Коригування та повернення комісії

Опубліковано : 03.08.2020

Комісія списується з балансу вашого магазину тільки в разі успішного продажу товару. При необхідності перерахунку або повернення комісії на баланс, протягом 45 днів з моменту закриття замовлення ви можете в особистому кабінеті відправити відповідне звернення з описом та підтвердженням у вигляді скріншотів.

Повернення комісії на баланс

Списання комісії може бути анульовано у разі повернення товару покупцем протягом 14 днів з дня отримання. Для зміни статусу замовлення і повернення комісії, вкажіть у зверненні номер замовлення і товари, які вам повернув покупець. Вкладіть в лист скан/фотокопії накладних про отримання товару(ів) від покупця і документів (бажано з копією паспорта клієнта), що підтверджують повернення грошових коштів клієнту. Якщо грошові кошти перераховані на карту клієнта, то скріншот з особистого кабінету в банківській системі, в якому ПІБ одержувача має збігатися з ПІБ покупця.

Комісія у відновлених адміністрацією сайту замовленнях списується з балансу в повному розмірі. Відновлення проводиться зі слів покупця, при підтвердженні ним успішної покупки товару. У разі невірної інформації або невиконанні цього замовлення, опишіть ситуацію, додайте листування і відповідні скріншоти/копії документів до звернення.

Коригування розміру комісії

Розмір комісії по кожній категорії товарів вказано в субліцензійному договорі. Якщо, на вашу думку, списання проведено невірно, то спочатку перевірте правильність обраної категорії для товару, а потім запросіть актуальну інформацію у вашого менеджера через форму зворотного зв'язку. У разі помилки в списанні, вкажіть у зверненні на коригування номер замовлення, товар і правильний відсоток комісії, за яким необхідно виконати перерахунок.

Звернення обробляються дотримуючись черги, розгляд орієнтовно займає 7-14 робочих днів. У разі позитивного рішення, списана комісія буде перерахована і повернена на баланс вашого магазину. Зміни також відобразяться в коригуванні звіту про продані товари. У разі негативного рішення, ви отримаєте відповідь із зазначенням причини відмови.

Перерахунок або повернення комісії не виконується в разі повернення коштів або обміну товару в результаті звернення покупця по гарантії ━ така угода вважається успішно виконаною.