Рус Укр

Коригування та повернення комісії

Останнє оновлення : 25.05.2021

Комісія списується з балансу вашого магазину тільки в разі успішного продажу товару. При необхідності перерахунку або повернення комісії на баланс, протягом 45 днів з моменту закриття замовлення ви можете через форму зворотнього зв'язку в особистому кабінеті відправити відповідне звернення (тема: Фінанси та документообіг→ Коригування комісії по замовленню), з описом та підтвердженням у вигляді скріншотів.

Повернення комісії на баланс

Списання комісії може бути анульовано у разі повернення товару покупцем протягом 14 днів з дня отримання. Для зміни статусу замовлення і повернення комісії, вкажіть у зверненні номер замовлення і товари, які вам повернув покупець. Вкладіть в лист скан/фотокопії накладних про отримання товару(ів) від покупця і документів, що підтверджують повернення грошових коштів клієнту. Якщо грошові кошти перераховані на карту клієнта, то скріншот з особистого кабінету в банківській системі, в якому ПІБ одержувача має збігатися з ПІБ покупця.

Комісія у відновлених адміністрацією сайту замовленнях списується з балансу в повному розмірі. Відновлення проводиться зі слів покупця, при підтвердженні ним успішної покупки товару. У разі невірної інформації або невиконанні цього замовлення, опишіть ситуацію, додайте листування і відповідні скріншоти/копії документів до звернення.

Коригування розміру комісії

Розмір комісії по кожній категорії товарів вказано в субліцензійному договорі. Якщо, на вашу думку, списання проведено невірно, то спочатку перевірте правильність обраної категорії для товару, а потім запросіть актуальну інформацію у вашого менеджера через форму зворотного зв'язку. У разі помилки в списанні, вкажіть у зверненні на коригування номер замовлення, товар і правильний відсоток комісії, за яким необхідно виконати перерахунок.

Звернення обробляються дотримуючись черги, розгляд орієнтовно займає 7-14 робочих днів. У разі позитивного рішення, списана комісія буде перерахована і повернена на баланс вашого магазину. Зміни також відобразяться в коригуванні звіту про продані товари. У разі негативного рішення, ви отримаєте відповідь із зазначенням причини відмови.

Перерахунок або повернення комісії не виконується в разі повернення коштів або обміну товару в результаті звернення покупця по гарантії ━ така угода вважається успішно виконаною.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Перепадя Наталья Юрьевна
2021.07.15 08:42
Добрый день! Покупатель вернул заказ, и я хочу вернуть комиссию. Но деньги просит вернуть на карту, так как заказ делал ребёнок. Что делать в данном случае?
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.16 07:56

Деньги за товар необходимо вернуть покупателю в удобной ему форме.

Для возврата комиссии по заказу напишите обращение (тема: Финансы и документооборот→ Корректировка комиссии по заказу). В сообщении укажите номер заказа, приложите скан/фотокопию возвратной накладной или ТТН о получении вами товара, а также документ/скриншот, который  подтверждает возврат денежных средств клиенту.

Коментар залишений анонімно
2021.06.24 04:03
Доброго ранку. вже звертався до свого куратора, але це не допомогло! як перерахувати комісію та встановити правильний відсоток для моїх товарів та як швидко це вже можна зробити? перші звернення були е 3 тижні тому. ситуацію це не змінило! дякую!
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.01 01:13

Доброго дня. Для перерахунку комісії необхідно написати звернення (тема: Фінанси і документообіг → Коригування комісії по замовленню), вказавши номери замовлень та відсоток комісії, який має бути.

Відповідно до вказаних вами даних, буде проведено перевірку поточного відсотку та встановлено правильний тариф (в разі його невідповідності), після чого буде проведено коригування комісії по замовленням, що займає до 14 робочих днів.