Рейтинг та відгуки про продавця

Опубліковано : 23.04.2021

Рейтинг продавця формується на підставі відгуків покупців про роботу магазину і нашої оцінки частки скарг в замовленнях. Відображається в особистому кабінеті продавця, у вигляді зірок на сторінці товару і на сторінці продавця.

Відгуки про магазин — це коментарі та оцінки, які залишають клієнти, що оформили замовлення у вашому магазині. Після виконання вами замовлення, покупцеві пропонується поставити загальну оцінку вашій роботі: «Супер», «Звичайно» або «Погано» та оцінити роботу за показниками:

  • якість обслуговування;
  • дотримання термінів доставки;
  • актуальність ціни та наявності.

Відповідно 1 відгук = 3 оцінки, оскільки покупець оцінює три показники. Для формування рейтингу продавця необхідно 5 і більше відгуків. Позитивні та нейтральні відгуки по скасованих замовленнях не публікуються.

Щоб отримувати більше відгуків, попросіть клієнта залишити його після виконання замовлення. На сторінці замовлення ви можете скопіювати посилання для відгуку, або відразу відправити його покупцеві в листуванні відносно замовлення. Це повідомлення він побачить у своєму кабінеті в розділі «Мої повідомлення». Якщо покупець вже залишив відгук, в замовленні ви побачите посилання на нього.

Щоб залишити відгук про продавця за цим посиланням, покупцеві необхідно пройти авторизацію на сайті ROZETKA. Якщо користувач не авторизований, буде відкриватися головна сторінка сайту. Також покупець може оцінити обслуговування і залишити відгук про товар, відкривши сторінку замовлення у своєму кабінеті.

Покупець не зможе залишити відгук про магазин, якщо він оформив замовлення без авторизації на сайті, замовлення було оформлене в результаті звернення до call-центру або ви створили замовлення самостійно.

Всі оцінки та відгуки залишені покупцями проходять автоматичну модерацію і модерацію менеджером. В особистому кабінеті продавця оцінки та коментарі користувачів відображаються в розділі «Відгуки про магазин» в статусах: «Опублікований», «Заблокований».

При натисканні на відгук, відкривається детальна інформація та оцінки, які вам поставив покупець.

Ви можете відповісти на відгук, який знаходиться в статусі «Опублікований» і містить текстовий коментар покупця. Оберіть відгук, введіть вашу відповідь в спеціальному полі і відправте повідомлення. Надіслати можна один коментар, максимальна кількість символів — 500. Текст повідомлення повинен відповідати правилам публікації відгуків на сайті, інакше ваша відповідь буде заблокована.

Поле для відповіді на відгук не виводиться якщо: ви вже відповіли, відгук складається тільки з оцінок (без тексту) або відгук знаходиться в статусі «Заблокований».

Після проходження модерації, ваша відповідь і відгук покупця будуть відображатися в розділі «Відгуки про продавця» на сторінці продавця. Оцінки клієнтів без текстового коментаря на сайті не публікуються, але враховуються при розрахунку рейтингу магазину.

Рейтинг продавця безпосередньо не впливає на порядок видачі ваших товарів на сайті, але може вплинути на рівень довіри покупців.

Фактори, що впливають на думку покупців і в результаті на оцінювання роботи магазину:

  • актуальність інформації про виставлені товари;
  • оперативний зворотний зв'язок за замовленнями;
  • дотримання термінів доставлення;
  • якісне обслуговування покупця.

Поставити запитання або оскаржити відгук ви можете, написавши звернення за допомогою форми зворотнього зв'язку в особистому кабінеті продавця, тема: Рейтинг, відгуки → Питання щодо рейтингу продавця/Питання щодо відгуків про продавця і товари.

Заборонено виставляти фіктивні оцінки з метою підвищення рейтингу, за порушення магазин буде заблокований.