Загальна інформація про способи оплати

Останнє оновлення : 01.03.2024

На сторінці кожного товару вказуються доступні способи оплати для його купівлі. Автоматично у нових доданих товарів встановлюється лише «Оплата під час отримання товару», проте продавець може налаштувати додаткові способи оплати. Для цього ознайомтесь з доступними способами оплати, які описані нижче, після чого налаштуйте потрібні способи оплати в кабінеті продавця.

Способи оплати можна розділити на онлайн оплату при оформленні замовлення:

*ви можете налаштувати онлайн оплату лише від одного провайдера на ваш вибір (переглянути умови провайдерів).

X
Банк
Платіжний провайдер
Можливі способи оплати
Тариф
рахунок в будь-якому банку України
  • ТОВ "ФК "ЕВО"
  • Оплата карткою Visa | Mastercard
  • Apple pay
  • Google pay
  • 1,5% від суми платежу
рахунок в ПриватБанку
  • АТ КБ "ПриватБанк"
  • Оплата карткою Visa | Mastercard
  • PrivatePay
  • Google pay
  • Apple pay
  • Оплата Частинами
  • Миттєва Розстрочка
  • 1,5% від суми платежу

та оплату після оформлення замовлення:

Налаштування способів оплати

В кабінеті продавця в розділі «Управління оплатами» → «Методи оплати» виберіть способи оплати, які ви використовуєте, після чого зверніться в службу підтримки за темою «Оплата і доставка замовлень» → «Додати/редагувати способи доставки і оплати», щоб способи оплати додали до способів доставки.

Для підключення способів оплат від провайдерів RozetkaPay чи LiqPay у зверненні потрібно надати ключі, які ви можете отримати в кабінеті платіжного провайдера після реєстрації.

Оплата під час отримання товару, Безготівковий для фізичних осіб, Безготівковий для юридичних та фізичних осіб, Передплата на картку продавця — методи оплати, які не потребують ключів, ви можете використовувати їх відразу.

Щоб відключити активний спосіб оплати, змініть його статус.

Зверніть увагу!

  • Лише переведення повзунка в активне положення наразі не є підключенням методу оплати. Обов’язково потрібно звернутися в службу підтримки, щоб обрані способи оплати додали до способів доставки.
  • Неможливо відключити спосіб оплати, якщо він єдиний для певного способу доставки.

Управління ключами оплат RozetkaPay

Ви можете додати ключі декількох ФОП / юридичних осіб, зареєстрованих у платіжного провайдера RozetkaPay, щоб обирати на рахунок якої особи ви будете отримувати кошти за замовлення з певним способом оплати.

Щоб додати чи видалити ключі мерчанта, зверніться в службу підтримки за темою «Оплата і доставка замовлень» → «Налаштування способів онлайн-оплат».

Обрати мерчанта для зарахування оплат ви можете в розділі «Управління оплатами» → «Методи оплати».

Індивідуальний набір способів оплати товарів

У продавців маркетплейсу є можливість налаштувати для певного товару або товарної групи окремий набір способів оплати. Наприклад, для товарів з ціною до 1000 грн встановити лише онлайн-оплату, а для товарів від 1000 грн — оплату при отриманні, онлайн-оплату та миттєву розстрочку.

Також для Оплати частинами та Миттєвої розстрочки можна налаштувати різну кількість платежів. Наприклад, на окремі товари вартістю від 3 тис. грн 2-6 платежів, а на товари до 3 тис. грн — 2-4 платежі.

Щоб налаштувати індивідуальний набір способів оплати для окремих товарів:

  1. Створіть excel таблицю із переліком ID товарів.
  2. Зверніться в службу підтримки за темою «Оплата та доставка замовлень» → «Додавання/зміна способів доставки та оплати», де вкажіть, які способи оплати необхідно налаштувати для цих товарів, та прикріпіть файл таблиці.

Близькі за темою

Загальна інформація про способи доставки
Чи можливо прибрати спосіб оплати «під час отримання товару»?

Чи була інформація корисною?