​ ​

Загальні питання

Ні, ми рекомендуємо не завищувати ціну для товарів, що розміщуються на платформі. Встановлюйте її за аналогією зі своїм основним каналом збуту або нижче.

Орієнтовний термін виходу на платформу від 2-х тижнів до 2-х місяців і залежить від кількості товарів, якості підготовки прайс-листа та наявності необхідних документів.

Ні, ми працюємо тільки з зареєстрованими суб'єктами підприємницької діяльності. Це фізичні особи-підприємці, юридичні особи та компанії нерезиденти.

Ні, не можливо. Допускається створення одного магазину на одну юридичну особу або фізичну особу підприємця (ФОП).

Ми не співпрацюємо зі сторонніми організаціями та ресурсами, тому вони не можуть гарантувати вам успішний початок роботи на ROZETKA Маркетплейс. Якщо ви вирішили скористатися такими послугами, ви приймаєте всі пов'язані ризики. Рекомендуємо самостійно заповнити заявку на нашому сайті, і ми зв'яжемося з вами щоб обговорити наше співробітництво.

Повідомте вашому менеджеру, що саме необхідно змінити, та відправте нову назву/логотип. Необхідно буде підписати додаткову угоду до договору.

Всі запити обробляються в порядку черги. Зазвичай ми надаємо відповідь протягом дня, для розв'язання деяких питань потрібно більше часу.

Напишіть звернення менеджеру з проханням призупинити роботу магазину, терміном призупинення і причинами, якими воно викликане.

Ви можете скористатися формою зворотного зв'язку в особистому кабінеті. Виберіть пункт «Зворотній зв'язок керівнику», напишіть звернення і натисніть «Надіслати».

Повідомлення про зміни в структурі сайту, а також інші оновлення та нововведення, надходять на електронну пошту.

Додатково ви можете запросити цікаву для вас інформацію у менеджера за допомогою форми зворотного зв'язку.

На більшість категорій встановлена ​​мінімальна ціна для доступу товарів на вітрину сайту. Це ціна, нижче якої товар не може бути розміщений. Не варто вводити в оману покупця, вказуючи невиправдано низьку ціну з метою залучення уваги до вашого товару — такі товари ховаються системою.

Мінімально допустима ціна встановлена ​​по найнижчій ціні товарів в даній категорії. Тому ми рекомендуємо вказувати реальну та актуальну ціну товару, щоб уникнути помилкового приховування вашого товару.

Якщо ви встановили реальну ціну на товар, але система вважає її нижче мінімальної, повідомте про це вашому менеджеру, вказавши товар і його ціну.

Інформація про вашого менеджера знаходиться в розділі "Контакти". Більш детально про підтримку ви можете прочитати тут.


Товари

Повідомте вашому менеджеру про додавання товарів за допомогою форми зворотного зв'язку. Після модерації (перевірки) товари будуть виведені на сайт. Детальніше: Додавання нових товарів.

Внесіть зміни в XML прайс-лист і повідомте вашому менеджеру про оновлення інформації за допомогою форми зворотного зв'язку. Детальніше: Оновлення товарів.

Статус «немає в наявності» встановлюється з наступних причин:

  • для товару вказано значення available="false" в прайс-листі;
  • кількість замовлень перевищила значення залишків товару;
  • ще не пройшла синхронізація з прайс-листом;
  • пошкоджена структура xml прайс-листа;
  • змінилося посилання на прайс-лист;
  • магазин заблокований.

Рекомендуємо дочекатися синхронізації. Якщо проблема залишилася, зверніться за допомогою до вашого менеджера.

Так, можна, але на сторінці товару повинні бути вказані всі умови та терміни доставки та оплати.

Ви можете додати на фотографії водяний знак (вотермарку) з назвою або логотипом вашого магазину на сайті ROZETKA.

Зверніть увагу, що товари з ватермарками не потрапляють в контекстну рекламу.

ROZETKA загальнодоступний сайт, відкритий для відгуків покупців.

Ми видаляємо такі відгуки та застосовуємо санкції до продавців, які займаються шахрайством на сайті.

Однакові товари різних продавців групуються один з одним. Групування необхідне для зручності покупця.

Так, допускається однотонний фон будь-якого кольору, фон на вулиці, студійні фони.

Детальніше: фотографії товару

Повідомте вашому менеджеру id обраних товарів за допомогою форми зворотного зв'язку та обов'язково вкажіть причину, по якій треба приховати товари.

