Взаємодія та зв'язок з покупцями

Останнє оновлення : 22.11.2021

Комунікацію з покупцями ви можете підтримувати в телефонному режимі або в письмовій формі. Для обробки замовлення достатньо зв'язатися з покупцем по телефону. Контакти відображаються в замовленні: ім'я, прізвище (не завжди), номер телефону, адреса доставки.

Персональні дані покупця можна використовувати тільки для виконання замовлення з дотриманням правил та норм Закону України «Про захист персональних даних».

Крім дзвінка відносно замовлення, також можна скористатися функцією «Написати покупцеві».

На сайті покупцеві доступні кілька способів звернення до продавця з питанням. Про надходження питання продавець отримує повідомлення на пошту, а листування з покупцем здійснюється в особистому кабінеті в розділі «Мої повідомлення». Своєю чергою покупець бачить ваші відповіді у своєму особистому кабінеті.

Залежно від джерела створення, запит покупця показується на відповідній сторінці розділу «Мої повідомлення».

Питання про замовлення
Тут відображаються питання по замовленнях, залишені з особистого кабінету покупця. Важливо відстежувати та оперативно відповідати на ці питання тому, що вони стосуються виконання або проблем в поточному замовленні.

Питання продавцеві
Питання, задані покупцем на сторінці товару або на сторінці продавця через форму «Поставити питання про товар» або «Поставити питання продавцю» відповідно. Покупці використовують дану форму до придбання товару, ваші відповіді допоможуть заповнити відсутню, необхідну інформацію та вплинути на вибір покупця.

Звернення в Call Center
Тут зібрані звернення покупців на гарячу лінію, в чат ROZETKA та скарги залишені в коментарях, як щодо товарів/замовлень, так і роботи продавця. Обробку звернень необхідно виконувати максимально швидко, рекомендований час взяття звернення в роботу — до 4-х годин. Детальніше про правила обробки звернень

Видалені
Архів всіх видалених листувань за зверненнями та питань клієнтів.

Чи була інформація корисною?