Рус Укр

Взаємодія та зв'язок з покупцями

Останнє оновлення : 02.04.2021

Комунікацію з покупцями ви можете підтримувати в телефонному режимі або в письмовій формі. Для обробки замовлення достатньо зв'язуватися з покупцем телефоном. Контакти зображаються в замовленні: ім'я, прізвище (не завжди), номер телефону, адреса доставлення.

Персональні дані покупця можна використовувати лише для виконання замовлення з дотриманням правил угоди користувача та норм Закону України «Про захист персональних даних».

Крім дзвінка відносно замовлення, також можна скористатися функцією «Написати покупцеві».

На сайті покупцеві доступні кілька способів звернення до продавця з питанням. Про надходження питання продавець отримує повідомлення на пошту, а листування з покупцем здійснюється в особистому кабінеті в розділі «Мої повідомлення». Своєю чергою покупець бачить ваші відповіді у своєму особистому кабінеті.

Залежно від джерела створення, запит покупця показується на відповідній сторінці розділу «Мої повідомлення».

Питання про замовлення
Тут показуються питання по замовленнях, залишені з особистого кабінету покупця. Важливо стежити за ними та максимально оперативно відповідати на ці питання, оскільки вони стосуються виконання або проблем в поточному замовленні.

Питання продавцеві

Питання, задані покупцем на сторінці товару або на сторінці продавця через форму «Поставити питання про товар» або «Поставити питання продавцю» відповідно. Сюди зазвичай надходять запитання покупців до придбання товару, тому ваші відповіді впливають на кількість продажів і допомагають отримати зворотний зв'язок про те, наскільки повною є інформація та опис товару.

Звернення в Call Center

Тут показуються питання поставленні покупцем на гарячу лінію, як щодо товарів, так і щодо роботи продавця. Питання розділені за темами звернення і вимагають максимально швидкої реакції (бажано протягом двох годин). Для оперативного вирішення рекомендуємо зателефонувати покупцеві. За результатом обробки цих питань необхідно встановити статус рішення: Вирішено / Не вирішено.

Видалені

Архів всіх віддалених листувань за зверненнями та питань клієнтів.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Коментар залишений анонімно
2021.07.10 05:17
С покупателем связались по заказу. Говорили стоимость и возможные дополнения. Заказчик оказался из Николаева и доставку выбрали самовывоз. Поскольку заказ нужен был до 13.07 выполнили его за 2 дня вместо указанных в описании товара трёх. Работаем по минимальной предоплате так как это ручная работа, но по скольку клиент из Николаева и самовывоз, мы не рискуем потерять на доставке. Заказ выполнили, связались. На моменте предложения доставить заказ до двери покупатель просто бросила трубку и на звонки больше не отвечает. Подскажите пожалуйста как быть? Отменять заказ? Предоплат мы никаких не получали. Если клиент пожалуется что заказ отменили мы опять будем заблокированы? Заказ висит в режиме ожидания доставки, это тоже влияет на скорость выполнения заказов.
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.12 08:14

Попробуйте связаться с покупателем любым способом, написав в мессенджер или в переписке по заказу в личном кабинете продавца. Если клиент так и не выйдет на связь, установите соответствующий статус отмены. В случае, если клиент пожалуется на заказ, который был отменен по его вине, за такую жалобу магазин не будет заблокирован.