Час додавання/оновлення товарів залежить від кількості товарів, їх особливостей, правильності заповнення прайс-листа і нашої завантаженості. Фіксованих термінів немає, товари обробляються в порядку черги. Орієнтовно може зайняти до декількох тижнів.

Можливі причини:

  • ще не пройшла синхронізація з прайс-листом;
  • товар знаходиться в статусі "Нема в наявності";
  • помилки при вказанні вартості товару в прайс-листі;
  • некоректно вказана валюта в прайс-листі;
  • допущені помилки в структурі xml файлу.

Ні, товар перейде в статус "Немає в наявності» і залишиться в загальному каталозі сайту.

Так, якщо ви додали нові товари або внесли зміни у вже представлені товари — повідомте вашому менеджеру за допомогою форми зворотного зв'язку. Автоматично оновлюється тільки ціна і наявність товару.

Ні. На сайті ROZETKA всі товари продаються тільки в роздріб.

Модерація - це перевірка правильності заповнення картки товару на відповідність вимогам до оформлення і зв'язування вашого прайс-листа з каталогом сайту.

Перевірте, щоб у товарів був заповнений потрібний параметр для групування. Про необхідність групування таких товарів повідомте вашого менеджера за допомогою форми зворотного зв'язку.

У розділі «Відгуки» на вкладці «Відгуки про товар» виберіть потрібний відгук і натисніть на нього, у вікні буде поле для відповіді.

Тег «Тільки в Розетці» призначений виключно для продавця ROZETKA і не може бути доданий до товарів інших продавців.

Обмеження на кількість товарів немає, але якщо такі ж товари уже представленні на нашому сайті іншими продавцями, а ваша пропозиція не надаватиме явних вигод для покупців (ціна, безкоштовна доставка та ін.), ми можемо відмовити в розміщенні такого товару на сайті.

Основними причинами приховування є:

  • не пройшла модерація (перевірка) товарів;
  • товари відносяться до заборонених для продажу на сайті;
  • товари неправильно прив'язані до категорій.

Детальніше: Приховані товари.

Перевірте ціну, яка вказана в XML прайс-листі. Зміна ціни в більшу сторону більш ніж в 1,5 раза і в меншу сторону більш ніж у 2 рази ми вважаємо аномальним. Щоб через помилки в прайс-листі або збій в передачі даних помилкові ціни ваших товарів не зобразилися на сайті, товари стають неактивними. Для підтвердження такої зміни ціни, повідомте вашого менеджера.

Так, можуть. Більш того, ми рекомендуємо вказувати назви товарів, спираючись на аналоги, розміщені на сайті від продавця ROZETKA. Це допоможе згрупувати товари з аналогічними на сайті.

У прайс-листі вкажіть значення «false» в тезі available="___", а кількість залишків «0» в тезі <stock_quantity>____</stock_quantity>. Після проходження синхронізації товар стане недоступний для покупки.

Ви можете подати заявку на створення нової категорії. Для цього зв'яжіться з вашим менеджером і надайте всю необхідну інформацію.

Якщо список необхідних документів відсутній, напишіть повідомлення своєму менеджеру.

Ваш товар згрупований з аналогічними від інших продавців, тому старі та нові відгуки відображаються одним списком.

Напишіть звернення до продавця через форму «Запитати про товар» в картці товару, з проханням прибрати товар з продажу у зв'язку з порушенням авторських прав. У разі відсутності реакції з боку продавця, напишіть звернення на b2c@rozetka.com.ua з вкладенням раніше відправленого запиту продавцю, а також документів підтверджують ваше авторське право.

Після внесення змін в прайс-лист, за допомогою форми зворотного зв'язку, повідомте вашому менеджеру про необхідність оновити фотографії.

Детальніше: Оновлення товарів

Передавайте варіанти товару окремими картками в прайс-листі. Вони будуть згруповані на одній сторінці за вказаним параметром, наприклад за кольором, розміром. У товарах повинен бути заповнений параметр для групування.

Характеристику, якої немає на нашому сайті, ви можете вказати в тезі <param name="Додаткові характеристики"><!CDATA[...]]></param> та/або в опис товару в тезі <description>....</description>.

Якщо на сайті відсутнє потрібне значення характеристики ─ вкажіть його для товару і воно буде додано під час модерації.


