Останнє оновлення: 10.12.2025
    Зробити це через API

    На маркетплейсі продавець може самостійно опрацьовувати замовлення та здійснювати доставку товарів покупцю або поставити товари на склад ROZETKA, щоб виконанням замовлень займалася ROZETKA. Детальніше про фулфілмент від ROZETKA

    За замовчуванням у нових продавців маркетплейсу встановлюються лише три способи доставки — самовивіз з відділень Нової Пошти, самовивіз з поштоматів Нової Пошти та доставка кур'єром Нової Пошти, вартість доставки — за тарифами перевізника. Ви можете налаштувати додаткові способи доставки, які перераховані в таблиці нижче.

    Щоб під'єднати або прибрати спосіб доставки товару, чи встановити/змінити вартість доставки, зверніться в службу підтримки за темою «Оплата і доставка замовлень» → «Додати/редагувати способи доставки і оплати». У зверненні вкажіть, що необхідно налаштувати/відключити/змінити та спеціальні умови доставки (якщо такі є).

    Способи доставки, які продавець може вказати для товарів на маркетплейсі

    Перевізник

    Спосіб доставки

    ROZETKA Delivery

    доставка в магазини ROZETKA

    Нова Пошта

    у відділення
    у поштомати
    кур’єром

    Укрпошта
    * діють спеціальні тарифи

    у відділення

    Meest ПОШТА
    * діють спеціальні тарифи

    у відділення
    кур’єром

    Delivery

    у відділення
    кур’єром

    Власна служба доставки продавця

    кур’єр по місту
    кур’єр по всій Україні
    самовивіз із магазину продавця

    Віртуальна доставка

    надсилання за номером телефону (SMS/Viber), на електронну пошту (email) тощо.

    Для великогабаритних товарів, які перевищують обмеження для доставки поштовими перевізниками, способи доставки не будуть відображатись і покупці не зможуть оформити замовлення. Для таких товарів вам необхідно встановити доставку «Кур’єром по всій Україні», щоб покупці змогли оформити замовлення через кошик.

    Вартість доставки

    Для кожного способу доставки можливо встановити вартість, яка буде відображатись на сторінці товару та у кошику покупця:

    • За тарифами перевізника (встановлена стандартно) — означає, що покупець платить за доставку під час отримання посилки, її вартість розраховує компанія перевізник.
    • Фіксована вартість доставки — точна вартість у гривнях. В цьому випадку покупець платить за доставку продавцю одночасно з оплатою за товар, а продавець оплачує послуги транспортної компанії при відправленні посилки.
    • Безкоштовно — покупець отримує замовлення без плати за доставку.

    Стандартно для всіх товарів продавця встановлено вартість доставки: «За тарифами перевізника». Ви можете налаштувати індивідуальний тариф для кожного перевізника та способу доставки, за потреби враховуючи суму замовлення. Наприклад:

    • самовивіз з відділень та поштоматів Нова Пошта замовлень до 1500 грн — за тарифом 120 грн, понад 1501 грн — безкоштовно, кур'єр Нова Пошта — за тарифами перевізника;
    • самовивіз з відділень Укрпошти для категорій «Смартфони, ТВ і електроніка» — за тарифом 35 гривень;
    • кур’єр продавця по обласних центрах (перелік міст) — безкоштовно;
    • тощо.

    Тариф налаштовується або відразу для всіх товарів, або для певної категорії/бренду товарів, або навіть для окремого переліку товарів.

    Якщо в замовлені буде вказана вартість доставки, покупець одразу оплачує її разом з товаром — при оплаті карткою на сайті, якщо це післяплата — сума за доставку включається в загальну вартість посилки, яку покупець має оплатити у перевізника («Контроль оплати»). В цих випадках платником за доставку вказується відправник.

    Чому варто вказувати вартість доставки

    Зрозумілість для покупця. Ми рекомендуємо одразу вказувати вартість доставки для кожного перевізника. Чітке інформування на сторінках товарів дозволяє покупцю попередньо оцінити витрати (ціна товару + доставка) та створює враження зручності та прозорості.

    Зменшення кількості скасованих/не забраних замовлень. Іноді вартість доставки може бути вищою, ніж очікування клієнта, що призводить до відмови при отриманні посилки у перевізника. Завчасне інформування усуває цей "ефект несподіванки".

