Рус Укр

Продаж антисептиків, захисних масок для обличчя та рукавичок, медичних приладів

Останнє оновлення : 30.04.2021

Для реалізації на ROZETKA антисептиків, захисних масок для обличчя та медичних рукавичок продавець має надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи з усіма сторінками й доповненнями, а також фото упаковки товару з маркуванням українською мовою.

Висновок — це документ, який підтверджує, що продукція пройшла необхідну санітарно-гігієнічну перевірку і відповідає всім санітарним правилам і нормам України. Санітарно-епідеміологічний висновок підтверджує безпеку продукції для здоров’я й життя людей і навколишнього середовища.

За необхідності ми додатково можемо запросити документи, що підтверджують якість товару.

Для реалізації на ROZETKA Маркетплейс товару в категорії: пульсоксиметри, термометри для тіла, апарати для дихання й кисневої терапії (тип приладу кисневий концентратор) продавець має надати:

  • декларацію відповідності українського зразка технічним регламентам на медичний прилад;
  • або повідомлення МОЗ України про введення в обіг.

Обов’язковою умовою для продажу товарів є надання продавцем адекватної ринкової ціни на товари та вичерпно точного опису товару і характеристик. Ціни на товари продавець зобов'язаний підтримувати конкурентними щодо  аналогічних пропозицій на ринку України, в іншому випадку товари не будуть додані на сайт або будуть приховані.

Для реалізації на ROZETKA Маркетплейс експрес-тесту для самостійного виявлення COVID-19 (категорія «Тести») продавець має надати:

  • декларацію відповідності від виробника;
  • сертифікат аналізу;

Опис і фото мають повністю інформувати покупця про товар, спосіб забору біологічного матеріалу для аналізу, умови зберігання тест-системи, термін придатності та інші важливі характеристики. Ціни на товари продавець повинен підтримувати конкурентними щодо аналогічних пропозицій на ринку України.

Скан/фото документів мають бути читабельними, без затертих номерів, дат, інформації про виробника. Додатково ми можемо запросити іншу інформацію, та підтвердження наявності ваших товарів.

ROZETKA, проводячи політику соціально відповідального бізнесу, має намір забезпечити належну якість і доступність товарів, що мають підвищений попит у період пандемії COVID-19, тож проводить контроль виведення таких товарів продавцями на майданчик Маркетплейс.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Коментарі відсутні