Рейтинг та відгуки про продавця

Останнє оновлення : 19.01.2022

Рейтинг продавця показаний на сторінці товару у вигляді зірок біля назви продавця. Він формується на підставі оцінок покупців та наявності скарг щодо замовлень.

Відгуки про продавця — це оцінки та коментарі, які залишили покупці, що оформили замовлення у даного продавця. Після виконання замовлення, покупцю пропонується поставити загальну оцінку роботі продавця: «Супер», «Звичайно» або «Погано», та оцінити роботу за показниками:

  • якість обслуговування;
  • дотримання термінів доставки;
  • актуальність ціни та наявності.

Відповідно 1 відгук про продавця = 3 оцінки, оскільки покупець оцінює три показники. Для формування рейтингу продавця потрібно 5 відгуків. Позитивні та нейтральні відгуки щодо скасованих замовлень не публікуються.

Щоб отримати більше відгуків, попросіть клієнта залишити його після виконання замовлення. На сторінці замовлення ви можете скопіювати посилання для відгуку та відправити його в месенджерах / SMS, або у листуванні щодо замовлення. Це повідомлення покупець побачить у своєму кабінеті у розділі «Моє листування». Якщо покупець вже залишив відгук, ви побачите посилання на нього.

Щоб залишити відгук, перейшовши за цим посиланням, покупцю необхідно авторизуватися на сайті ROZETKA використовуючи свій логін та пароль. Якщо користувач не авторизований, відкриється головна сторінка сайту. Також покупець може залишити відгук про продавця та відгук про товар, відкривши сторінку замовлення у своєму кабінеті покупця.

Покупець не зможе залишити відгук про продавця, якщо замовлення оформлене без авторизації на сайті, через call-центр або якщо продавець створив замовлення в особистому кабінеті.

Залишені покупцями оцінки та відгуки проходять автоматичну модерацію та модерацію менеджером. В кабінеті продавця оцінки та коментарі користувачів знаходяться у розділі «Відгуки про магазин» зі статусом: «Опублікований», «Заблокований». При натисканні на відгук відкривається детальна інформація та оцінки, які залишив покупець.

Ви можете відповісти на відгук, який знаходиться у статусі «Опубліковано» і містить текстовий коментар покупця. Виберіть відгук, введіть відповідь у спеціальному полі та надішліть повідомлення. Надіслати можна одну відповідь, максимальна кількість символів — 600. Текст повідомлення має відповідати правилам публікації відгуків на сайті.

Поле для відповіді на відгук буде недоступним, якщо:

  • відповідь на відгук вже є;
  • відгук складається лише з оцінок (без текстового коментаря);
  • відгук має статус «Заблокований».

Після модерації відгук покупця та вашу відповідь будуть показані на сторінці продавця в розділі «Відгуки про продавця». Рейтинг продавця не впливає на порядок видачі товарів на сайті, але може вплинути на рівень довіри покупців.

Чинники, що впливають думку покупців і в результаті оцінювання роботи продавця:

  • актуальність та повнота інформації про товар на сайті;
  • оперативний зворотний зв'язок на замовлення;
  • дотримання термінів доставки;
  • якість обслуговування.

Ми не втручаємось у відгуки та оцінки, виставлені покупцем. Реальні коментарі та оцінки не редагуються та не видаляються, у тому числі на прохання клієнта, який залишив відгук (за винятком ситуацій, пов'язаних із порушенням правил публікації).

Оскаржити відгук про магазин (видалити відгук про продавця)

Ви можете подати заявку, щоб приховати опублікований відгук, у таких випадках:

  • ви вважаєте, що відгук залишений несправедливо;
  • описана у відгуку ситуація не має до вашого магазину жодного стосунку;
  • факти навмисно чи випадково спотворені таким чином, щоб подати провину продавця, хоча його дії були правомірними та обґрунтованими;
  • у відгуку обговорюється ціноутворення та порівняння з цінами на інших сайтах.

Щоб подати заявку на приховування відгуку про продавця, відкрийте його та натисніть кнопку «Оскаржити відгук» внизу сторінки. У вікні, що відкриється, виберіть причину, докладно опишіть у коментарі чому ви не згодні з цим відгуком та натисніть кнопку «Надіслати». До запиту можна додати фото/скриншоти та інші файли, які можуть підтвердити ваші слова. Максимальна кількість символів у коментарі — 3000.

Ви можете створити лише один запит на приховування відгуку. Ми розглянемо ваші аргументи та у разі позитивного рішення відгук буде заблоковано, у разі відмови — ви отримаєте відповідь на e-mail. Повторно оскаржити відгук неможливо.

Зверніть увагу. Заборонено виставляти фіктивні відгуки та оцінки з метою підвищення рейтингу магазину, при виявленні таких фактів магазин буде заблоковано.


Близькі за темою

Відгуки про товар

Чи була інформація корисною?