    Вибір вигідного перевізника. Порівнюючи вартість транспортних послуг кожного окремого перевізника клієнт розраховує свої витрати та може обрати прийнятний для себе варіант.

    Зверніть увагу! Послуга післяплати не входить у вартість доставки та стягується службами доставки з одержувача окремо. Рекомендуємо додатково інформувати про це покупця під час опрацювання замовлення.

    Терміни доставки

    На сторінках товарів продавців маркетплейсу може вказуватися орієнтовний термін доставки. Система аналізує попередні відправлення продавця за останні 70 днів та розраховує середній термін доставки окремо для кожного перевізника (від статусу «Нове замовлення» до «Очікує в пункті самовивозу»).

    Якщо даних для аналізу недостатньо, для поштових операторів термін доставки вказуватись не буде. Для доставки у магазини ROZETKA встановлюється термін доставки 5-7 днів або 2-4 дні, якщо відправлення відбувається з м.Київ.

    Якщо розрахований термін доставки становить 7 чи більше днів — його не буде відображено. Товари з таким терміном доставки мають бути оформлені як товари на замовлення.

    Додаткова інформація про доставку/оплату (умови оплати та доставки)

    Попереджайте покупця про нестандартні (особливі) умови та терміни доставки чи оплати, наприклад, якщо товар під замовлення, термін доставки більше 2-х днів, безкоштовна доставка при замовленні на певну суму тощо. Для цього на сторінці товару є спеціальне поле для текстової інформації.

    Щоб вказати інформацію для всіх товарів вашого магазину — зверніться в службу пітримки за темою «Робота з товарами, прайс-лист» → «Додавання / оновлення інформації в товарах», та напишіть умови, які потрібно додати.

    Якщо інформацію потрібно вказати лише для конкретного товару — додайте йому характеристику «Доставка/Оплата» з необхідним текстом українською та російською мовами. Для української мови значення value lang="uk", для російської — value lang="ru".

    Приклад:
    <param name="Доставка/оплата">
    <value lang="uk">Відправляємо за умови передоплати 20%</value>
    <value lang="ru">Отправляем по предоплате 20%</value>
    </param>

    Про додавання чи зміну тексту в цій характеристиці повідомляти не потрібно, інформація на сторінці товару оновиться автоматично (відповідно до інформації в прайс-листі). Максимальна кількість символів — 500. Якщо ви додали дані умови через звернення в службу підтримки та вказали товару характеристику «Доставка/Оплата» — на сторінці товару буде показана інформація, зазначена в характеристиці (у неї вищий пріоритет).

    Вимоги до блоку про доставку/оплату (умови оплати та доставки):

    • Для текстів, що містять інформацію про часткову передоплату або безкоштовну доставку від певної суми, необхідно вказувати для яких саме перевізників діють дані умови. Якщо до товарів доданий спосіб доставки в магазини ROZETKA загальний текст може вводити клієнта в оману, оскільки доставка в ROZETKA безкоштовна для покупця. Перекладати на клієнта вартість доставки в магазини ROZETKA заборонено.
    • Якщо в налаштуваннях магазину ви встановили мінімальну суму замовлення — ця інформація автоматично відобразиться на сторінці товару, і її не потрібно вказувати в даному полі, оскільки вона буде дублюватись.

    Самовивіз з магазину продавця

    Якщо у вашого магазину є пункти видачі товару, ви можете додати їх як спосіб доставки. Так покупці побачать на сторінці товару можливість самовивозу та зможуть отримати товар за вказаною вами адресою.

    Щоб додати пункт самовивозу з вашого магазину, у зверненні щодо налаштування способів доставки напишіть місто, точну адресу та координати (широту та довготу). Отримати координати адреси ви можете у сервісі Google Карти.

    Приклад: місто Київ, проспект Степана Бандери 6, 50.48770894293697, 30.494306929563567.

    Віртуальна доставка

    Для цифрових продуктів (сертифікатів, операційних систем, електронних ключів тощо) можливо вказати віртуальну доставку (мається на увазі, що покупець отримає придбаний товар електронною поштою або SMS). Для цього у зверненні для налаштування способів доставки вкажіть відповідні товари та умови доставки.

    Під'єднати віртуальну доставку можливо лише для товарів, в яких налаштована онлайн оплата карткою або безготівкова оплата. Після підключення віртуальної доставки всі інші способи доставки для товарів у вибраній категорії будуть відключені.

    < Способи оплати
    Чи була інформація корисною?