Останнє оновлення: 02.02.2024

    Штрихкод — це маркування, яке застосовуються в роздрібній торгівлі для ідентифікації товарів.

    На маркетплейсі вказувати штрихкод товару необов’язково, за виключенням категорій, перерахованих нижче. Наявність штрихкоду дозволяє правильно згрупувати товари.

    Категорії товарів, для обов'язково вказувати штрихкод:

    Щоб вказати штрихкод товару, його необхідно заповнити в характеристиці «EAN» в вашому прайс-листі. Допускається значення від 8 до 14 символів, цифри та латинські літери.

    Приклад:
    <offer id="4" available="true">
    ...
    <name>Пила торцювальна Ferm MSM1038</name>
    <param name="EAN">1234578901234</param>
    ...
    </offer>

    Для того, щоб товар можна було знайти за номером штрихкоду в пошуку на сайті, його необхідно вказати в назві товару.

    Якщо для товару вказаний неправильний штрихкод, така позиція буде прихована з сайту. Дізнатись штрихкод можна на упакованні товару або у виробника.

    < Вимоги до оформлення інформації про товари
    Чи була інформація корисною?