Замовлення

Видалити позиції та додати нові в замовлення можна тільки в статусі «Обробляється менеджером». Натисніть «Редагувати замовлення» і додайте новий товар, при цьому він повинен бути в наявності на сайті. Якщо новий товар не представлений на сайті, натисніть «Додатковий товар» і вкажіть його вартість.

Напишіть повідомлення покупцеві, використовуючи кнопку «Написати покупцеві», яка знаходиться в замовленні під його контактними даними.
Якщо покупець не відповість протягом дня, змініть статус замовлення на «Не вдалося зв'язатися з покупцем» або «Некоректні контактні дані» в залежності від ситуації.

Скасуйте замовлення самостійно в особистому кабінеті, вибравши статус скасування, що відповідає причині відмови.

У замовленні, в статусі «Обробляється менеджером», натисніть «Редагувати замовлення», потім кнопку «Додатковий товар» і в новому рядку вкажіть вартість додаткового продажу.

Необхідно повернути замовлення в статус «Обробляється менеджером», повторно встановити «Дані підтверджені. Очікує відправлення» → «Переданий в службу доставки» і вказати коректний номер ТТН.

Після поповнення рахунку і переведення магазину в статус «Активний» ваші товари будуть доступні для замовлення.

З покупцями, чиї замовлення були скасовані, ми додатково зв'язуємося для перевірки якості обслуговування. Якщо клієнт підтверджує одержання товару, замовлення підлягає відновленню.

Замовлення в статусі «Дані підтверджені. Очікує відправлення» переведіть в статус «Передано в службу доставки» і вкажіть номер ТТН у відповідному полі.

До замовлення можна додати тільки одну ТТН.

Редагувати успішно виконане замовлення неможливо. Замініть товар покупцю, після чого напишіть з особистого кабінету звернення, вказав номер замовлення та зміни, які ви зробили. Детальніше про обмін та повернення


Доставка та оплата

Для цього використовується виділене поле під ціною товару. Якщо особливі умови стосуються конкретного товару, внесіть параметр «Оплата/доставка» у відповідну картку товару у вашому прайс-листі та повідомте менеджеру про необхідність оновлення параметрів. 

Якщо особливі умови оплати/доставки відносяться до всього асортименту, відправте додатковий текст вашому менеджеру.

Ми не рекомендуємо прибирати з товарів спосіб «готівкою», оскільки це найкращий варіант для покупців. Інші способи, наприклад, попередня оплата, можуть бути узгоджені з покупцем під час оформлення замовлення.

Якщо кошти вже надійшли на ваш розрахунковий рахунок, то повернення необхідно виконувати з особистого кабінету платіжної системи. Якщо оплата не підтверджена (в статусі «Очікує підтвердження»), то кошти повернуться автоматично.

Товар повинен бути проданий за ціною, яка була вказана на момент оформлення замовлення.

У разі відсутності такої можливості, необхідно повідомити про це покупцеві в телефонному режимі та скасувати замовлення, вибравши статус «Відміна. Некоректна ціна на сайті».


Реклама та продажі

Ми рекомендуємо розширювати асортимент, підтримувати конкурентні ціни, приводити контент до ідеального стану, створювати комплекти товарів, брати участь у промо-розсилках і робити знижки на товар.

«Топ продажів» формується системою автоматично із товарів з найбільшою кількістю продажів в категорії за останні 14 днів.

Для товарів продавців ROZETKA Маркетплейс налаштована контекстна реклама і проводиться оптимізація для органічного пошуку. Додатково товари можуть брати участь в промо-розсилках, які ми відправляємо на e-mail всіх користувачів.

Статистика відвідувань є комерційною таємницею. Ми не надаємо цю інформацію.

Для проведення акцій на даний момент вам доступна можливість зробити знижку на товар, створити комплект товарів зі знижкою, та взяти участь промо-розсилці.

Ні, на торговій платформі не передбачені додаткові сервіси, послуги, можливості або преференції за окрему плату.

Ви можете встановити будь-яку знижку на товар, що продається. Ми не регламентуємо її розмір, але рекомендуємо стежити за середньоринковою ціною і встановлювати знижку, яка не буде занадто низькою або завищеною.

Покупець може вибрати одну з цих кредитних програм, якщо ви підключили їх до своїх товарів. За користування сервісом «Миттєва розстрочка» клієнт сплачує щомісячну комісію ПриватБанку 2,9%, а за користування «Оплатою частинами» — ні. Тому для покупця найбільш вигідний і оптимальний варіант — Оплата частинами. Чим більше термін кредиту може вибрати покупець, тим вище продажі.

