Загальна інформація про способи оплати

Останнє оновлення : 10.07.2025

На сторінці кожного товару вказуються доступні способи оплати для його купівлі. Автоматично у нових доданих товарів встановлюється «Оплата під час отримання товару» та «Оплата на рахунок продавця», проте продавець може налаштувати додаткові способи оплати. Для цього ознайомтесь з можливими способами оплати на маркетплейсі, які описані нижче, після чого налаштуйте потрібні в кабінеті продавця.

Можливі способи оплати за замовлення:

Налаштування способів оплати

В кабінеті продавця в розділі «Управління оплатами» → «Методи оплати» виберіть способи оплати, які ви використовуєте, після чого зверніться в службу підтримки за темою «Оплата і доставка замовлень» → «Додати/редагувати способи доставки і оплати», щоб способи оплати додали до способів доставки.

Для підключення оплат від провайдера RozetkaPay у зверненні потрібно надати ключі, які ви можете отримати в кабінеті платіжного провайдера після реєстрації. Оплата під час отримання товару, Оплата на рахунок продавця, Передплата на картку продавця — методи оплати, які не потребують ключів, ви можете використовувати їх відразу.

Щоб відключити активний спосіб оплати, змініть його статус.

Зверніть увагу!

  • Лише переведення повзунка в активне положення наразі не є підключенням методу оплати. Обов’язково потрібно звернутися в службу підтримки, щоб обрані способи оплати додали до способів доставки.
  • Неможливо відключити спосіб оплати, якщо він єдиний для певного способу доставки.

Індивідуальний набір способів оплати товарів

У продавців маркетплейсу є можливість налаштувати для певного товару або групи товарів окремий набір способів оплати. Наприклад, для товарів з ціною до 1000 грн встановити лише онлайн-оплату, а для товарів від 1000 грн — оплату при отриманні, онлайн-оплату та оплату частинами.

Щоб налаштувати індивідуальний набір способів оплати для окремих товарів:

  1. Створіть excel таблицю, в якій у першому стовпчику вкажіть лише коди товарів сайту ROZETKA.
  2. Зверніться в службу підтримки за темою «Оплата та доставка замовлень» → «Додавання/зміна способів доставки та оплати», де вкажіть, які способи оплати необхідно налаштувати для даних товарів, та прикріпіть файл таблиці.

Близькі за темою

Загальна інформація про способи доставки
Чи можливо прибрати спосіб оплати «під час отримання товару»?

Чи була інформація корисною?