Рейтинг та відгуки про продавця

Опубліковано : 06.10.2020

Рейтинг показується в особистому кабінеті продавця та формується на підставі відгуків покупців про роботу магазину, середньої швидкості взяття замовлення в роботу і нашої оцінки наявності скарг в замовленнях. На сайті рейтинг продавця зображається у вигляді зірок на сторінці товару та на сторінці продавця.

Відгуки про магазин — це коментарі та оцінки, які залишають клієнти, що оформили замовлення у вашому магазині. Покупцеві пропонується поставити загальну оцінку роботі продавця: «Супер», «Звичайно» або «Погано» та оцінити роботу за показниками:

  • якість обслуговування;
  • дотримання термінів доставки;
  • актуальність ціни та наявності.

Відповідно 1 відгук = 3 оцінки, оскільки покупець оцінює три показники. Для формування рейтингу необхідно 5 і більше відгуків. Позитивні та нейтральні відгуки по скасованих замовленнях не публікуються.

Щоб отримувати більше відгуків, попросіть клієнта залишити його після виконання замовлення. На сторінці замовлення ви можете скопіювати посилання для відгуку, або відразу відправити його покупцеві в листуванні відносно замовлення. Це повідомлення він побачить у своєму кабінеті в розділі «Мої повідомлення». Якщо покупець вже залишив відгук, в замовленні ви побачите посилання на нього.

Щоб залишити відгук про продавця за цим посиланням, покупцеві необхідно пройти авторизацію на сайті ROZETKA. Якщо користувач не авторизований, буде відкриватися головна сторінка сайту.

Також, покупець може оцінити обслуговування і залишити відгук про товар, відкривши сторінку замовлення у своєму кабінеті.

В особистому кабінеті продавця оцінки та коментарі користувачів відображені в розділі «Відгуки про магазин». Натиснувши на відгук, відкривається детальна інформація та оцінки, які вам поставив покупець. Відповісти на відгук про продавця ви не зможете, розділ виключно інформаційний.

Рейтинг продавця безпосередньо не впливає на порядок видачі ваших товарів на сайті, але може вплинути на рівень довіри покупців.

Фактори, що впливають на думку покупців і в результаті на рейтинг магазину:

  • актуальність інформації про виставлені товари;
  • оперативний зворотний зв'язок за замовленнями;
  • дотримання термінів доставки;
  • якісне обслуговування покупця;

Поставити запитання або оскаржити відгук, ви можете написавши звернення в особистому кабінеті продавця вибравши тему «Коментарі та рейтинг магазину»

Заборонено виставляти фіктивні оцінки з метою підвищення рейтингу, за порушення магазин може бути заблокований.