструкцію із експорту товарів з Prom.ua.


Комісія та платежі

Розмір комісії залежить від категорії товарів. Ознайомитися з розміром комісії в різних категоріях ви можете у нашого менеджера, після оформлення заявки на співпрацю.

Зареєстровані продавці можуть уточнити розмір комісії в договорі про співпрацю, або написавши звернення в особистому кабінеті продавця

При оплаті за допомогою сервісу LiqPay кошти зараховуються протягом дня.

У разі оплати через відділення банку або банківський термінал — до 3-х робочих днів.

Після розірвання договору, ви отримаєте на e-mail шаблон заяви на повернення грошових коштів. Вам необхідно підписати його і відправити скан/фото копію документа у відповідь на отримане повідомлення, а оригінал документа надіслати поштою.

Детальніше: Закриття магазину.

Оплата сформованих рахунків не є обов'язковою. У разі помилки, ви можете сформувати новий рахунок і оплатити його.

Напишіть звернення в кабінеті продавця вибравши тему: «Фінанси і документообіг» → «Коригування комісії по замовленню». До звернення прикріпіть фото/скан копію квитанції про повернення коштів покупцеві або фото/скан копію ТТН відправленого нового товару на заміну.

Будь-яка надана покупцеві знижка — це особиста ініціатива продавця, яка не впливає на суму комісії. У цьому випадку розмір комісії залежить від ціни, яка була вказана при оформленні замовлення, і коригування списаної комісії проводитися не буде.

Грошові кошти зараховуються на рахунок протягом 3-х банківських днів. Якщо дані терміни вийшли, а оплата все ще не була зарахована, відправте квитанцію про оплату через форму зворотного зв'язку, тема: «Фінанси і документообіг» → «Питання по балансу магазину».


Документообіг та акти

Звіт створюється системою автоматично на підставі успішно завершених замовлень і знаходиться в розділі «Мій баланс» → «Звіти про продані товари».

Для коректного формування звітів вам необхідно своєчасно змінювати статуси замовлень. Детальніше: Звіт про продані товари.

Ні, ми використовуємо електронний документообіг Вчасно.

Це документ, який необхідно підписати для зміни/доповнення пунктів в основному договорі. Зокрема в додатковій угоді можна змінити назву/логотип магазину або реквізити.

Запросіть акт в зверненні з особистого кабінету продавця, вибравши тему «Фінанси і документообіг» → «Питання по актам, звіркам».

Додаткова угода підписується в разі зміни юр.особи, пролонгації, зміни реквізитів (назви магазину, логотип, ПІБ, IBAN) або продажу товарів, які потребують додаткові дозволи, сертифікати та ін.


Не нашли ответ на вопрос?