Функціонал сайту доступний для інших продавців, але існує ряд сервісів, які ви не можете використовувати:

  • відвантаження товарів в точках видачі ROZETKA;
  • Premium підписка на доставку;
  • Сервісні центри ROZETKA;
  • бонусна програма;
  • оплата товарів подарунковими сертифікатами ROZETKA;
  • участь в акціях продавця ROZETKA.

Ні, відсоток комісії не змінюється при продажу товару за промо-ціною.

Правилами заборонено використання власних програм лояльності через те, що це веде покупців на сторонні ресурси.

Необхідно перевірити: встановлені терміни дії комплекту, наявність товарів з комплекту, відповідність способів доставки та оплати.

Детальніше в статті: Комплекти товарів


Прайс-лист

Ми рекомендуємо використовувати сервіс Pricecreator. Для отримання доступу до сервісу — зверніться до вашого менеджера.

Ви можете завантажити прайс-лист на сервіс Pricecreator або Dropbox.

На платформі Prom.ua під'єднайте додаток «Робота з Rozetka» і налаштуйте вивантаження прайс-листа з його допомогою.

Перевірте ваш прайс-лист на наявність основних помилок використовуючи інструмент для перевірки XML. Детальніше: Перевірка прайс-листа (валідація).

За замовчуванням, синхронізація з вашим прайс-листом відбувається щогодини. Час останньої синхронізації відображається в розділі «Товари».

Ми не рекомендуємо змінювати посилання. Але якщо заміна необхідна, перевірте, щоб основна інформація в прайс-листі залишилася незмінною: id категорій, товарів і т.п. В будь-якому випадку спочатку проконсультуйтеся з вашим менеджером.

Ні, фотографії розміщені на Google Drive не можуть бути коректно зчитані нашою системою. Ми рекомендуємо скористатися нашим сервісом Pricecreator.

Так, необхідно вказати список id таких товарів в повідомленні для вашого менеджера за допомогою форми зворотного зв'язку.

Додайте необхідну валюту в прайс-лист і встановіть для неї курс за допомогою тега <currency id= "____ "rate=" ___ " / >

Далі вкажіть валюту в тезі <currencyId>____</currencyId > в картках товарів і ціну. На сайті Ціна автоматично буде перерахована в гривні за вказаним Вами курсом.

Детальніше: Вимоги до xml файлу

Так, ви можете використовувати дані теги одночасно на одному товарі, в такому випадку на сторінці товару буде відображено три ціни.

Це заборонено. Активні товари перейдуть в статус «Немає в наявності», а нові товари не будуть додані на сайт.

У виняткових випадках ви можете написати про необхідність заміни менеджеру, за допомогою форми зворотного зв'язку, і дотримуватися його вказівок.

При вказівці id товарів допускається використання символів: Aa-Zz і 0-9.

Не допускається використання кирилиці та пробілів.

Перевірте курс валют в тезі <currency id="____" rate="___"/> у вашому прайс-листі. Ціна перераховується відповідно до зазначеного в ньому курсу.


Комісія та платежі

З розміром комісії в різних категоріях можна ознайомитися перед підписанням договору. Для цього заповніть Заявку на співпрацю, з вами зв'яжеться менеджер і надасть необхідну інформацію. 

Зареєстровані продавці можуть уточнити розмір комісії в договорі про співпрацю.

При оплаті за допомогою сервісу LiqPay кошти зараховуються протягом дня.

У разі оплати через відділення банку або банківський термінал — до 3-х робочих днів.

Після підписання додаткової угоди на розірвання договору заповніть шаблон заяви на повернення коштів. Надішліть вашому менеджеру фото/скан копію документа, а оригінал відправте поштою.

Оплата сформованих рахунків необов'язкова. У разі помилки в сумі поповнення ─ створіть рахунок повторно та оплатіть його.


Документообіг та акти

Звіт створюється системою автоматично на підставі успішно завершених замовлень і знаходиться в розділі «Баланс» → «Звіт про продані товари». 

Для коректного формування звітів ви повинні своєчасно змінювати статуси замовлень.

Ні, ми використовуємо електронний документообіг Вчасно.


Не нашли ответ на вопрос?